نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. انتخاب هدایای تبلیغاتی جالب و سرگرم‌کننده به شما در انجام چنین کاری کمک خواهد کرد.

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

هدایای تبلیغاتی جالب برای نوجوانان

لوازم تکنولوژیک

فناوری بخش مهمی از زندگی نوجوانان است. امروزه کمتر نوجوانی را می‌توانید پیدا کنید که به این محصولات علاقه نداشته باشد. طبق آمارهای منتشر شده، حدود 92 درصد از نوجوانان آمریکایی هر روز از اینترنت استفاده می‌کنند. این موضوع نشان می‌دهد که درصد قابل توجهی از نوجوانان جهان یا از محصولات تکنولوژیک استفاده می‌کنند یا به آنها علاقه دارند. بنابراین استفاده از این محصولات به عنوان هدیه تبلیغاتی می‌تواند برندتان را نزد مشتریان نوجوان ماندگار کند. به عنوان مثال پایه مونوپاد هم یک کالای تبلیغاتی کاربردی است و هم مورد علاقه نوجوانان. این پایه محکم به پشت گوشی وصل می‌شود و برای گرفتن عکس‌های سلفی کاربرد دارد. البته محصولات تکنولوژیک دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید از آنها به عنوان یک هدیه تبلیغاتی جذاب برای مشتریان نوجوان خود استفاده کنید.

هدایای تبلیغاتی مربوط به مدرسه

نوجوانان وقت زیادی را در مدرسه می‌گذرانند. بنابراین زیاد با لوزام التحریر و ملزوماتی از این دست سروکار دارند. با این وجود اگر دنبال یک محصول تبلیغاتی ارزان‌تر از لوازم الکترونیکی هستید و جامعه هدف‌تان نوجوانان هستند، توصیه می‌کنیم از محصولاتی مانند خودکار تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی و یا محصولاتی از این دست به عنوان هدیه استفاده کنید. دستبندهای LED نیز یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی جذاب و سرگرم‌کننده برای نوجوانان محسوب می‌شوند. وسایل ورزشی و کیف‌ها و کیسه‌های نایلونی بادوام که برای حمل توپ بسکتبال، فوتبال و والیبال کاربرد دارند نیز از دیگر محصولاتی هستند که می‌توانید با هدیه دادن‌شان، نظر نوجوانان را به برند خود جلب کنید.

محصولات مد روز

یکی از جالب‌ترین محصولاتی که می‌توانید از آنها به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید، اکسسوری‌های مد روز است. اسپینر، مچ بند، کلاه لبه‌دار، قاب عینک، کوله‌پشتی‌های فانتزی و اقلامی از این دست برای هدیه دادن به مشتریان نوجوان عالی هستند. این محصولات در طول روز چندین ساعت توسط آنها استفاده می‌شوند و بسیار هم کاربردی هستند.

محصولات سرگرم‌کننده

نوجوانان عاشق سرگرمی هستند. به همین خاطر هر سالانه شرکت‌های زیادی محصولات و بازی‌های خاصی را برای این گروه سنی طراحی و وارد بازار می‌کنند. به عنوان مثال بازی‌های فکری مختلف و لیزرهای کوچک جیبی از جمله محصولات سرگرم‌کننده و مورد علاقه نوجوانان هستند. پازل‌های بزرگ چند صد تکه نیز محصولات خوبی برای درج نام تجاری‌تان هستند. این بازی‌ها هم بسیار کاربردی هستند و هم به دلیل این که به صورت جمعی استفاده می‌شوند، می‌توانند در شناخت و معرفی برندتان نقش مهمی داشته باشند.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است.

از طرفی معمولا در روش‌های سنتی بازاریابی واسطه‌ای وجود دارد که موجب می‌شود هزینه‌های کلی تبلیغات به شدت افزایش پیدا کند. بنابراین هدایای تبلیغاتی، ابزار مناسبی برای معرفی استارت‌آپ‌ها، بنگاه‌های کوچک و مؤسسات و سازمان‌های غیرانتفاعی است. در ضمن این ابزار مفید و قدرتمند، مقرون‌به‌صرفه نیز می‌باشد و به همین دلیل بسیاری از مشاغل می‌توانند از آن به عنوان روش تبلیغاتی خود استفاده کنند.

شاید به همین دلیل هم صنعت فروش محصولات تبلیغاتی طی چند سال گذشته با جهش چشمگیری روبه‌رو شده است. به طوری که تحقیقات بازار نشان داده که این صنعت در آینده به صورت نمایی رشد خواهد کرد.

تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بررسی آمارهای مربوط به تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتری

 

در ادامه به جدیدترین آمارهایی که از سوی PPAI در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی منتشر شده است اشاره می‌کنیم.

  • هدایای تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌ها مانند تبلیغات چاپی، تلویزیونی و آنلاین بیشترین تاثیر را روی مشتریان دارند.
  • 83 درصد از مصرف‌کنندگان این کالاها، می‌توانند نام برند درج شده روی آنها را به یاد بیاورند. این در حالی است که تنها 7 درصد از مصرف‌کنندگان می‌توانند نام تبلیغ‌کننده را پس از مشاهده یک تبلیغات تلویزیونی به خاطر بسپارند.
  • حدود 58 درصد از مصرف‌کنندگان بین 1 تا 4 سال هدیه تبلیغاتی را نزد خود نگه داشته و از آن استفاده می‌کنند.
  • 45 درصد از مصرف‌کنندگان حداقل یک بار در روز از هدیه دریافتی استفاده می‌کنند. در حالی که 73 درصد از آنها حداقل یک بار در هفته از یک کالای تبلیغاتی استفاده می‌کنند.
  • حدود 60 درصد تقویم‌هایی که در خانه‌ها یافت می‌شود و 76 درصد از تقویم‌هایی که در ادارات و روی میز کارکنان هستند، تبلیغاتی می‌باشند.
  • از هر 10 نفر آمریکایی 8 نفر عاشق دریافت هدیه تبلیغاتی هستند. این در حالی است که از هر 10 نفر، 7 نفر از تبلیغات آنلاین بدشان می‌آید.
  • 50 درصد از افراد هرگز از تقویم گوشی خود استفاده نکرده‌اند، اما اغلب آنها یک تقویم رومیزی یا دیواری تبلیغاتی دارند و بیشتر از آن استفاده می‌کنند.
  • بیش از 50 درصد از مصرف‌کنندگان پس از دریافت محصول تبلیغاتی، تصور خوبی نسبت به این روش تبلیغاتی و نام خدمات و محصولی که روی هدیه درج شده است دارند.
  • 20 درصد از مصرف‌کنندگان مایل هستند که بعد از دریافت هدیه تبلیغاتی، مجددا از شرکت آگهی‌دهنده خرید کنند.

 

اندازه صنعت هدایای تبلیغاتی

براساس داده‌های انجمن بین‌المللی محصولات تبلیغاتی یا همان PPAI، در حال حاضر این صنعت در آمریکا بیش از 23.3 میلیارد دلار ارزش دارد.

گزارش IBIS World نشان می‌دهد که صنعت تولید و فروش محصولات تبلیغاتی طی 5 سال گذشته حدود 2.7 درصد درصد در سال رشد داشته است. در همین بازه زمانی، تعداد مشاغل ارائه‌دهنده هدایای تبلیغاتی در ایالات متحده افزایش یافته و به 35000 شغل و شرکت رسیده است. این رشد توانسته ظرف مدت 5 سال بیش از 500000 فرصت شغلی برای آمریکایی‌ها به وجود آورد.

براساس گزارش PPAI، پوشیدنی‌ها اولین محصولی هستند که شرکت‌ها برای هدیه دادن به مشتریان خود آنها را سفارش می‌دهند. علاقه شرکت‌ها به خرید این هدیه به حدی است که موجب شده تا 35 درصد از کل فروش این صنعت به پوشیدنی‌ها اختصاص پیدا کند.

خلاصه اینکه اگر می‌خواهید تلاش‌های بازاریابی شما به نتیجه برسد، از تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان غافل نشوید. این هدایا اگر به خوبی و در جای مناسب استفاده شوند می‌توانند برند شما را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت به مشتریان معرفی کرده و راه رسیدن به هدف نهایی را هموار کنند.



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

تعطیلات پایان هفته فرصت خوبی برای افراد است که به همراه اعضای خانواده و دوستان خود به گردش بروند و لحظاتی را با شادی و تفریح در طبیعت بگذرانند. شما به عنوان صاحب کسب‌وکار می‌توانید هدایای تبلیغاتی‌ای برای مخاطبان و مشتریان خود در نظر بگیرید تا در طول زمان گردش و تفریح در طبیعت بارها و بارها به یاد کسب‌وکار شما بیفتند. با ما در این مقاله همراه باشید تا چندین هدایای تبلیغاتی برای گردش در طبیعت را به شما معرفی کنیم.

هدایای تبلیغاتی برای گردش در طبیعت

میز و صندلی مسافرتی تاشو

میز و صندلی‌های مسافرتی تاشو معمولا 4نفره هستند و در ابعادی مناسب تولید می‌شوند تا افراد بتوانند به راحتی آن را برای طبیعت‌گردی همراه خود حمل کنند. این محصول از جنس پلاستیک یا پارچه با پایه‌های فلزی تولید می‌شود تا هم وزن آن کم باشد و هم در آب و هوای بارانی آسیب نبیند.

اگر بودجه تبلیغاتی مناسبی در اختیار دارید می‌توانید یک چتر تبلیغاتی نیز با لوگوی برندتان تهیه کنید و به همراه میز و صندلی مسافرتی به مخاطبان هدیه دهید تا برای سایه کردن میز یا جلوگیری از نفوذ باران آن را در بخش مرکزی میز نصب کنند و از دورهمی خود لذت ببرند.

میز و صندلی مسافرتی تاشو دارای یک کیف است که حمل و نقل آن را راحت می‌کند. شما می‌توانید نام و لوگوی برند خود را روی کیف این محصول چاپ کنید تا در معرض دید مخاطبان قرار بگیرد.

پاوربانک

پاوربانک یک محصول ضروری برای مواقعی است که افراد به پریز برق دسترسی ندارند. اگر مخاطبان شما زمانی که به گردش در طبیعت رفته‌اند و شارژ گوشی همراهشان کم شده از پاوربانکی با نام برند شما استفاده کنند، هیچ‌گاه برند شما را فراموش نخواهند کرد.

در نظر داشته باشید بسیاری از مسابقات ورزشی به ویژه فوتبال در روزهای تعطیل آخر هفته برگزار می‌شود. مخاطبان شما در حالی که مشغول تماشای بازی فوتبال در گوشی همراه یا تبلت خود هستند متوجه کم شدن شارژ می‌شوند. اینجاست که پاوربانک اهدایی شما مانند معجزه عمل می‌کند و تاثیرگذاری بسیاری بر مخاطبان خواهد گذاشت.

پاوربانک‌ها تنوع زیادی دارند. شما می‌توانید با توجه به میزان بودجه تبلیغاتی خود و در نظر گرفتن سلیقه مخاطبان آنها را انتخاب کنید و نام و لوگوی برند خود را روی آنها چاپ کرده و در اختیار کارمندان و مشتریان خود قرار دهید.

قمقمه

قمقمه یکی از هدایای تبلیغاتی برای گردش در طبیعت است که با بودجه مناسبی قابل تهیه است. قمقمه علاوه بر طبیعت‌گردی، در محل کار، باشگاه ورزشی، پیاده‌روی و... مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد. به خاطر داشته باشید زمانی که افراد با قمقمه‌ای که نام و لوگوی برند شما رویش چاپ شده آب می‌نوشند، افراد دیگر نیز متوجه کسب‌وکار شما خواهند شد و درباره آن کنجکاوی می‌کنند. بنابراین شما با این هدیه تبلیغاتی کسب‌وکار خود را برای مخاطبان زیادی تبلیغ می‌کنید.

اسپیکر بلوتوثی

گوش دادن به موسیقی در دورهمی‌ها آن هم در طبیعت بسیار دلنشین و جذاب است. اسپیکر بلوتوثی با کیفیت بالا را برای مخاطبان خود در نظر بگیرید تا برندتان در ذهنشان ماندگار شود. اسپیکری که قرار است در طبیعت‌گردی مورد استفاده قرار بگیرد باید ضدآب و ضدضربه باشد تا در برابر بارش باران و ضربه مقاومت خوبی داشته باشد. قدرت باتری اسپیکر را نیز مدنظر قرار دهید تا در طبیعت که امکان دسترسی به پریز برق وجود ندارد، شارژ آن زود تمام نشود.

کوله‌پشتی

کوله‌پشتی‌های سفری به دلیل کاربردی بودن تاثیرگذاری زیادی بر مخاطبان دارند. این کوله‌پشتی‌ها دارای یک محفظه اصلی و تعدادی جیب برای قرار دادن وسایل ضروری و شخصی افراد هستند. شما می‌توانید با توجه به سن مخاطبان خود کوله‌پشتی‌هایی را انتخاب کنید و نام و لوگوی برندتان را روی آنها چاپ کنید.

مخاطبان شما هر بار که از کوله‌پشتی استفاده کنند نام برند شما در ذهنشان تداعی می‌شود. از آنجا که این محصول دوام و ماندگاری خوبی دارد در طول زمان نام برند شما را در خاطر مخاطبان و مشتریان تثبیت خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 20 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

هدایای تبلیغاتی برای روز پدر فرصتی مغتنم برای قدردانی از زحمات مخاطبان و کارمندان شما است. شما به عنوان صاحب کسب‌وکار در طول سال از محصولات تبلیغاتی مختلف نظیر خودکار تبلیغاتی ، ماگ، دفتر یادداشت، تقویم، جاکلیدی و... برای پیشبرد اهداف بازاریابی خود استفاده می‌کنید. خوب است در مناسبت‌های خاص برای مخاطبان خود هدیه‌ای در نظر بگیرید تا به زودی تاثیر آن را در افزایش فروش و سود کسب‌وکار خود مشاهده کنید.

بهترین هدایای تبلیغاتی برای روز پدر

ست چرم

اگر قصد دارید به مشتریان خاص یا شرکای کاری خود هدیه تبلیغاتی اهدا کنید محصولات چرم را در نظر بگیرید. هدایای چرمی، حس لوکس بودن را در افراد القا می‌کنند. تنوع این محصولات بسیار گسترده است و شما می‌توانید با توجه به بودجه تبلیغاتی خود محصولی را انتخاب کنید و آن را با نام و لوگوی برند خود سفارشی‌سازی کنید.

کیف‌های اداری در رنگ‌های مختلف مشکی، قهوه‌‌ای و عسلی از چرم‌های مختلف با کیفیت‌های متفاوت در بازار وجود دارند. معمولا نام و لوگوی برند در قسمت داخلی کیف حک می‌شود تا در هر بار استفاده از کیف در معرض دید افراد قرار بگیرد.

از دیگر محصولات چرمی مناسب برای هدیه دادن به مخاطبان خود به مناسبت روز پدر، می‌توان به کیف پول، کیف پاسپورتی، جاکلیدی، کمربند، کتاب‌های نفیس با جلد چرم و متداول‌تر از همه ست‌های تبلیغاتی چرم اشاره کرد.

ست نوشت‌افزار

ست‌های نوشت‌افزار شامل خودکار، روان‌نویس، خودنویس یا مدادنوکی محصولات پرکاربردی برای مخاطبان شما محسوب می‌شوند. هر چقدر محصول تبلیغاتی که در اختیار مخاطبان قرار می‌دهید بیشتر در طول روز مورد استفاده قرار بگیرد، آنها را بیشتر به یاد برند شما خواهد انداخت.

ست‌های لوکس نوشت‌افزار متعلق به برندهای سرشناس هستند که محصولات را با بدنه‌ای فلزی و در جعبه‌هایی نفیس تولید می‌کنند. حک کردن نام و لوگوی برند شما روی این محصولات باعث می‌شود افراد بیشتری متوجه کسب‌وکار شما شده و درباره آن کنجکاوی کنند.

اگر کارمندان شما در شغل خود نیاز به محاسبات و ترسیم نقشه دارند می‌توانید ست نوشت‌افزاری را برای آنها در نظر بگیرید که شامل ماشین‌حساب، خودکار، مداد نوکی، دفتر یادداشت و پاک‌کن باشد. این ست‌ها معمولا در کیف زیپ‌دار ارائه می‌شوند. نام و لوگوی برند شما روی این کیف نظر مخاطبان را به خود جلب خواهد کرد.

پاور بانک

پدرهای زیادی هستند که به واسطه نوع شغلشان ساعات زیادی را در طول روز مشغول رفت‌وآمد هستند و برای شارژ گوشی همراه به پریز برق دسترسی ندارند. یک پاور بانک تبلیغاتی می‌تواند یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای روز پدر باشد. افراد پاور بانک را در مکان‌های مختلف استفاده می‌کنند و این یعنی نام برند شما در معرض دید افراد دیگری نیز قرار می‌گیرد.

شما پاور بانک را به پدرها هدیه می‌دهید. آنها هدیه خود را به منزل می‌برند. قطعا سایر اعضای خانواده نیز به این پاور بانک نیاز پیدا می‌کنند، بنابراین نام برندتان در ذهن خیلی از افراد تثبیت می‌شود.

ابزارآلات

ابزارآلات چندکاره، چراغ قوه و جعبه ابزار از آن دست هدایای تبلیغاتی کاربردی برای آقایان محسوب می‌شوند که همیشه در خانه و اتومبیل‌شان یافت می‌شود.

ابزارهای مختلفی مانند پیچ‌گوشتی، انبردست، آچار، فازمتر، چکش، دریل، پیچ و مهره و... در یک جعبه ابزار وجود دارند که در مواقع لازم نیاز مخاطب شما را برطرف کرده و نام برندتان را در ذهنش تداعی می‌کنند. جعبه‌های ابزار با جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به بودجه تبلیغاتی خود نوعی از آن را انتخاب کرده و آن را با نام و لوگوی برند خود سفارشی‌سازی کنید.

خیلی از آقایان به ویژه هنگام سفر یا گردش در طبیعت یک ابزار چندکاره همراه خود حمل می‌کنند تا در مواقع نیاز از آن استفاده کنند. معمولا این ابزارها به صورت ترکیبی از انبردست، قیچی، سوهان، پیچ‌گوشتی، کنسروبازکن و... تولید می‌شوند و بسیار کاربردی هستند. بعضی از این ابزارها شامل قاشق، کارد و چنگال نیز هستند که برای کوه‌نوردی و سفر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

معمولا نام و لوگوی برند با استفاده از حک لیزر روی بدنه این ابزار نقش می‌بندد تا همیشه در ذهن مخاطبان شما تداعی شود. ابزار چندکاره در یک کاور برزنتی برای محافظت بیشتر قرار می‌گیرد.

چراغ قوه تنوع زیادی در بازار دارد اما مهم است چراغ قوه‌ای را انتخاب کنید که پرنور باشد. یادتان باشد هدایای تبلیغاتی وقتی بیشترین تاثیرگذاری را روی مخاطب دارند که باکیفیت و کاربردی باشند.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

در گذشته واژه‌های «کار» و «سرگرمی» دو مفهوم بسیار متفاوت بودند که هرگز در یک جمله به کار نمی‌رفتند. یک منطق قدیمی می‌گوید اگر از کار خود لذت می‌برید، احتمالا به اندازه لازم کارآمد نیستید. اما امروزه سرگرمی بخش جدایی‌ناپذیر از ارزش شرکت‌ها است. در این مقاله دلایل زیادی به شما ارائه می‌دهیم تا به اهمیت محل کار سرگرم کننده پی ببرید.   

هدایای تبلیغاتی سرگر‌م کننده مانند پازل، مکعب روبیک، اسپینر و... را به کارکنان کسب‌وکار خود هدیه دهید تا در زمان استراحت خود سرگرم شوند و احساس تعلق خاطر بیشتری به کار پیدا کنند.

مزایای ایجاد محل کار سرگرم کننده

1.فعالیت‌های سرگرم کننده با تقویت دوستی میان همکاران، باعث تقویت روحیه تیمی می‌شود. «ران فریدمن» روان‌شناس و نویسنده کتاب «بهترین مکان برای کار» می‌گوید وقتی احساس می‌کنیم با همکاران خود ارتباط خوبی داریم، بسیار باهوش‌تر و موثرتر عمل می‌کنیم. ارتباط خوب با همکاران باعث می‌شود به مسائل جانبی کمتر توجه کنیم و بر انجام کارهای خود تمرکز کنیم. همچنین اگر یکی از همکاران ما در مسیر اشتباه پیش می‌رود، می‌توانیم در صورت تمایل به او کمک کنیم.

2. افراد وقتی از کارشان لذت می‌برند سخت‌تر کار می‌کنند. وقتی افراد به شرکتی که در آن اشتغال دارند، احساس تعلق خاطر داشته باشند به ارزش‌های شرکت وفادار می‌مانند و در حرفه خود سرمایه‌گذاری بیشتری انجام می‌دهند. وجود سرگرمی در محل کار باعث می‌شود افراد بخواهند عملکرد خوبی داشته باشند و در موقعیت کلی سازمان یا کسب‌وکار نقش داشته باشند.

3. یک محیط کار سرگرم کننده باعث ایجاد خلاقیت می‌شود و کارمندان با اعتمادبه‌نفس تربیت می‌کند که به راحتی ایده‌های خود را به اشتراک می‌گذارند. با تشویق تفکر خلاقانه در میان همکاران، آنها مشکلات کسب‌وکار را بهتر درک کرده و راه‌حل‌های جدیدی برای حل آن پیدا می‌کنند.

4. کارمندان شاد خدمات مشتریان بهتری ارائه می‌دهند. وقتی افراد سرگرمی داشته باشند، بیشتر صحبت می‌کنند، درباره موضوعات آشکارا بحث می‌کنند و مشتری را بهتر راهنمایی می‌کنند. یک محیط کاری جذاب، فضای مثبتی برای برند شما ایجاد می‌کند و باعث می‌شود افراد به سمت کسب‌وکار شما گرایش پیدا کنند.

5. افراد شاد، انسان‌های سالمی هستند. بسیاری از مطالعات علمی ارتباط میان سلامت جسمی با مسائل روان‌شناختی را مطرح کرده‌اند. افراد خوشحال نسبت به افرادی که از زندگی رضایت کمتری دارند بیشتر ورزش می‌کنند، رژیم غذایی متعادل دارند و به اندازه کافی در طول شبانه‌روز می‌خوابند. در جریان یکی از تحقیقات علمی افراد را در معرض ویروس سرماخوردگی قرار دادند. آنهایی که شاد بودند بیمار نشدند یا علائم کمتری از بیماری را بروز دادند. بنابراین کارکنان شادتر کمتر بیمار می‌شوند و برای کسب‌وکار شما هزینه‌های کمتری دارند.

6. کارکنان خوشحال با تعهد بیشتری کار می‌کنند. بنابراین می‌توانید مسئولیت‌های شغلی آنها را گسترش دهید. جذب یک کارمند جدید بدون احتساب هزینه‌های آموزش برای شما بسیار پرهزینه‌تر از حفظ کارمندان خوب قدیمی است. بنابراین محیط کار خود را سرگرم‌کننده و مفرح کنید تا کارمندان با تعهد بیشتری کار کنند.

7. شرکتی که فرهنگ سرگرم کننده دارد استعدادهای جدیدی را به خود جلب می‌کند. افراد دوست دارند بخشی از تیمی باشند که در یک محیط حرفه‌ای فعالیت می‌کند. بیشتر افرادی که در جست‌وجوی کار هستند در هنگام مصاحبه برای یک فرصت شغلی بالقوه، اولویت اصلی خود را فرهنگ شرکت اعلام می‌کنند.

چگونه در محل کار سرگرمی ایجاد کنیم؟

1.با برگزاری جشن‌ها و رویدادها  از کارمندان خود قدردانی کنید. برای این کار راه‌های زیادی وجود دارد که متناسب با میزان بودجه و فرهنگ شرکت شما باشد. حتی تهیه ناهار برای کارمندان در یک روز خاص و گذراندن وقت با آنها می‌تواند بسیار خاطره‌انگیز باشد.

2. به کارمندان خود اجازه دهید در نحوه اداره کردن کسب‌وکار شما نقش داشته باشند. اگر تا به حال به فکر تشکیل گروه‌هایی برای مشارکت سازمانی نبوده‌اید، اکنون زمان آن رسیده از این فرصت استفاده کنید.

3. یک محل کار سرگرم کننده ایجاد کنید. برای این منظور وقت بگذارید و محیط کار خود را به محیطی لذت‌بخش و راحت برای کارمندان تبدیل کنید. به یاد داشته باشید ما بیشتر ساعات روز را در محل کار می‌گذرانیم و باید در این محیط احساس راحتی بیشتری داشته باشیم.

4. نیروی انسانی بزرگ‌ترین سرمایه شماست، روی آنها سرمایه‌گذاری کنید تا کسب‌وکارتان شکوفا شود.



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی
5 هدیه تبلیغاتی گرم برای فصل سرما | هدیه تبلیغاتی گرم

با فرا رسیدن فصل سرد و کاهش دمای هوا، افراد لباس‌های گرم و پشمی خود را از کمدها خارج کرده و آنها را می‌پوشند. ارائه هدایای تبلیغاتی به مشتریان یا کارکنان کسب‌وکار که باعث گرم شدنشان در ماه‌های زمستان می‌شود به برند شما کمک می‌کند تا در تمام فصل‌های سرد سال در خاطر مخاطبان ماندگار شود. در این مقاله 5 هدیه تبلیغاتی گرم برای مخاطبان کسب‌وکارتان را معرفی می‌کنیم.

کلاه بافتنی

از آنجا که گرمای بدن از سر خارج می‌شود، مهم است افراد در فصل زمستان سر خود را با یک کلاه بافتنی بپوشانند تا از ابتلا به سرماخوردگی در امان بمانند. کلاه‌های بافتنی در رنگ‌های مختلف قابل سفارش هستند. نام و لوگوی برند خود را در قسمت جلوی کلاه قرار دهید تا در معرض دید افراد قرار بگیرد.

افراد در طول فصل سرما هر روز کلاه را بر سر می‌گذارند، بنابراین هر روز نام برند شما را می‌بینند و این نام در ذهنشان تثبیت می‌شود. کلاه بافتنی هدیه تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه‌ای برای کسب‌وکارها محسوب می‌شود که می‌تواند برای فصل زمستان مخاطبان یا کارکنان در نظر گرفته شود.

هودی یا سویشرت

هودی یک هدیه تبلیغاتی گرم و جذاب برای کارکنان شرکت‌ها است. افراد زمانی که احساس سرما می‌کنند هودی را روی لباس خود می‌پوشند و در صورت گرم بودن محیط، آن را از تن خارج می‌کنند. هودی با تنوع زیادی در جنس، طرح و رنگ تولید می‌شود. با توجه به بودجه خود و در نظر گرفتن سلیقه مخاطبان می‌توانید هودی‌ها را با نام و لوگوی برند خود سفارشی‌سازی کنید و به مشتریان و مخاطبان خود هدیه دهید.

شما می‌توانید برای کارکنان هر بخش از شرکت خود هودی با رنگبندی خاصی را در نظر بگیرید تا افراد آن بخش را متمایز کنید. هودی‌های باکیفیتی را انتخاب کنید تا افراد آنها را در مکان‌های دیگر نیز بپوشند. در این صورت نام برندتان در معرض دید افراد دیگر نیز قرار می‌گیرد.

شال گردن

شال گردن یا شال پشمی یکی دیگر از ملزومات فصل زمستان و روزهای برفی است. خیلی از افراد عادت دارند در طول ماه‌های سرد از شال گردن استفاده کنند. برای مخاطبان خانم می‌توان شال یا روسری پشمی در نظر گرفت. نام و لوگوی برند خود را در گوشه‌ای از شال حک کنید تا هر بار که مورد استفاده قرار می‌گیرد در معرض دید افراد باشد و نام برندتان را به آنها یادآوری کند.

پیشنهاد ما به شما استفاده از طرح‌های محبوب چهارخانه با رنگبندی‌های جذاب برای شال گردن یا شال پشمی زنانه است تا نظر مخاطبان را به خود جلب کنید. شال‌های پشمی برند شما را توسعه خواهند داد.

دستکش

سوزش دست‌ها و خشکی پوست در اثر سرما از مشکلات شایع فصل زمستان است. به مخاطبان خود دستکش هدیه دهید تا از آنها در برابر سرما محافظت کنید. نام و لوگوی برند خود در قسمت بالا و روی دستکش چاپ کنید. افراد هر بار که دستکش را به دست کنند یا از دست خارج کنند نام برند شما را می‌بینند و نام کسب‌وکارتان در خاطرشان ماندگار می‌شود.

شلوار گرمکن

با سرد شدن هوا نیاز داریم برای گرم ماندن پاها، شلوار گرمکن بپوشیم. شلوار گرمکن برای استراحت در منزل، ورزش، انجام کارهای خانه، مسافرت و... مورد نیاز است. می‌توان این شلوارها را با نام برند سفارشی‌سازی کرد و به مخاطبان هدیه داد.

افراد بارها و بارها این شلوارها را می‌پوشند و نام برندتان در معرض دیدشان قرار می‌گیرد. تصور کنید کارکنان شما در باشگاه ورزشی شلواری با نام و لوگوی کسب‌وکارتان بر تن کنند. بنابراین افراد حاضر در باشگاه نام برند شما را مشاهده می‌کنند. اگر با برند شما آشنایی نداشته باشند درباره آن کنجکاوی و پرس‌وجو می‌کنند، اگر هم از قبل با محصولات یا خدمات شما آشنا باشند نام برندتان در ذهنشان تثبیت می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

 هدایای تبلیغاتی شیک و زیبا برای مشتریان خاص شما

صنعت هدایای تبلیغاتی تنها به یک دلیل موفقیت‌آمیز بوده است: افراد محصول رایگان را دوست دارند. اما شما از بین میلیون‌ها محصول تبلیغاتی کدام را برای مشتریان خاص خود انتخاب می‌کنید؟ برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان خاص خود باید خلاقیت به خرج دهید و محصول شیکی را انتخاب کنید. در این مقاله با تعدادی هدایای تبلیغاتی شیک و زیبا که اثرگذاری زیادی بر مشتریان خاص شما خواهند داشت، آشنا خواهیم شد.

دفتر یادداشت چرمی

اگر بودجه مناسبی را برای تهیه هدایای تبلیغاتی در نظر گرفته‌اید محصولات چرم را در اولویت قرار دهید. چرم جلوه زیبا و شیکی دارد و افراد با دریافت هدایای چرمی ذوق‌زده می‌شوند. دفتر یادداشت با جلد چرم تصورات عالی از برند شما در ذهن مخاطبان ایجاد می‌کند.

دفتر یادداشت چرمی در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف قابل سفارشی‌سازی است. نام و لوگوی برند خود را به طور واضح روی جلد دفتر یادداشت حک کنید تا همواره کسب‌وکار شما را به مخاطبان یادآوری کند. از آنجا که چرم دوام خوبی دارد تا مدت‌ها در معرض دید افراد باقی می‌ماند و همچون تبلیغات زنده برای کسب‌وکار شما عمل می‌کند.

  شال کشمیر

شال کشمیر با بافتی محکم، ظریف و لطیف هدیه لوکس و شایسته‌ای برای مشتریان خاص شما محسوب می‌شود. این شال‌ها در طرح‌های متنوع و با کیفیتی مثال‌زدنی تولید می‌شوند و نظر هر فردی را به خود جلب می‌کنند.

شما می‌توانید نام و لوگوی برند خود را در حاشیه یا قسمت پایین شال چاپ کنید تا در معرض دید افراد قرار بگیرد. مخاطبان شما در طول فصل زمستان از این شال‌ها استفاده می‌کنند و هر روز نام برند شما را روی شال می‌بینند. بنابراین نام برند شما در ذهنشان تثبیت می‌شود.    

مخاطبان شما در حالی که شال را به دور گردن خود انداخته‌اند به مکان‌های مختلف می‎‌روند، بنابراین افراد مختلف نام برند شما را می‌بینند و اگر با آن آشنایی نداشته باشند درباره آن پرس‌وجو می‌کنند و احتمال تبدیل شدن آنها به مشتری افزایش می‌یابد.

جاکارتی تبلیغاتی

جاکارتی یکی از محصولات پر کاربرد است که بیشتر افراد همراه خود حمل می‌کنند تا هم به کارت‌های خود نظم دهند و هم از آنها در برابر آسیب محافظت کنند. جاکارتی انواع مختلفی دارد. جاکارتی‌های چرم با تلفیق چرم و استیل هدایای تبلیغاتی شیک و زیبا برای مشتریان خاص شما است.

جاکارتی فضای خوبی را برای چاپ نام و لوگوی برند در اختیارتان قرار می‌دهد. از آنجا که دوام جاکارتی‌های استیل و چرم بسیار زیاد است تا مدت‌ها از سوی مخاطبان مورد استفاده قرار می‌گیرد و نام برندتان در ذهن آنها تثبیت می‌شود.

ساعت مچی

ساعت‌های مچی کلاسیک با بند چرمی نظر مشتریان خاص شما را تامین می‌کند. گرچه این ساعت‌ها بودجه بازاریابی قابل توجهی را طلب می‌کنند اما هر بار که افراد به صفحه ساعت مچی خود نگاه کنند نام برند شما را می‌بینند و تحت تاثیر نام تجاری شما قرار می‌گیرند.

ساعت‌ها دوام خوبی دارند و برای مدت طولانی توسط افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین در طول زمان کسب‌وکار شما را برای افراد تبلیغ می‌کنند.   

قمقمه فلزی کتابی

افراد در طول روز به دلیل بالا رفتن حرارت بدن، سوخت‌وساز، فعالیت‌های روزانه یا ورزش آب بدن خود را از دست می‌دهند و باید آب بنوشند. یک قمقمه فلزی که بادوام و کم‌جاست می‌تواند همیشه همراه مشتریان خاص شما باشد و علاوه بر رفع تشنگی، نام برندتان را به آنها یادآوری کند.

قمقمه‌های فلزی معمولا از جنس آلومینیوم یا استیل تهیه می‌شوند و از استحکام خوبی برخوردارند. مخاطبان شما می‌توانند این قمقمه‌ها را همراه خود به باشگاه ورزشی، دانشگاه، محل کار، داخل خودرو، مسافرت، طبیعت‌گردی و... ببرند و از آن استفاده کنند. قمقمه‌های فلزی قابل شست‌وشو هستند و می‌توان از آنها برای انواع نوشیدنی سرد و گرم استفاده کرد.



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

5 هدایای تبلیغاتی برای زندگی سالم

همه ما دوست داریم زندگی سالمی را تجربه کنیم اما وسوسه انتخاب محصولات ناسالم اغلب اوقات بر ما غلبه می‌کند. تصور کنید در مهمانی تولد اعضای خانواده یا دوستان خود هستید و بسیار برایتان ناخوشایند است که برش کیک شکلاتی را رد کنید. اما برای تغییر عقیده همیشه وقت هست. اگر صاحب کسب‌وکار هستید با هدیه دادن محصولاتی که به سلامت افراد مرتبط است به آنها کمک کنید سالم‌تر زندگی کنند. در این مقاله با 5 هدایای تبلیغاتی برای زندگی سالم آشنا می‌شویم.

چای دم‌کن

بسیاری از کارمندان یا مخاطبان شما در طول روز برای از بین بردن خستگی و تجدید قوا نوشابه یا نوشیدنی‌های انرژی‌زا را انتخاب می‌کنند اما اگر یک چای دم‌کن زیبا با طرحی جذاب به آنها هدیه دهید با آن چای یا دمنوش‌های متنوع تهیه می‌کنند. یک فنجان چای تازه‌دم، نوشیدنی سالمی است که کارمندانتان را از خواب بیدار می‌کند!

چای دم‌کن در طرح‌های متنوع و خلاقانه‌ای در بازار موجود است. می‌توانید نام و لوگوی برند خود را روی آنها چاپ کنید تا در هر زمان کسب‌وکار شما را به مخاطبان یادآوری کند.

جعبه قرص

مصرف مرتب داروها و یادآوری وعده استفاده از دارو برای افرادی که مشغله زیادی دارند دشوار است. با اهدای جعبه قرص به مخاطبان خود به آنها نشان می‌دهید به فکر سلامتی‌شان هستید. این جعبه‌ها به داروهای افراد نظم می‌بخشد و باعث می‌شود مصرف داروهایشان را در وقت خودش فراموش نکنند.

قمقمه آب

یکی دیگر از 5 هدایای تبلیغاتی برای زندگی سالم قمقمه آب است. نوشیدن آب در طول روز به سلامت افراد کمک قابل توجهی می‌کند. قمقمه‌های تبلیغاتی به افراد یادآوری می‌کنند که بیشتر آب بنوشند. نوشیدن بیشتر آب، از پرخوری و خوردن خوراکی‌های پرکالری دیگر جلوگیری می‌کند در نتیجه کالری دریافتی بدن را کنترل می‌کند. کارمندانی که بدن سالمی داشته باشند روحیه بهتری دارند بنابراین راندمان کار افزایش پیدا می‌کند.

وجود قمقمه آب روی میز کارکنان کسب‌وکار شما باعث می‌شود آنها کمتر از لیوان‌های پلاستیکی یک‌بارمصرف استفاده کنند در نتیجه این قمقمه‌ها به حفظ محیط زیست کمک می‌کند.

افراد می‌توانند قمقمه‌ها را همه جا همراه خود ببرند بنابراین لوگو و نام برند شما در معرض دید دیگران هم قرار می‌گیرد و نام برندتان را به آنها یادآوری می‌کند.

کیف غذا

کیف غذا راهی آسان و مقرون‌به‌صرفه برای استفاده از غذای سالم خانگی است. با هدیه دادن کیف غذا به کارکنان کسب‌وکار یا مخاطبان خود آنها را تشویق می‌کنید غذای خانگی یا حتی میان‌وعده‌های مغذی و سالم همراه خود ببرند و کمتر از غذاهای آماده استفاده کنند.

کیف‌های غذا با وجود لایه‌های عایق مانع از بین رفتن حرارت غذا می‌شوند و غذایی گرم را در اختیار افراد قرار می‌دهند. این کیف‌ها در اندازه‌های مختلف در جنس‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های مختلف در بازار وجود دارند. شما می‌توانید با توجه به سن و جنسیت گروه هدف کیف‌های غذا را انتخاب کنید و نام و لوگوی برند خود را روی آن چاپ کنید.

مخاطبان شما کیف غذا را همراه خود به مکان‌های مختلف می‌برند در نتیجه نام برند شما در معرض دید افراد دیگر قرار می‌گیرد و از این طریق برند شما توسعه پیدا می‌کند. این کیف‌ها بادوام هستند و به مدت طولانی نام کسب‌وکار شما را تبلیغ می‌کنند.

محلول ضدعفونی‌کننده دست

محلول‌های ضدعفونی‌کننده دست بر پایه الکل ساخته می‌شوند و با اثربخشی سریع انواع ویروس‌ها، باکتری‌ها و قارچ‌ها را از بین می‌برند. معمولا این محلول‌ها دارای عصاره‌های مختلفی نظیر روغن نارگیل یا آلوئه‌ورا هستند که علاوه بر داشتن بوی خوش از خشک شدن و بروز حساسیت‌های پوستی جلوگیری می‌کنند.

می‌توانید تعدادی از محلول‌های ضدعفونی‌کننده دست را با نام و لوگوی برند خود سفارشی‌سازی کنید و آنها را به کارکنان یا مخاطبان خود هدیه دهید تا هر بار که از آن استفاده می‌کنند نام برندتان برایشان تداعی شود. با این کار نشان می‌دهید که برای سلامتی افراد ارزش قائل هستید.



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

 نمونه‌هایی از هدایای تبلیغاتی شب یلدا

تهیه هدایای تبلیغاتی برای مناسبت‌های خاص نظیر اعیاد ملی و مذهبی، سالگرد تاسیس شرکت‌ها و... یکی از راه‌های پیشبرد اهداف بازاریابی کسب‌وکارها محسوب می‌شود. شب یلدا یکی از زیباترین و بااهمیت‌ترین جشن‌های ایرانیان است که می‌توانید آن را با تقدیم هدایای تبلیغاتی شب یلدا به مخاطبان و کارکنان کسب‌وکارتان خاطره‌انگیزتر کنید.

کالاهای متنوعی از خودکار تبلیغاتی گرفته تا انواع خوراکی‌ها را می‌توانید برای هدیه تبلیغاتی شب یلدا انتخاب کنید. کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید و این هدایا را با کیفیت مناسب و بسته‌بندی خاص تهیه کنید. در این مقاله با نمونه‌هایی از هدایای تبلیغاتی شب یلدا آشنا می‌شویم.

خوراکی‌های خوشمزه

در شب یلدا اعضای خانواده و اقوام دور هم جمع می‌شوند و با شعرخوانی، داستان‌خوانی، تفال به دیوان حافظ، خوردن آجیل، شیرینی، انار، هندوانه و میوه‌های زمستانی لحظات خوشی را رقم می‌زنند. یلدا فرصت مناسبی است تا شما به عنوان صاحب کسب‌وکار با هدایایی خاص و متناسب با یلدا برند خود را در ذهن مخاطبان تثبیت کنید.

خوراکی‌های خوشمزه یلدا با بسته‌بندی‌هایی که تم یلدا دارند و نام برند شما روی آن چاپ شده است تاثیرگذاری زیادی بر کارکنان و مخاطبان شما خواهد داشت.

آجیل مخصوص یلدا که شامل پسته، بادام، فندق، گردو، نخودچی، کشمش، انجیر، توت خشک، برگه زردآلو و باسلوق است را در بسته‌بندی‌هایی با طرح یلدا یا اشعار حافظ آماده کنید و به مخاطبان خود هدیه دهید.

شکلات یکی دیگر از خوراکی‌های پرطرفدار و محبوب است که همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرد. می‌توانید شکلات‌هایی با طرح انار یا دانه برف و... سفارش دهید و آنها را با نام برند خود سفارشی‌سازی کنید تا مخاطبان با دیدن آنها برند شما را به خاطر بیاورند. چاپ شعرهایی با موضوع یلدا بر بسته‌بندی شکلات نیز تاثیرگذاری هدایای تبلیغاتی شب یلدا را دوچندان خواهد کرد.

کوکی یکی دیگر از خوراکی‌های خوشمزه‌ای است که در اشکال مختلف آماده می‌شود. با توجه به بودجه خود بسته‌ای از آن را با طرح‌های انار، دانه برف، هندوانه و یا کوکی تزیین‌شده با مغز آجیل را تهیه کنید و نام برندتان را روی بسته‌بندی چاپ کنید تا نام برندتان در ذهن مخاطبان تثبیت شود.

میوه خشک نیز یکی از خوراکی‌های ویژه شب یلدا است که در بسته‌بندی خاص و به شکل میوه‌های شب یلدا مثل انار هدیه‌ای محبوب برای مخاطبان خواهد بود. نام و لوگوی برند خود را روی بسته‌بندی چاپ کنید تا مخاطبان هیچ‌گاه شما را فراموش نکنند.

کتاب نفیس

کتاب‌های نفیس مانند دیوان اشعار شاعران بزرگی نظیر حافظ، سعدی، خیام و فردوسی هدیه‌ای ارزشمند برای مخاطبان هنردوست شما خواهد بود. دیوان حافظ با جلد چرم و صفحات معطر منقش به تذهیب‌کاری در قابی نفیس به همراه یک خودکار یا ساعت رومیزی را انتخاب کنید و آن را با نام برند خود سفارشی‌سازی کنید. مخاطبان فرهیخته شما این هدیه فاخر را در شب یلدا به دست می‌گیرند و تفالی بر دیوان خواجه می‌زنند. برند شما در مهمانی شب یلدای مخاطبان حضور دارد و نام شما را به آنها یادآوری می‌کند.

صنایع دستی

شب یلدا یادآور فرهنگ و سنت اصیل ایرانی است. اگر بودجه قابل توجهی برای هدایای تبلیغاتی در نظر گرفته‌اید محصولات صنایع دستی را فراموش نکنید. بشقاب‌های میناکاری شده در اندازه‌های مختلف، گلدان میناکاری‌شده، قندان و شکلات‌خوری و تابلوهای میناکاری یا منبت‌کاری‌شده را تهیه کنید و نام برندتان را روی آنها حک کنید و این هدیه‌های به‌یادماندنی را در اختیار مخاطبان خاص خود قرار دهید.

همچنین می‌توانید از محصولات چرمی تبلیغاتی نیز نظیر کیف پول، جاکلیدی و ست‌های هدایای تبلیغاتی استفاده کنید و نظر مخاطبان سخت‌گیر خود را جلب کنید.

هر هدیه‌ای که برای شب یلدا انتخاب کردید کیفیت و خلاقیت را در نظر داشته باشید تا بتوانید بیشترین تاثیرگذاری را بر کارکنان و مخاطبان خود بگذارید. برای الهام‌بخشیدن به مخاطبان قرار دادن فال حافظ در کنار هدیه شب یلدا را فراموش نکنید! 



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

هدایای تبلیغاتی محبوب در صنعت هدیه تبلیغاتی

بازاریابان باید از آخرین تغییرات و تحولات صنعت هدایای تبلیغاتی آگاه باشند و بدانند در داخل و خارج از کشور چه محصولاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی انتخاب می‌شوند و کدام یک از هدایای تبلیغاتی محبوب، نتایج بهتری در دستیابی به اهداف بازاریابی کسب‌وکارها به همراه دارند.

مهم نیست که چه میزان بودجه برای اهداف بازاریابی کسب‌وکار خود در نظر گرفته‌اید، مهم این است از میزان هزینه درنظرگرفته‌شده بیشترین سود را به دست بیاورید. حتی با هزینه کم ولی با استراتژی بازاریابی مناسب می‌توان مشتریان زیادی را جذب کرد.

باید انتظارات مشتریان از هدایای تبلیغاتی را شناخت. آیا مشتریان بیشتر به هدایای تبلیغاتی کاربردی علاقه دارند یا تحت تاثیر زیبایی و خلاقانه بودن هدایا قرار می‌گیرند؟ نکته دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد سازگاری هدایای تبلیغاتی با محیط زیست است. ممکن است در غیر این صورت به نام تجاری شما لطمه وارد شود.

از شرکت در نمایشگاه‌های تجاری غافل نشوید

وقتی صحبت از بازاریابی چهره به چهره می‌شود تعداد کمی از رویدادها می‌توانند با پتانسیل نرخ بازگشت سرمایه (ROI) یک نمایشگاه تجاری رقابت کنند. یک نمایشگاه تجاری باکیفیت با داشتن استراتژی‌های مناسب بازاریابی و برنامه‌ریزی دقیق می‌تواند نام تجاری شما را در مقابل مخاطب مشخصی قرار دهد که در جست‌وجوی محصول یا خدماتی دقیقا مانند محصول یا خدمات شماست.

با حضور در نمایشگاه‌های تجاری به منافع زیادی نظیر گسترش نام تجاری، تحلیل شبکه فروش، توسعه مذاکرات فروش و افزایش فروش و سود بیشتر دست پیدا می‌کنید.

هدایای تبلیغاتی محبوب در سال 2019

لیوان قهوه قابل بازیافت: با توجه به اینکه فروشگاه‌ها و بعضی کافه‌ها برای سرو قهوه از لیوان یک‌بارمصرف استفاده می‌کنند کسب‌وکار شما می‌تواند با سرمایه‌گذاری روی لیوان‌های قهوه قابل بازیافت با چاپ لوگو و نام تجاری خود ارتباط مثبت و موثری را با مخاطبان خود برقرار کند.

یکی از مهم‌ترین مزایای لیوان قهوه قابل بازیافت قیمت مناسب آن است. بنابراین با میزان بودجه مناسب می‌توان تعداد زیادی از این لیوان‌ها را تهیه کرد و در اختیار مشتریان و مخاطبان قرار داد. این لیوان‌ها با جلوگیری از استفاده بیش از حد از لیوان‌های یک‌بارمصرف در شرکت‌ها و سازمان‌ها به حفظ محیط زیست کمک می‌کنند.

لوازم جانبی تلفن همراه: در حال حاضر که اکثر مردم دارای تلفن هوشمند هستند و در زندگی روزانه برای انجام کارها مدام به آن نیاز دارند انتخاب لوازم جانبی گوشی همراه به عنوان هدیه تبلیغاتی برای مخاطبان ایجاد ارزش می‌کند.

لوازم جانبی تلفن همراه مانند شارژر، قاب، پاوربانک و یا اسپیکر بلوتوثی و هدفون را با چاپ نام و لوگوی برند سفارشی‌سازی کنید و به مخاطبان خود هدیه دهید. این وسایل کاربردی و پراستفاده هر روز در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد و نام برند شما را به آنها یادآوری می‌کند.

محصولات سلامت: تنوع محصولات سلامت بسیار زیاد است. شما می‌توانید از میان محصولاتی نظیر دستگاه تست قند، تب‌سنج، فشارسنج دیجیتالی، ترازو دیجیتال، جعبه کمک‌های اولیه، ماساژور برقی و دستی، گجت‌های هوشمند، قمقمه ورزشی و حتی بلیت استفاده از باشگاه‌های ورزشی یا استخر محصولی را انتخاب کنید و به مشتریان خود هدیه بدهید.

محصولات طبیعی: محصولات تبلیغاتی که در ساخت آنها از مواد طبیعی مانند چوب، مس، سنگ و چوب‌پنبه به کار رفته باشد بسیار مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد. کیفیت این محصولات حرف اول را می‌زند و به مخاطبان نشان می‌دهد که برایشان ارزش قائل هستید. سازگار بودن مواد سازنده این محصولات با محیط زیست به رشد دید مثبت نسبت به برندتان کمک خواهد کرد.

فلش مموری تبلیغاتی: فلش مموری محصولی ارزان‌ قیمت، کاربردی و دارای طول عمر مفید و طولانی است و می‌تواند به عنوان هدیه تبلیغاتی موثر به کار برده شود. شما به عنوان صاحب کسب‌وکار می‌توانید اطلاعات ضروری، مفید و کاربردی درباره محصولات خود را به صورت فایل PDF در فلش مموری قرار دهید و آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. نام و لوگوی برند شما روی فلش مموری در طول زمان برندتان را به مخاطبان یادآوری می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

ساعت رومیزی تبلیغاتی همیشه در معرض دید

وقت طلاست! این جمله‌ای است که بزرگان در اهمیت استفاده درست و بهینه از زمان گفته‌اند. ساعت با نشان دادن زمان به افراد باعث شده کارها با برنامه‌ریزی، سریع‌تر و منظم‌تر انجام شود. ساعت‌ها در طول روز بارها و بارها دیده می‌شوند پس می‌توانند هدایای تبلیغاتی تاثیرگذاری برای مخاطبان کسب‌وکارها باشند. در این مقاله با انواع ساعت رومیزی تبلیغاتی آشنا می‌شویم.

ساعت رومیزی یکی از وسایلی است که در انواع مختلف با کاربری‌های متفاوت تولید می‌شود. این ساعت‌ها در مکان‌های مختلف برای نشان دادن ساعت مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر به عنوان مدیر بازاریابی یک کسب‌وکار در فکر تهیه هدیه تبلیغاتی برای کارکنان یا مخاطبان خود هستید ساعت رومیزی را در نظر داشته باشید.

هدایای تبلیغاتی کاربردی بیشترین تاثیرگذاری را روی مخاطبان دارند زیرا در طول روز مدام مورد استفاده قرار می‌گیرند. ساعت رومیزی هم در طول روز در معرض دید افراد قرار دارد. شما می‌توانید با توجه به بودجه بازاریابی خود ساعت رومیزی را با چاپ لوگو و نام برند خود سفارشی‌سازی کنید و آن را به مخاطبان کسب‌وکار خود هدیه دهید.

ساعت رومیزی پلاستیکی، ساعت رومیزی چوبی و ساعت رومیزی فلزی انواع ساعت‌های رومیزی هستند که در ادامه مقاله به آنها می‌پردازیم.

ساعت رومیزی پلاستیکی

قاب و بدنه ساعت‌های رومیزی پلاستیکی از جنس پلاستیک یا طلق محکم است که در رنگ‌های متنوع تولید می‌شود. ساعت می‌تواند به شکل عقربه‌ای یا دیجیتال باشد. با توجه به جنسیت و سن مخاطبان می‌توانید ساعت‌ها را در رنگ‌های مختلف انتخاب کنید و سفارش چاپ لوگوی خود را بدهید.

اگر کودکان مخاطب کسب‌وکار شما هستند می‌توانید ساعت رومیزی پلاستیکی را با طرح قهرمان‌های انیمیشنی محبوب کودکان نظیر سیندرلا، فروزن، پاندای کونگ‌فوکار، شرک و... تهیه کنید.

معمولا ساعت‌های رومیزی پلاستیکی که به عنوان هدایای تبلیغاتی انتخاب می‌شوند در قسمت پایه دارای فضایی برای چاپ نام برند و لوگو هستند. البته لوگو در فضای پشت عقربه‌ها نیز چاپ می‌شود تا در معرض دید افراد باشد.

ساعت رومیزی چوبی

ساعت‌های رومیزی چوبی در همه دنیا طرفداران زیادی دارد. این ساعت‌ها زیبایی منحصربه‌فردی دارند و علاوه بر نشان دادن زمان به عنوان کالای دکوری برای تزئین فضا مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین انتخاب کم‌نظیری برای ساعت رومیزی تبلیغاتی هستند. ساعت رومیزی چوبی می‌تواند عقربه‌ای یا دیجیتال باشد.

طراحی ساعت‌های رومیزی چوبی که به منظور هدایای تبلیغاتی انتخاب می‌شوند بسیار متنوع است. این ساعت‌ها برای مدیران و کارمندان همراه با جاکارتی، جاخودکاری، جاکلیدی، تقویم رومیزی و کاغذ یادداشت ارائه می‌شوند. نام و لوگوی برند به وسیله لیزر روی بدنه ساعت‌های چوبی حک می‌شود. این ساعت‌ها هدایای تبلیغاتی لوکسی هستند که بیشتر برای مدیران انتخاب می‌شوند.

ساعت‌های رومیزی چوبی روی میز مدیران و کارمندان در معرض دید افراد زیادی قرار می‌گیرند و نام کسب‌وکار شما را به افراد یادآوری می‌کنند.

ساعت رومیزی فلزی

ساعت‌های رومیزی فلزی با بدنه فلزی تولید می‌شوند. این ساعت‌ها ظاهر شکیل و مدرنی دارند و همچنین از دوام خوبی برخوردارند. بنابراین سال‌های زیادی توسط افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ساعت‌های رومیزی فلزی هم در طرح‌های مختلف تولید می‌شوند. طرح شماته‌دار یکی از طرح‌های پرطرفدار این ساعت‌هاست که در ابعاد مختلف در بازار ارائه می‌شوند. نام و لوگوی برند روی صفحه ساعت پشت عقربه‌ها چاپ می‌شود تا در معرض دید افراد قرار بگیرد. مهم این است رنگ لوگو کاملا در تضاد با رنگ زمینه باشد تا به خوبی دیده شود.

ممکن است مایل باشید برای مخاطبان نوجوان‌ و جوان‌ خود ساعت‌هایی با طرح‌های فانتزی تهیه کنید. ساعت‌های رومیزی فلزی با طرح قلب، سیب، موتورسیکلت، دوچرخه قدیمی، تلویزیون، صورت آدمک و... در بازار وجود دارند که می‌توانید آنها را با چاپ لوگوی برند خود به عنوان ساعت رومیزی تبلیغاتی سفارشی‌سازی کنید.

هر نوع ساعت رومیزی که برای هدایای تبلیغاتی انتخاب می‌کنید کیفیت آن را در نظر بگیرید. هدایای تبلیغاتی زمانی بیشترین تاثیر را دارند که از جنس مرغوبی تهیه شده باشند و بادوام باشند. بادوام بودن هدیه تبلیغاتی باعث می‌شود زمان بیشتری برای مخاطبان قابل استفاده باشد و در طول زمان نام برند شما را به آنها یادآوری و در ذهنشان تثبیت کند.



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

کیف سمیناری تبلیغاتی هدیه‌ای برای شرکت‌کنندگان همایش‌ها

کیف‌های تبلیغاتی با تنوع در شکل، جنس، رنگ و نوع کاربری یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی هستند که اثربخشی زیادی در توسعه اهداف بازاریابی کسب‌وکارها دارند. کیف سمیناری تبلیغاتی یکی از انواع کیف‌های تبلیغاتی است که برای مدیران، کارمندان، اساتید دانشگاه و دانشجویان در نظر گرفته می‌شود.

کیف‌های اداری، کیف لپ‌تاپ، کیف مدرسه، کیف مسافرتی، کیف ورزشی، کیف کمری، کیف‌های دوستدار محیط زیست، کیف‌های سمینار و همایش و... می‌توانند به عنوان کیف تبلیغاتی با چاپ لوگو روی آنها سفارشی‌سازی شوند و در اختیار مخاطبان قرار بگیرند.

یکی از مزایای مهم کیف‌های تبلیغاتی کاربردی بودن آنهاست. مخاطب شما این کیف‌ را هر روز استفاده می‌کند و با خود به دانشگاه و محل کار می‌برد. بادوام بودن کیف باعث می‌شود برای مدت طولانی قابل استفاده باشد در نتیجه در معرض دید افراد قرار می‌گیرد و نام برند شما را به آنها یادآوری می‌کند.

همراه داشتن کیف تبلیغاتی توسط افراد و رفت‌وآمد به مکان‌های مختلف باعث می‌شود نام و لوگوی کسب‌وکار شما توسط افراد دیگر دیده شود. اگر افراد با کسب‌وکار شما آشنایی داشته باشند نام برند شما در ذهنشان تثبیت می‌شود. اگر هم برای اولین بار با نام برند شما مواجه شوند حتما درباره آن کنجکاوی خواهند کرد و ممکن است به مشتری شما تبدیل شوند.

کیف سمیناری هدیه تبلیغاتی کاربردی

اسپانسرهای برگزاری همایش‌ها و سمینارها کیف سمیناری را برای شرکت‌کنندگان در همایش که معمولا مدیران، کارمندان، اساتید دانشگاه، دانشجویان، معلمان، دانش‌آموزان و... هستند در نظر می‌گیرند.

شرکت‌کنندگان در سمینارها می‌توانند هر آنچه را نیاز دارند از جمله دفتر یادداشت، خودکار، تلفن همراه، تبلت و... در کیف سمیناری قرار دهند و همراه خود داشته باشند. اگر به عنوان صاحب کسب‌وکار قصد دارید هدیه تبلیغاتی برای مخاطبان خود تهیه کنید کیف سمیناری را در اولویت قرار دهید. این هدیه کاربردی نیاز مخاطبان را برطرف کرده و نام برند شما را در ذهنشان تثبیت می‌کند.

کیف سمیناری ظاهری ساده اما رسمی دارد. دعوت‌نامه حضور در همایش، بروشور معرفی و راهنمای محصول یا خدمات، برگه یادداشت، خودکار و کارت ویزیت را می‌توان در آن قرار داد و به شرکت‌کنندگان در همایش هدیه داد.

کیف‌های سمیناری معمولا با طراحی ویژه و از تلفیق چرم مصنوعی و پلاستیک ساخته می‌شوند. اندازه این کیف‌ها مناسب است و قابلیت نگهداری برگه و پوشه‌های سایز A4 را دارد. اما توجه داشته باشید این کیف‌ها تحمل وزن بالا را ندارند و برای حمل لپ‌تاپ مناسب نیستند.

انواع کیف سمیناری تبلیغاتی

کیف‌های سمیناری در طرح‌ها و جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند. شما با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید می‌توانید آنها را با چاپ نام و لوگوی کسب‌وکار خود تهیه کنید.

کیف سمیناری چرمی: کیف سمیناری چرمی قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع این کیف دارد اما ظاهر شکیل و کیفیت عالی آن چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. کیف‌های سمیناری چرم در رنگ‌های مختلف مشکی، قهوه‌ای تیره و قهوه‌ای عسلی در بازار وجود دارند. بعضی از این کیف‌ها دارای قفل رمزدار هستند. علاوه بر بند دستی مقاوم، بند رودوشی این کیف‌ها قابل تنظیم است و حمل آنها را راحت می‌کند.

کیف سمیناری اشبالت: اشبالت نوعی از چرم است که به صورت طبیعی و مصنوعی تولید می‌شود و به خاطر ظاهر پرزدارش در میان افراد محبوبیت دارد. از چرم اشبالت برای تهیه انواع کفش، کیف و صنایع دستی استفاده می‌شود. کیف سمیناری اشبالت مصنوعی قیمت مناسبی دارد و برای تهیه هدایای تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه است.

کیف سمیناری طلقی: کیف سمیناری طلقی از سایر کیف‌های سمیناری ارزان‌تر است و اگر بودجه محدودی برای هدایای تبلیغاتی در اختیار دارید این کیف انتخاب مناسبی است. کیف‌های طلقی در رنگ‌های متنوع و به صورت مات یا شفاف تولید می‌شوند. دسته پلاستیکی این کیف‌ها دوام خوبی دارد اما نباید برای حمل وسایل سنگین از آنها استفاده کرد.

با توجه به میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید کیف سمیناری تبلیغاتی را انتخاب کنید و آن را با نام و لوگوی برند خود سفارشی‌سازی کنید و در اختیار مخاطبان قرار دهید. به زودی نتیجه آن را در توسعه کسب‌وکارتان خواهید دید.

 


:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

ماژیک تبلیغاتی انتخابی موثر برای پیشبرد اهداف بازاریابی

هدایای تبلیغاتی تنوع زیادی دارد. هر کسب‌وکاری با توجه با اهداف بازاریابی خود و با توجه به میزان بودجه‌ای که برای تبلیغات در نظر گرفته محصولی را با نام برند خود سفارشی‌سازی می‌کند و به مخاطبان هدیه می‌دهد. یکی از محصولاتی که در میان تمام برندها محبوبیت دارد خودکار تبلیغاتی است. اما اگر شما به عنوان صاحب برند قصد تهیه هدایای تبلیغاتی را دارید این‌بار متنوع‌تر عمل کنید و ماژیک تبلیغاتی را انتخاب کنید.

ماژیک‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام برای کاربری خاصی طراحی شده‌اند. در این میان ماژیک‌های مخصوص رنگ‌آمیزی، ماژیک‌های هایلایتر یا علامت‌گذار و ماژیک‌های وایت‌برد بسیار مورد استفاده کودکان، دانش‌آموزان و دانشجویان قرار می‌گیرند.

ماژیک‌ها معمولا بدنه‌ای پلاستیکی دارند. نوک آنها معمولا از جنس نمد و فیبر تهیه می‌شود. ماژیک‌ها دارای منبع جوهر سر خود هستند که پس از استفاده جوهر آن تمام می‌شود و دیگر قابل استفاده نیستند. البته ماژیک‌هایی هم با مخزن جوهر قابل تعویض تولید می‌شوند.

ماژیک‌های رنگی مخصوص رنگ‌آمیزی در بسته‌های شش‌تایی، دوازده تایی، بیست‌وچهارتایی و... عرضه می‌شوند و کودکان را به نقاشی و رنگ‌آمیزی تشویق می‌کنند. این ماژیک‌ها با بدنه‌هایی متنوع و گاه فانتزی در بسته‌بندی مختلف مقوایی، پلاستیکی و... در بازار وجود دارند.

جوهر ماژیک‌های مخصوص کودکان قابلیت شست‌وشو دارند و به راحتی با آب و صابون از روی لباس آنها پاک می‌شود. معمولا این ماژیک‌ها فاقد مواد سمی هستند و به کودک آسیبی نمی‌رسانند. شما می‌توانید ماژیک‌ تبلیغاتی را با نام برند خود سفارشی‌سازی کنید و به مخاطبان کودک و نوجوان خود هدیه دهید.

اگر در کنار ماژیک‌های رنگ‌آمیزی کودکان، یک دفتر نقاشی نیز در نظر بگیرید و لوگوی برند خود را روی آن چاپ کنید تاثیرگذاری نام برند شما بر مخاطبان بیشتر خواهد بود. کودکان در مدرسه، منزل یا حتی منزل اقوام با ماژیک‌ها در دفتر نقاشی می‌کنند و برند شما در معرض دید افراد زیادی قرار می‌گیرد.   

ماژیک هایلایتر یا علامت‌گذار گزینه مناسبی برای عرضه به مخاطبان دانش‌آموز یا دانشجویان برای معرفی برند شماست. این ماژیک‌ها معمولا در رنگ‌های زرد، نارنجی، سبز و سرخابی در بازار عرضه می‌شوند. جوهر فلورسنت درخشانی که در این ماژیک‌ها به کار رفته به سرعت خشک می‌شود. جوهر بعضی از انواع این ماژیک‌ها آب‌پایه هستند و به راحتی با شست‌وشو تمیز می‌شوند.

ماژیک‌های هایلایتر به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا بخش‌های مهم کتاب‌های درسی را مشخص کنند تا این بخش‌ها را با تاکید بیشتری مطالعه کنند. گیره‌ای که روی در این ماژیک‌ها وجود دارد قرار گرفتن آنها را در لبه کتاب یا جیب افراد آسان کرده و به راحتی در دسترس قرار می‌گیرد.

نام برند و لوگوی کسب‌وکار خود را به زیبایی روی ماژیک تبلیغاتی چاپ کنید تا نظر افراد را به خود جلب کند و نام برند شما را در ذهنشان تثبیت کند.

ماژیک وایت‌برد نوعی دیگر از ماژیک است که در مدارس، دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی، شرکت‌ها و... بسیار کاربرد دارد. ماژیک وایت‌برد مگنتی یکی از جذاب‌ترین انواع آن است که با داشتن مگنت و پاک‌کن به راحتی برای تخته‌های وایت‌برد فلزی قابل استفاده است.

خیلی از خانم‌ها لیست خرید یا یادداشت‌هایی برای یادآوری را روی یخچال قرار می‌دهند. ماژیک‌های وایت‌برد مگنتی می‌توانند به راحتی در کنار استیکرهای کاغذی روی یخچال قرار بگیرند. این ماژیک‌ها با بدنه‌هایی در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند و علاوه بر داشتن کارآیی، به تخته وایت‌برد و یخچال زیبایی می‌بخشند.

بعضی برندهای لوازم‌التحریر خودکارهای ماژیک‌دار تولید می‌کنند. این خودکارها با طراحی‌ها و کیفیت‌های مختلفی در بازار وجود دارند اما به طور معمول با بدنه‌ای پلاستیکی به صورت دو سر طراحی شده‌اند. یک سر آن خودکار و سر انتهایی آن ماژیک نوک نمدی قرار گرفته است. خودکارهای ماژیک‌دار با رنگ‌های مختلف و در طرح‌های زیبا و فانتزی در بازار لوازم‌التحریر عرضه می‌شوند. شما می‌توانید با چاپ تامپو و لیزر نام و لوگوی برند خود روی آنها، این محصول را برای کسب‌وکار خود سفارشی‌سازی کنید.

ماژیک‌ها هدایای تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه و در عین حال بسیار کاربردی هستند و تاثیر خوبی بر توسعه برند دارند. این نکته را به‌خاطر داشته باشید محصولی که برای هدایای تبلیغاتی انتخاب می‌کنید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد تا به برند شما اعتبار ببخشد. 



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

مداد رنگی تبلیغاتی هدیه ای جذاب برای دانش‌آموزان

استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از موثرترین ابزارهای بازاریابی برای کسب‌وکارها محسوب می‌شود. با هدایای تبلیغاتی می‌توانید کسب‌وکار خود را به دیگران معرفی کنید و یا نام برند خود را در ذهن آنها تثبیت کنید. بسیاری از کسب‌وکارها هدایای ویژه‌ای را برای مخاطبان کودک و دانش‌آموز خود در نظر می‌گیرند. خودکار تبلیغاتی ، دفتر یادداشت تبلیغاتی، پازل و مداد رنگی تبلیغاتی هدایایی از این دست هستند.

مداد رنگی تبلیغاتی ابزار بازاریابی مطلوبی برای کودکان و دانش‌آموزان است. کسب‌وکارهایی که تولیدکننده مواد غذایی، لوازم بهداشتی، محصولات مربوط به کودکان و... هستند یا موسسات و بانک‌ها از مداد رنگی به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

 معمولا با شروع سال تحصیلی دانش‌آموزان نیاز به تهیه لوازم‌التحریر دارند. در کنار جامدادی پر از مداد، خودکار، پاک‌کن، تراش و... یک بسته مداد رنگی باکیفیت نیز در کیف و کوله‌پشتی هر کودکی وجود دارد. کلاس نقاشی در مقاطع مختلف تحصیل دانش‌آموزان برگزار می‌شود و مداد رنگی از متداول‌ترین ابزار نقاشی برای آنهاست.

مداد رنگی در بسته‌بندی‌های مختلف مقوایی و فلزی و در تعداد شش، دوازده، بیست‌وچهار و... در بازار لوازم‌التحریر عرضه می‌شود. شما می‌توانید با توجه به بودجه مورد نظرتان محصولی را انتخاب و آن را با نام و لوگوی برند خود سفارشی‌سازی کنید.

لوگو و شعار برند خود را با استفاده از تکنولوژی افست بر روی جعبه مداد رنگی چاپ کنید. مداد رنگی محصولی بادوام است که در طول سال تحصیلی توسط دانش‌آموزان مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین هر بار استفاده از آن نام برند شما را به دانش‌آموزان یادآوری می‌کند و کسب‌وکار شما را در ذهنشان تثبیت می‌کند.

انواع مدادهای رنگی

برندهای مختلفی در دنیا مداد رنگی تولید می‌کنند. بعضی مدادهای رنگی مغزی نرم دارند و بعضی از مغزی سفت برخوردارند. انواع مداد رنگی نرم و سخت، کنته، زغال فشرده رنگی، مداد آبرنگی و... امکانات زیادی را به هنرمندان طراحی و نقاشی می‌بخشند تا آثار بدیعی خلق کنند.

مدادهای رنگی پاستلی با مغز پاستل تولید می‌شوند و از مدادهای رنگی‌ دیگر چرب‌تر هستند. این مداد رنگی‌ها بافت‌های کم‌نظیری روی کاغذ ایجاد می‌کنند.

مداد رنگی‌های آبرنگی رنگدانه‌های قوی و طبیعی دارند که با ترکیب با آب، رنگ‌های زیبایی را ایجاد می‌کنند. برای استفاده از این مدادها یا مداد یا کاغذ را کمی خیس می‌کنند و سپس با مداد نقاشی می‌کنند.

مداد نوکی هم یکی از پرکاربردترین لوازم‌التحریرها برای دانش‌آموزان است. به طور معمول مغزی مداد نوکی به رنگ مشکی است اما بعضی برندهای لوازم‌التحریر مغزی مداد نوکی با ضخامت‌های مختلف و به صورت رنگی هم تولید می‌‍کنند تا بتوان برای ایجاد خطوط ظریف رنگی از آنها استفاده کرد.

البته فراموش نکنید با استقبال از نقاشی بزرگسالان، مداد رنگی حتی می‌تواند برای مخاطبان بزرگسال برند شما در نظر گرفته شود. نقاشی و رنگ‌آمیزی استرس و ناراحتی‌های تنش‌زا را در افراد از بین می‌برد و آرامش ذهنی به آنها می‌بخشد.

یکی از راه‌های هنردرمانی که در سال‌های اخیر مورد توجه روان‌شناسان قرار گرفته استفاده از کتاب‌های رنگ‌آمیزی بزرگسالان است. شما با هدیه مداد رنگی به مخاطبان برند خود نشان می‌دهید که کسب‌وکار شما برای سلامت روان افراد اهمیت قائل است. نقاشی و رنگ‌آمیزی با مداد رنگی در یک بازه زمانی استرس افراد را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود حال روحی بهتری داشته باشند.

مداد رنگی محصولی بسیار مقرون‌به‌صرفه است ولی سهمی زیادی در شناساندن برند کسب‌وکار شما به مخاطبان دارد. شما می‌توانید نام برند و لوگوی کسب‌وکارتان را روی جعبه مداد رنگی درج کنید و آنها را به مخاطبان هدیه دهید. آنها با هر بار استفاده از مداد رنگی نام برند شما را می‌بینند و برندتان برایشان تداعی می‌شود.

به خاطر داشته باشید مداد رنگی تبلیغاتی به دلیل پرکاربرد بودن، گزینه مطلوبی برای تبلیغات برند کسب‌وکار شما در میان مشتریان است.



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

هدایای تبلیغاتی چرمی انتخابی خاص برای مخاطبان برند شما

اگر به عنوان صاحب کسب‌وکار در حال تصمیم‌گیری برای انتخاب هدایای تبلیغاتی برای گسترش نام برند خود هستید هدایای تبلیغاتی چرمی را در نظر داشته باشید. اکثر افراد چرم را دوست دارند و با استفاده از محصولات چرمی حس خوبی پیدا می‌کنند. به ویژه اگر قصد دارید به مشتریان خاص یا شرکای تجاری خود هدیه‌ای درخور تقدیم کنید محصولات چرمی را در اولویت قرار دهید.

هدایای چرمی بسیار تنوع دارند و برای هر دو گروه هدف آقایان و خانم‌ها قابل سفارش هستند. جاکلیدی، کیف دستی، کیف پاسپورتی، کیف پول، کمربند، کتاب نفیس با جلد و قاب چرم و انواع ست‌های تبلیغاتی چرم را با نام برند و لوگوی خود سفارشی‌سازی کنید و به مخاطبان هدیه دهید.

کیف اداری چرمی انتخاب مناسبی برای هدیه به مدیران است. این کیف‌ها در طرح‌های مختلف و در رنگ‌های عسلی، قهوه‌ای و مشکی تولید می‌شوند. مرغوب‌ترین نوع کیف‌های چرمی اداری با چرم گاوی تهیه می‌شوند و از باکیفیت‌ترین یراق‌ها و لولاها برای آنها استفاده می‌شود. نام برند و لوگو معمولا در بخش داخلی کیف حک می‌شود تا همیشه مخاطبان را به یاد برند شما بیندازد.

اگر برای مخاطبان خانم قصد دارید کیف چرم تهیه کنید، کیف‌های رودوشی انتخاب شایسته‌ای هستند و قطعا با استقبال آنها مواجه می‌شوند. کیف‌های رودوشی با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به اهداف برند خود و با در نظر گرفتن بودجه قابل تامین، این کیف‌ها را انتخاب کنید و با چاپ لوگوی برند خود آنها را سفارشی‌سازی کنید.

کیف پول یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی چرمی است که بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گیرد. از آنجایی‌که چرم بسیار بادوام است محصولات چرمی تا مدت‌ها قابل استفاده هستند و با هر بار استفاده نام برند را به مخاطبان یادآوری کرده و خاطره برند را در ذهن آنها تثبیت می‌کنند.

کیف پول مردانه انواع مختلفی دارد. کیف پول کتی که نسبت به کیف‌های دیگر بلندتر است و در جیب کت یا بارانی و پالتو قرار داده می‌شود. کیف پول دو لت یا سه لت با ابعاد مناسب معمولا در جیب شلوار قرار می‌گیرد. لوگوی برند معمولا در گوشه پایین کیف حک می‌شود تا به راحتی در معرض دید افراد قرار بگیرد.

اگر مخاطبان شما کسانی هستند که به سفرهای خارجی می‌روند می‌توانید کیف پاسپورتی را به عنوان هدیه تبلیغاتی برایشان در نظر بگیرید. کیف پاسپورتی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند و نظر همه افراد را جلب می‌کنند.

یکی دیگر از محصولات چرمی کاربردی برای آقایان کمربند چرم است. کمربندهای چرم در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند و همواره مورد نیاز آقایان هستند. سگک کمربند را می‌توانید با توجه به روحیات مخاطبان از نوع کلاسیک یا اسپرت انتخاب کنید و لوگوی برند خود را روی آن حک کنید.

بسیاری از اوقات هدایای چرمی به صورت ست انتخاب می‌شوند. اجزای ست بر اساس سلیقه و میزان بودجه سفارش‌دهنده می‌تواند تغییر کند. برای مثال ست هدایای چرمی می‌تواند متشکل از کیف پول، کمربند و جاکلیدی باشد.

کتاب‌های نفیس با جلد و قاب چرم یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی چرمی است که می‌تواند برای مخاطبان خاص در نظر گرفته شود. کتاب‌های نفیس با چرم بسیار مرغوب و کاغذهای باکیفیت تدوین و منتشر می‌شوند و در قاب چرمی با طراحی ویژه قرار می‌گیرند. اگر در کسب‌وکارتان با افراد خارجی در ارتباط هستید اهدای کتاب‌های نفیس دیوان حافظ و رباعیات خیام که معمولا به صورت چندزبانه چاپ می‌شوند می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

اگر بودجه شما محدود است ولی علاقه‌مند به تهیه هدایای چرمی هستید نگران نباشید. جاکلیدی چرمی در طرح‌های مختلف نظر مخاطبان را به خود جلب می‌کند. جاکلیدی چرمی به صورت جاکلیدی کیفی یا ساده تولید می‌شوند. جاکلیدی‌های کیفی با چند گیره امکان قرار دادن تعداد بیشتری کلید را به صورت یک‌جا فراهم می‌کند. جاکلیدی‌های چرم ساده هم با طرح‌های مختلف نظیر اشکال هندسی، گل، قلب، سر حیوانات و... در بازار ارائه شده‌اند و قابل سفارش هستند.

 


:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از موثرترین ابزار بازاریابی برای صاحبان کسب‌وکارها محسوب می‌شود. با هدایای تبلیغاتی می‌توان نام برند را توسعه داد و به هدف نهایی کسب‌وکار که فروش بیشتر است دست پیدا کرد. انتخاب خلاقانه هدیه تبلیغاتی بسیار دارای اهمیت است. پازل تبلیغاتی یکی از این انتخاب‌هاست که ضمن سرگرم کردن مخاطبان نام برند شما را به آنها یادآوری می‌کند.

پازل ابزار سرگرمی برای افراد در سنین مختلف است. این بازی فکری در افراد حس غرور و خودباوری را برمی‌انگیزد. وقتی آخرین قطعه پازل را در جای خودش قرار می‌دهید حسی به شما دست می‌دهد که انگار در یک نبرد بزرگ پیروز شده‌اید.

پازل‌ها از قطعه‌های کوچکی تشکیل می‌شوند که با در کنار هم قرار گرفتن تصویر بزرگ و اصلی را پدید می‌آورند. این قطعه‌ها در اطراف خود برآمدگی یا فرورفتگی دارند که باعث می‌شود قطعه‌ها کنار هم قرار بگیرند و در نهایت استحکامی بین آنها به وجود بیاید.

تولیدکنندگان پازل طرح مورد نظر را که معمولا از مناظر طبیعی، ساختمان‌های مشهور جهان، حیات وحش، شخصیت‌های معروف انیمیشن‌ها و... انتخاب می‌شود روی مقوا و کاغذ مخصوص چاپ می‌کنند.

کپی تابلوهای نقاشی معروف جهان مانند مونالیزا اثر داوینچی، شب پرستاره اثر ونگوگ و... نیز از طرح‌های پرطرفدار پازل در میان افراد است. حتی بعضی از تولیدکنندگان پازل به صورت سفارشی تصاویر دلخواه مشتری را روی پازل چاپ می‌کنند که البته هزینه بیشتری خواهد داشت.

در سال‌های اخیر علاوه بر پازل‌های دوبعدی، پازل سه‌بعدی نیز در بازار عرضه شده است که عموما به شکل کره یا هرم طراحی شده است. جنس این پازل‌ها پلاستیکی است و کمتر از مقوا در ساخت آن استفاده می‌شود. هر قطعه از پازل شماره‌گذاری می‌شود تا درست کردن آن آسان باشد. یکی از طرح‌های پازل سه‌بعدی که در ایران هم ارائه شده، کره زمین در شکل‌های مختلف است که پس از درست کردن برای تزئین میز به کار برده می‌شود. قیمت پازل‌های سه‌بعدی معمولا گران است.

پازل تبلیغاتی در انواع مقوایی مسطح، فوم، مقوایی برجسته و بدون قاب در اندازه‌ها و تعداد تکه‌های متفاوت تولید می‌شوند. پازل چرمی و پازل مغناطیسی نیز از دیگر انواع پازل است که در بازار ارائه شده است.

پازل‌های تبلیغاتی پدیده جاوید در اندازه‌ها و تعداد تکه‌های مختلف تولید می‌شوند. معمولا پازل 12 تکه در سایز 9×12 سانتی‌متر، پازل 24 تکه در سایز 12× 18 سانتی‌متر، پازل 48 تکه در سایز 18×25 سانتی‌متر و پازل 70 تکه در سایز 19×28 سانتی‌متر در بازار وجود دارند. شما می‌توانید با چاپ نام برند و لوگوی کسب‌وکارتان روی پازل آن را سفارشی‌سازی کنید.

اگر کودکان در گروه هدف شما قرار دارند می‌توانید به آنها پازل هدیه بدهید. پازل تبلیغاتی را می‌توانید با طرح‌های انمیشنی که برای کودکان جذابیت دارد تهیه کنید و به کودکان در مهد کودک یا مدارس هدیه بدهید.

این پازل‌ها می‌توانند با هدف آموزشی و به صورت ابزار کمک آموزشی در اختیار دانش‌آموزان قرار بگیرند. برای مثال می‌توان نقشه جهان و نقشه ایران را به صورت پازل تهیه کرد و آن را برای آموزش جغرافیا در اختیار دانش‌آموزان قرار داد. همچنین از پازل برای آموزش حروف و جمله‌سازی به کودکان زبان‌آموز نیز استفاده می‌شود.

پازل برای بزرگسالان هم کاربرد دارد و یک سرگرمی ایده آل برای گذراندن اوقات فراغت آنهاست. شب‌های طولانی زمستان با درست کردن پازل به زودی می‌گذرد. حتی پازل برای درمان افسردگی به کار برده می‌شود. به افراد سالمند توصیه می‌شود برای فعالیت مغزی و پیشگیری از آلزایمر درست کردن پازل یا انجام بازی‌های فکری را در برنامه روزانه خود قرار دهند.

پازل تبلیغاتی هدیه‌ای خاص و تاثیرگذار برای مخاطبان شماست. با توجه به گروه هدف و نوع کسب‌وکار خود پازل مناسب را انتخاب و نام برند خود را روی آن چاپ کنید. با این کار برندتان را در ذهن مشتریان تثبیت می‌کنید.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

بهترین برندهای خودکار برای هدایای تبلیغاتی

خودکار اینقدر در دسترس است که شاید کمتر به اهمیت آن فکر کنیم. اما در بسیاری از فرهنگ‌ها خودکار تنها ابزاری برای نوشتن نیست بلکه نشان‌دهنده شخصیت افراد است. امضایی که هویت شما را نشان می‌دهد با خودکار روی کاغذ نقش می‌بندد. خودکار شخصی حضور موثری در زندگی روزمره افراد دارد. پس اگر قصد دارید از خودکار تبلیغاتی به عنوان ابزار بازاریابی برای توسعه برند خود استفاده کنید با این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین برندهای خودکار مناسب برای هدایای تبلیغاتی آشنا شوید.

حتما این سوال برایتان پیش آمده که چگونه بهترین خودکار تبلیغاتی را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنیم؟ بهترین انتخاب، ایجاد تعادل میان بودجه درنظرگرفته‌شده با نیازهای شما از یک خودکار تبلیغاتی است. قیمت خودکار و طراحی گرافیکی آن دو مولفه مهم از منظر بازاریابی محسوب می‌شوند. رنگ خودکار در جذب مخاطبان و تاثیرگذاری روی آنها بسیار اهمیت دارد اما شکل و فرم خودکار باید متناسب با لوگوی کسب‌وکار شما انتخاب شود. اگر نیاز به فضای بیشتر برای لوگو و نام برند خود دارید از خودکارهایی با بدنه گرد و بزرگ استفاده کنید. اما اگر لوگو کوچک است خودکارهای ظریف‌تر انتخاب بهتری هستند.

برندهای مختلف خودکار مدل‌های متنوعی را ارائه می‌کنند. اما اگر به کسب نتیجه بهتر در بازاریابی فکر می‌کنید خودکار تبلیغاتی خود را از میان برندهایی نظیر پارکر، کراس، سلو، یوروپن، لوکسور و... انتخاب کنید. این خودکارها می‌توانند هدیه‌ای خوشحال‌کننده برای اعضای خانواده، دوستان، مدیر، همکاران و شرکای تجاری شما باشند.

پارکر

آمارها نشان می‌دهد برند پارکر محبوب‌ترین برند خودکار در سراسر جهان است. شخصیت‌های مهم سیاسی، هنری، فرهنگی و اکثر نویسنده‌های سرشناس برای نوشتن و امضا کردن از خودکارهای پارکر استفاده می‌کنند.

با اینکه خودکار از اواسط دهه چهل میلادی به صورت گسترده در بازار عرضه شد اما پارکر در سال 1954 مدل پارکر ژوتر که خودکاری بسیار باکیفیت و ویژه بود را به کلکسیون خود اضافه کرد. این خودکار پرفروش‌ترین خودکار پارکر در پنجاه سال گذشته است.

 خودکارهای بادوام پارکر با طراحی منحصربه‌فرد و کیفیت کم‌نظیر رضایت علاقه‌مندان خود را تامین می‌کند. گیره پیکان‌شکل معروف پارکر به راحتی به جیب لباس یا لبه دفتر یادداشت متصل می‌شود و همراه همیشگی افراد است.

کراس

کراس یکی از برندهای آمریکایی محبوب نوشت‌افزار است که با محصولات باکیفیت و خوش‌دست جایگاه خوبی در میان مخاطبان پیدا کرده است. محصولات این شرکت به صورت ست خودنویس و خودکار، روان‌نویس و خودکار و یا خودکار تک عرضه می‌شود.

زیبایی، دوام و راحتی در دست گرفتن خودکارهای کراس آن را به هدیه‌ای ماندگار برای مشتریان و مخاطبان برند شما تبدیل می‌کند. نام برند و لوگوی کسب‌وکار خود را روی بدنه خودکار حک کنید تا مخاطبان هر بار که خودکار را در دست می‌گیرند برند شما برایشان تداعی شود.

خودکارهای لوکس کراس را می‌توانید به شرکای تجاری خود هدیه دهید. این خودکارها با ظاهری زیبا و شکیل در بسته‌بندی نفیس عرضه می‌شوند و استفاده از آنها به منظور هدایای تبلیغاتی ویژه مدیران بسیار مطلوب است.

سلو

یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای خودکار در سراسر دنیا برند سلو است. علاوه بر کیفیت بسیار مطلوب، راحتی نوشتن، ظاهر زیبا و... تبلیغات تلویزیونی گسترده این برند شهرت خوبی برایش فراهم کرده است.

نوشتن طولانی با خودکارهای سلو دست را خسته نمی‌کند. شکل ظاهری این خودکارها زیبایی دوچندانی به جیب پیراهن افراد می‌بخشد. دوام زیاد خودکارهای سلو باعث می‌شود مخاطبان شما مدت زیادی از آنها استفاده کنند بنابراین نام برند شما در معرض دیدشان قرار می‌گیرد.

یوروپن

یوروپن یکی دیگر از برندهای محبوب خودکار است که با طراحی و تولید خودکارهای نفیس، بخشی از بازار نوشت‌افزار را به خود اختصاص داده است. اگر علاقه‌مند به اسطوره‌های ایرانی هستید می‌توانید خودکارهای یوروپن با طرح کورش، حافظ، خیام و مولانا را انتخاب کنید. با هدیه خودکارهای ارزشمند و بی‌نظیر یوروپن به مشتریان خاص یا شرکای تجاری خود برند خود را برای همیشه در ذهنشان ماندگار کنید.

لوکسور

برند هندی لوکسور با سابقه‎‌ای درخشان نوشت‌افزارهای متنوعی تولید می‌کند. کیفیت محصولات لوکسور به قدری مطلوب است که برای برندهای دیگر به صورت سفارشی اقدام به تولید انحصاری می‌کند. اگر به عنوان صاحب کسب‌وکار میزان محدودی از بودجه را در نظر گرفته‌اید خودکارهای لوکسور با قیمت مناسب انتخاب مطلوبی برای شماست.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

جاکلیدی تبلیغاتی ابزار بازاریابی مقرون به صرفه برای صاحبان کسب‌وکارها

هدایای تبلیغاتی یکی از ابزارهای موثر بازاریابی برای صاحبان کسب‌وکارهاست که به کمک آن برند خود را توسعه دهند. کاربردی بودن هدایای تبلیغاتی باعث می‌شود این محصولات بیشتر در معرض دید مخاطبان و مشتریان باشد و ارتباطی موثر میان آنها با برند مورد نظر ایجاد شود. محصولاتی نظیر خودکار تبلیغاتی، جاکلیدی تبلیغاتی، ماگ، فلش مموری، دفتر یادداشت و... هدایایی کاربردی و تاثیرگذار هستند.

اگر به عنوان صاحب کسب‌وکار به دنبال هدیه تبلیغاتی کاربردی و مقرون‌به‌صرفه هستید جاکلیدی تبلیغاتی انتخاب مناسبی است. با این هدیه مخاطبان هر روز با برند شما ارتباط برقرار می‌کنند. از آنجا که افراد جاکلیدی را با خود به مکان‌های مختلف حمل می‌کنند دیگران نیز نام برند شما را روی جاکلیدی می‎‌بینند و نسبت به برند شما کنجکاو می‌شوند.

قیمت مناسب و نسبتا ارزان جاکلیدی تبلیغاتی با توجه به تنوع زیاد در شکل، اندازه و فرم، آن را به هدیه تبلیغاتی شایسته‌ برای کسب‌وکارها تبدیل کرده است. در هنگام انتخاب مدل جاکلیدی حتما به علایق مخاطبان خود و مشتری‌های هدف توجه داشته باشید.

جاکلیدی همیشه در معرض دید افراد است چون در طول روز بارها ممکن است از آن استفاده کنند. بنابراین با دیدن نام برند و لوگوی شما که بر روی آن حک شده به یاد آن می‌افتند و نام برند شما در ذهنشان تثبیت می‌شود.

سعی کنید از جنس باکیفیت برای هدایای تبلیغاتی خود استفاده کنید زیرا هدایای تبلیغاتی بی‌کیفیت از ارزش برند شما در نزد مشتریان می‌کاهند.

جاکلیدی انواع مختلفی دارد. جاکلیدی پلاستیکی، جاکلیدی فلزی، جاکلیدی چرمی، جاکلیدی پلی‌استر، جاکلیدی ابزاردار، جاکلیدی چوبی، جاکلیدی نمدی و جاکلیدی فانتزی به منظور هدیه تبلیغاتی با چاپ نام و لوگوی شرکت روی آن طراحی و تولید می‌شود.

جاکلیدی پلاستیکی در انواع اکرولیک، کریستال، پی وی سی و سیلیکونی تولید می‌شود. جاکلیدی‌های پلاستیکی به دلیل قیمت مناسب و تنوع در رنگ بسیار مورد استقبال کسب‌وکارها قرار گرفته است. جاکلیدی اکرولیک به صورت شفاف با قابلیت قرار گرفتن عکس دورو با چاپ دیجیتال-افست تهیه می‌شود. جاکلیدی کریستالی از ترکیب فلز و کریستال ساخته شده و نام برند و لوگوی مورد نظر با چاپ لیزر سه‌بعدی روی آن حک می‌شود.

انواع جاکلیدی‌های سیلیکونی معمولا با طرح‌های فانتزی گل‌ها و حیوانات در بازار وجود دارند اما می‌توان این جاکلیدی‌ها را به راحتی با طرح لوگوی شرکت و رنگ‌هایی که در آن به کار رفته طراحی و تولید کرد و در اختیار مخاطبان قرار داد. این هدیه تبلیغاتی ارزان‌قیمت راهی منحصربه‌فرد برای تقویت وفاداری مشتریان کسب‌وکار شما محسوب می‌شود.

جاکلیدی‌‌های فلزی از جنس استیل، نیکل، سرب و قلع در طرح‌های مختلف تهیه می‌شوند. طرح این جاکلیدی‌ها اغلب از میان اشکال هندسی مربع، دایره، بیضی، مستطیل و... انتخاب می‌شود. اما می‌توان طرح آنها را از روی لوگوی کسب‌وکارها و یا محصولات مرتبط با کسب‌وکار تعیین کرد.

بسیاری از بانک‌ها، موسسات بیمه، شرکت‌های تولید مواد غذایی و... جاکلیدی‌ها را با طرح لوگوی خود تهیه می‌کنند و آنها را در نمایشگاه‌ها و یا در ایام خاص به مخاطبان خود هدیه می‌دهند تا از این طریق به پیشبرد اهداف بازاریابی خود دست یابند.

جاکلیدی چرمی تبلیغاتی به دو صورت تولید می‌شود: جاکلیدی تمام چرمی و جاکلیدی چرمی-فلزی. جاکلیدی تمام چرمی از قیمت بالاتری برخوردار است. جاکلیدی‌های چرمی بسیار زیبا و شکیل هستند و معمولا برای هدیه به مشتریان خاص انتخاب می‌شوند. جاکلیدی‌های مرغوب معمولا در ست هدایای تبلیغاتی در کنار دفتر یادداشت، خودکار، روان‌نویس، جاکارتی، کیف پول و فلش مموری قرار می‌گیرند و به صورت یک هدیه نفیس در جعبه‌های شکیل به مخاطبان هدیه داده می‌شوند.

جاکلیدی ابزاردار یکی از انواع جاکلیدی است که کاربردی چندمنظوره دارد. ابزارهای مورد نیاز نظیر چاقو، سوهان، قیچی به صورت تاشو در این جاکلیدی قرار گرفته است. جنس این جاکلیدی از فلز است و چاپ لوگو و نام برند توسط لیزر تامپو روی آن انجام می‌شود. این جاکلیدی برای افرادی که زیاد به سفر می‌روند و مشتاق گردش در طبیعت هستند هدیه تبلیغاتی بی‌نظیر و تاثیرگذاری است. 

 



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

هدایای تبلیغاتی تاثیر بسیاری در توسعه نام یک کسب‌وکار و شناساندن آن به گروه مخاطبان دارد. بسیاری از بازاریابان به اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی برای رونق تجاری پی برده‌اند و آن را در برنامه‌های استراتژی بازاریابی خود قرار داده‌اند. قدم بعد انتخاب کالا به عنوان هدیه تبلیغاتی است. بودجه شما برای انتخاب کالا مولفه مهمی است. اما با بودجه کم هم ‌می‌توان هدایای پرکاربردی نظیر دفتر یادداشت تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی تهیه کرد.

دفتر یادداشت گزینه مناسب و موثری برای تبلیغات محسوب می‌شود. این هدیه تبلیغاتی در میان افراد محبوبیت زیادی دارد. اگر تصمیم دارید برای تقویت نام تجاری خود به کارکنان شرکت هدیه‌ای بدهید یا هنگام ملاقات با مشتریان یا مشتریان بالقوه، تامین‌کنندگان و سایر افرادی که در رابطه با کسب‌وکارتان با آنها در ارتباط هستید محصولی با نام برندتان تقدیم کنید، به آنها دفتر یادداشت بدهید.

دفتر یادداشت تبلیغاتی همیشه همراه افراد است و نام برند شما را برای آنها یادآوری می‌کند. انجمن تبلیغ کالا در بریتانیا (BPMA) معتقد است هدیه تبلیغاتی باید دارای سه مولفه مهم شخصی، قابل استفاده و باکیفیت باشد. دفتر یادداشت همه این مولفه‌ها را دارد و شما با چاپ لوگوی برندتان در آن کسب‌وکارتان را به مخاطبان یادآوری می‌کنید. معمولا افراد این دفتر یادداشت‌ها را همواره همراه خود دارند و این باعث می‌شود مدت زمان طولانی‌تری نام برند شما در معرض دیدشان باشد.

دفتر یادداشت‌های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند و در اندازه‌های متفاوت و با جلدهای سخت و نرم تولید می‌شوند. قیمت مناسب این محصولات تقاضا برای آنها را زیاد کرده است. اما انتخاب نوع دفتر یادداشت به نوع کسب‌وکار شما بستگی دارد. به گروه مخاطبان فکر کنید که در روز چه فعالیت‌هایی انجام می‌دهند و کدام دفتر یادداشت برای آنها مناسب است.

نوع محیطی که افراد در آن کار می‌کنند و حتی شغلی که دارند و میزان نیاز به نوشتن در موقعیت شغلی مولفه‌هایی است که باید به آنها توجه کنید. افراد در جلسات آموزشی، جلسات اداری، سخنرانی‌ها، همایش‌ها و حتی هنگام تماس‌های تلفنی نیاز دارند مطالبی را یادداشت کنند. بنابراین قطعا از دریافت دفتر یادداشت استقبال می‌کنند. انتخاب هوشمندانه شما به مخاطبان نشان می‌دهد که برای آنها ارزش قائل هستید و هدیه‌ای مناسب و کابردی برایشان در نظر گرفته‌اید.

با هم انواع دفتر یادداشت را مرور می‌کنیم تا شما بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. دفترهای یادداشت بر اساس نوع جلد، کاغذ، اندازه، نوع و جهت صحافی دسته‌بندی می‌شوند. جلد دفتر می‌تواند مقوایی، پلاستیکی، گالینگور، سلفون، پارچه‌ای و چرمی باشد. رنگ جلد عامل مهمی در ظاهر آن است و باید با توجه به مخاطبان انتخاب شود. اگر قرار است این دفترهای یادداشت در اختیار جوانان و خانم‌ها قرار گیرد بهتر است از رنگ‌های شاد و روشن بهره بگیرید. برای محیط‌های اداری رسمی رنگ‌های تیره‌تر و ظاهر ساده‌تر مناسب‌تر است.

ابعاد دفتر یادداشت معمولا در اندازه‌های 12 × 23 سانتی‌متر، 12 × 18 سانتی‌متر، 8 × 12 سانتی‌متر، 10 × 15 سانتی‌متر و 7 × 10 سانتی‌متر انتخاب می‌شود. قطع 10 × 15 سانتی‌متر پرطرفدارترین و کابردی‌ترین اندازه دفتر یادداشت تبلیغاتی به شمار می‌آید. صحافی دفترها به صورت چسبی، دوخت، فنری و سیمی انجام می‌شود و جهت صحافی به دو صورت عمودی و افقی صورت می‌گیرد.

شما می‌توانید انواع دفتر یادداشت را با بهترین طرح‌ها، رنگ‌بندی، نوع صحافی، تعداد برگ‌ها و... سفارش دهید و نام، لوگو و حتی شعار کسب‌وکارتان را در آن چاپ کنید. نام برند شما به سه روش چاپ لیزری، سیلک و داغکوب بر روی دفتر یادداشت تبلیغاتی حک می‌شود.

دفترچه یادداشت چرمی در مقایسه با دفترهایی با جلد مقوایی یا پلاستیکی قیمت بیشتری دارد اما برای گروه خاص مخاطبان شما همچون مشتریان وفادار یا افرادی که در زمینه کسب‌وکارتان با آنها در مراوده هستید انتخاب مناسبی هستند. برای بعضی از این دفترها به منظور کارآیی بیشتر در قسمت داخلی جلد، جیبی در نظر گرفته شده که خودکار و کارت‌های بانکی را می‌توان در داخل آن قرار داد. با این دفترهای یادداشت معمولا خودکار تبلیغاتی هم ارائه می‌شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

جذب یک مشتری بالقوه و سپس تبدیل آن به یک مشتری واقعی، ماهیت همه تلاش‌های بازاریابی است و برای موفق بودن و ایجاد انگیزه برای مراجعه افراد به برند شما، باید مشتری‌های جدید را تبدیل به یک مشتری وفادار کنید و این کار با استفاده از محصولات تبلیغاتی آسان‌تر خواهد بود.

هر چه مشتریان شما بیشتر وفادار باشند، آنها تمایل بیشتری به شروع یک مکالمه درباره کسب‌وکار شما با دیگر مشتریان احتمالی خواهند داشت. ایجاد یک پشتیبان ثابت نیز به شما کمک می‌کند تا یک شهرت قوی و موثر در حوزه کاری خود ایجاد کنید که می‌تواند به تعیین شما به عنوان یک رهبر فکری قابل اعتماد و تاثیرگذار کمک کند.

براساس تحقیقاتی که اخیرا صورت گرفته، بیش از یک سوم از افراد بعد از دریافت هدایای تبلیغاتی احتمال بیشتری وجود دارد تا با شرکت تبلیغ کننده کار کنند.

با محصولات تبلیغاتی سفارشی، شما پتانسیل دسترسی به مشتریان و فروش بیشتر با هزینه کم را دارید. در اینجا راه‌هایی برای افزایش وفاداری برند با قدرت کالاهای تبلیغاتی سفارشی وجود دارد.

مخاطبین خود را بشناسید

برای این که بتوانید وفاداری به برند خود را افزایش دهید، باید درک کنید که مشتریان فعلی شما چه کسانی هستند. نه تنها آنها چه کسانی هستند، بلکه به چه چیزی نیاز دارند و چه می‌خواهند و چه چیزی آنها را وادار به انتخاب شما نسبت به رقیب شما می‌کند.
اگر زمان خود را صرف جمع‌آوری این نوع اطلاعات از مخاطبین خود کنید، می‌توانید به راحتی یک گروه بزرگ را بسازید که به شما و کسب‌وکار شما وفادار هستند. زمانی که اطلاعات خوبی دارید که مخاطب هدف‌ تان چه کسانی هستند، می‌توانید با ارائه محصولات تبلیغاتی سفارشی که به سبک زندگی خاص آنها نزدیک است، توجا آنها را به کسب‌وکار خود جلب کنید.

به عنوان مثال، لیوان‌های تبلیغاتی برای مشتریانی مناسب هستند که همیشه در حال حرکت هستند، هدیه دادن محصولات تبلیغاتی مانند لیوان به این مشتریان می‌تواند به راحتی وفاداری و قدردانی از برند شما را افزایش دهد.
زمانی که مشتریان محصولات سفارشی شما را دارند، که در واقع در زندگی روزمره آنها مفید واقع می‌شوند، انگیزه این کار را خواهند داشت که به حمایت از کسب‌وکار شما ادامه دهند و این ارزش را با دیگران تقسیم کنند.

احساس بهتر مشتریان با محصولات تبلیغاتی

محصولات تبلیغاتی به کسب‌وکار شما این فرصت را می‌دهند که نقطه نظر منحصر به فرد خود را با مشتریان به اشتراک بگذارید، و آنها را برای معرفی برند خود ارائه دهید. محصولات تبلیغاتی همچنین به کسب‌وکار شما اجازه می‌دهند که افراد بیشتر به عنوان یک دوست و کم‌ تر به عنوان یک شرکت به شما نگاه کنند، که سریع‌ترین و کارآمدترین شیوه امتیازدهی در قلب مخاطبین شما است.
مشتریان شما به خاطر خواهند داشت که تجربه مثبتی با کسب‌وکار شما دارند، و با این حال، محصولات کاربردی، آنها را به دنبال ارتباط بیشتر با برند شما تشویق خواهند کرد.

پاور بانک سفارشی و شارژرها برخی از محصولات تبلیغاتی هستند که شما می‌توانید ارائه دهید، چون به مشتریان شما اجازه می‌دهند که تلفن‌های هوشمند و تبلت خود را در هر زمانی و در هر جایی شارژ کنند. در اغلب موارد، مشتریان نسبت به برند شما وفادار خواهند ماند اگر آنها از کیفیت محصولات و خدمات شما راضی باشند، به همین دلیل مهم است که برند شما محصولات متمایز و به یاد ماندنی را ارائه کند.

پیام خود را با محصولات تبلیغاتی به مشتریان برسانید

زمانی که به مشتریان اطلاعات مربوط به محصولات و یا خدمات شرکت خود را می‌دهید، می‌توانید با ارائه محصولات تبلیغاتی از طرف شرکت، قدردانی خود را نشان دهید. این به مشتریان می‌گوید که شما در واقع برای آنها ارزش قائل هستید. اگر شما این کار را به درستی انجام دهید، مشتریان انگیزه‌ای برای ابراز رضایت خود از طریق به اشتراک گذاری پیام برند شما با دیگران را خواهند داشت. از طریق یک پلت فرم، مانند رسانه‌های اجتماعی، افزایش آگاهی و جذب مشتریان بیشتر امکان پذیر می‌شود.

اگر مشتری از کسب‌وکار شما رضایت داشته باشد، آن فرد مشتری دائمی خواهد شد. جاکلیدی‌های سفارشی از محصولات تبلیغاتی بسیار کارآمد هستند، زیرا آنها مقرون‌به‌صرفه و پرکاربرد بوده و یک روش ضمانت شده برای وارد کردن لوگو و نام برند شما به زندگی روزمره مشتریان هستند.

با کشف این که چه چیزی باعث می‌شود برند شما در نظر مشتریان متمایز شود و چه چیزی به برند شما یک شخصیت به یاد ماندنی می‌دهد، شما می‌توانید به طور موثر از محصولات تبلیغاتی سفارشی برای ایجاد آگاهی و وفاداری به نام تجاری استفاده کنید.

با ارائه محصولاتی با کیفیت بالا، خدمات مطلوب، احترام به مشتریان و به اشتراک گذاری کالاهای تبلیغاتی و فعالیت‌های بازاریابی مناسب؛ به سمت ایجاد یک شهرت عالی برای برند خواهید رفت.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

یک مثال خوب از شخصیت برند می‌تواند در داو (Dove)، یک برند خدمات بهداشتی که بیش از ۶۰ سال در صنعت لوازم آرایشی فعالیت می‌کند، یافت شود. در سال ۲۰۰۷، این شرکت تعریف ما از زیبایی را از طریق کمپین "زیبایی واقعی" به چالش کشید. عکاسان زن از زنان بدون آرایش با چهره‌ها، رنگ پوست و بافت موهای مختلف عکس گرفتند.

هدایای تبلیغتی خود را از پدیده جاوید دریافت کنید

فعالیت مستمر یک برند نشان می‌دهد که شخصیت معتبری دارد. این یک حرکت جسورانه از سوی یک شرکت در صنعت است که به صورت قدرتمند به فعالیت خود ادامه می‌دهد و به گسترش نام برند خود تداوم می‌بخشد.

نتیجه فعالیت داو به خوبی به تلاش بازاریابی آن می‌ارزید. مشتریان از برند برای نمایش صادقانه زنان تمجید کردند و ویدیو کمپین جهانی شد. موفقیت داو تنها نشان می‌دهد که تبلیغات قدرتمند می‌تواند شخصیت برند را متحول کند و باعث پیشرفت و دوام آن شود. تصور کنید که یک خودکار تبلیغاتی را از شرکتی دریافت کرده‌اید، تا زمانی که خودکار برای شما کار می‌کند، شرکت تبلیغ کننده را به شما یادآوری خواهد کرد.

نام تجاری واقعی خود را بیابید

رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید و بر روی بسته‌ بندی محصولات‌تان استفاده می‌کنید، یکی از مهم‌ ترین تصمیماتی است که در زمان نامگذاری انجام خواهید داد. در حقیقت ۹۰% قضاوت در مورد یک محصول تنها براساس رنگ است.

روان‌شناسی رنگ یک رشته است که نشان می‌دهد چگونه رنگ بر ادراک ما و واکنش‌های عاطفی افراد تاثیر می‌گذارد. بسیاری از کارشناسان معتقدند که هر رنگ با یک احساس انسان مرتبط است. صاحبان شرکت باید شخصیت برند و هدف کسب‌وکار خود را هنگام انتخاب یک رنگ در نظر بگیرند و رنگی را برای لوگو و نام تجاری شرکت خود در نظر بگیرند که با زمینه فعالیت کسب‌وکار آنها هماهنگ باشد.

وقتی رنگ‌های مناسب برای استفاده در لوگو انتخاب می‌شوند، این کار یک تاثیر خوب خواهد داشت. درک و تاثیرات رنگ براساس سن فرد، جنسیت، شخصیت و تعدادی از عوامل دیگر متفاوت است. به همین دلیل است که درک مخاطب هدف شما در ایجاد آرم شرکت بسیار مهم است. یک لوگو که خوب طراحی شده، تصمیمات در مورد خرید محصول را به سمت شرکت شما هدایت می‌کند و تا ۸۰ درصد باعث افزایش فروش می‌شود و به ایجاد شخصیت برند کمک می‌کند.

طرح لوگوی شرکت خود را با انجام تحقیقات انتخاب کنید و شما در همان ابتدا مجبور نیستید یک طراح گران قیمت را استخدام کنید تا برای شما لوگو طراحی کند. می‌توانید با کمک گرفتن از منابع مختلف و استفاده از ابزارهای در دسترس اقدام به طراحی لوگوی شرکت خود کنید. هر کدام از خدمات رایگان وبسایت‌ها را امتحان کنید و شروع به ساختن لوگو و برند خود کنید.

چرا یک نام تجاری مهم است؟

شما می‌توانید زمان زیادی را صرف فکر کردن و تجدید نظر در انتخاب نام برند خود کنید. هر جنبه از نام تجاری، از لوگو که برای استفاده در کنار نام شرکت انتخاب می‌کنید، بسیار مهم‌تر است. مردم یک کسب‌وکار را با یک نام خاص می‌شناسند و یک گام اشتباه در انتخاب نام برند تمام چیزی است که برای نتیجه نگرفتن شرکت لازم است.

اگر صاحب یک کسب‌وکار جدید هستید، احتمالا یک میلیون نام متفاوت را مرور کرده‌اید. این یک تجربه هیجان‌انگیز و اعصاب خرد کننده است، اما شما می‌توانید موفقیت را در طولانی مدت با فکر کردن درباره هویت برند خود پیدا کنید.
در حالی که لوگوی شما یک پیغام قدرتمند ارسال می‌کند، کل بسته نام تجاری اهمیت بیشتری دارد. هر قطعه، از افرادی که شما استخدام می‌کنید، با هم می‌آیند تا تصویری از شرکت شما را شکل دهند.
این مساله مشخص می‌کند که آیا مشتریان احتمالی، شما را برای انجام کسب‌وکار انتخاب می‌کنند یا خیر. از همان ابتدا سعی در ارائه محصولات و خدمات باکیفیت کنید تا اعتماد مشتریان، مردم و مشتریان آینده را به شرکت خود جلب کنید. از طرف دیگر تبلیغات را فراموش نکنید و محصولات وخدمات شرکت خود را به اطلاع مردم برسانید.



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

البته هیچ تلاش تبلیغاتی بدون محصولات تبلیغاتی به طور کامل انجام نمی‌شود. به شرکت‌های تبلیغاتی بگویید چه می‌خواهید، هر چیزی را می‌توان با چاپ نام برند و لوگوی شرکت بر روی آن به محصولات تبلیغاتی تبدیل کرد.
این محصولات تبلیغاتی روشی برای یادآوری نام برند در جهان هستند. این روش تبلیغاتی هر گونه تبلیغ رسانه‌های اجتماعی، رادیویی و یا شبکه‌های اجتماعی را تکمیل می‌کند. در حقیقت، محصولات تبلیغاتی به موثرترین شکل تبلیغات در همه نسل‌ها تبدیل شده‌اند.

رمز مربوط به محصولات تبلیغاتی این است که کیفیت اهمیت دارد. هیچ‌کس با اجناس زیاد وارد نمایشگاه نمی‌شود، اما همه با بطری‌های آب رنگین کمانی و کیسه‌های خرید مد روز و دیگر اقلام از آن بیرون می‌آیند. شما می‌خواهید که افراد به دلایل درست به شرکت شما جذب شوند و این کار با برنامه تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی شما شروع می‌شود.
به هر حال، مشتریان شما قصد دارند در یک نمایشگاه یا کنفرانس تجاری با افراد زیادی صحبت کنند و با محصولات تبلیغاتی زیادی مواجه می‌شوند، اما آیتم‌های محبوب آنهایی هستند که مردم آنها را به خانه می‌برند.

عینک‌ها، خودکارهای تبلیغاتی، کیسه‌های خرید، کلاه و بسیاری از اقلام دیگر محصولات تبلیغاتی هستند که تاثیر بسیار قوی‌تری را در صورتی که با کیفیت بالا باشند و یک طرح هوشمندانه داشته باشند، ایجاد می‌کنند.

رویکردهای تجاری و تبلیغاتی

شما می‌توانید استراتژی تبلیغاتی شرکت خود را با آنچه که برای شرکت شما بهتر عمل می‌کند، هماهنگ کنید. رویکردهای مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد که بهترین راه را برای قرار دادن شرکت در بازار کسب‌ و کار پیدا کنید. در پایان، همه چیز بستگی به چیزی دارد که شما پیشنهاد می‌کنید و این که چطور می‌خواهید آنها را در بازار عرضه کنید.

تولید محصولات مختلف با یک نام

محصولات زیر چتر یک برند موجود قرار داده می‌شوند. اپل محصولات تکنولوژی مختلفی را تولید می‌کند که دارای لوگوی نمادین این کمپانی است. این محصولات شامل تلفن‌های هوشمند، کامپیوتر، لپ‌تاپ، پخش کننده‌های MP۳ و هدفون‌ها هستند.

ایجاد نام تجاری

شریک شدن شرکت با شرکت دیگر برای ایجاد یک همکوشی قدرتمند که هر دو برند از این اتحاد سود خواهند برد. بسیاری از شرکت‌های بزرگ در اوایل شروع فعالیت با یک شرکت دیگر شریک شدند، تا توانستند پیشرفت کنند.

ایجاد شرکت تک محصولی یا دارای محصولات مختلف

اغلب شرکت‌ها تنوع محصولات تولیدی خود را در یک زمینه گسترش می‌دهند. از طرف دیگر شرکت‌هایی هستند که انواع مختلف محصولات را تولید می‌کنند.

محصولات تولیدی بدون نام

برخی شرکت‌ها محصولاتی را تولید می‌کنند که بدون نام هستند و لوگو و یا نامی از شرکت تولید کننده را بر روی خود ندارند و لوگو و نام برند سفارش دهنده بر روی محصول چاپ می‌شوند و قیمت کمتری را دارند. تعداد بسیاری از شرکت‌ها محصولات بدون نام تولید می‌کنند.

محصولات با برچسب سفید

یک محصول توسط یک شرکت تولید می‌شود و سپس توسط یک شرکت دیگر عرضه می‌شود و آن را به عنوان محصول خود معرفی می‌کند. YouTube یک ویژگی گوگل است و توسط شرکت Adobe اداره می‌شود، با این حال این خدمات مربوط به برند گوگل شناخته می‌شود.

به کلمه "برند" هم به عنوان معرف شرکت و هم یک اسم فکر کنید. نام تجاری از رویکردی که در بازاریابی دارد و مراحل اولیه ایجاد یک لوگو و نام شرکت حاصل می‌شود. نتیجه نهایی خود برند است، اگر به عنوان اسم در نظر بگیرید، این زمانی است که یک برند به زندگی خود ادامه می‌دهد و ویژگی دوست داشتن توسط مردم را به دست می‌آورد.

همان طور که برند ایجاد می‌شود و به پیش می‌رود، شخصیت خودش را نیز به دست می‌آورد. چه مثبت و چه منفی، این شکل نشان می‌دهد که چگونه مصرف کنندگان، یک محصول، خدمات و یا ماموریت شرکت را می‌بینند.



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

ایجاد نام برند به عنوان ترویج یک محصول یا شرکت به وسیله تبلیغات و طراحی متمایز تعریف می‌شود. این راهی مهم برای ایجاد هویت کسب‌وکار شما و تعیین هویت خود در رقابت با سایر رقبا است.

ما در دنیایی از تبلیغات زندگی می‌کنیم. شرکت‌های بزرگ هم از تبلیغات استفاده می‌کنند، بیلبوردهای اطراف هر بزرگراه را تزئین می‌کنند و شما نمی‌توانید گوگل را بدون دیدن دسته‌ای از تبلیغات جستجو کنید. تبلیغات در تاروپود زندگی روزمره ما بافته شده است. به عنوان یک کسب‌وکار شما باید به نحوی از موانع عبور کنید و اطمینان حاصل کنید که در مقابل هر رقیب دیگری در صنعت خود می‌ایستید. راز مربوط به این موضوع یک مارک تجاری با کیفیت و تبلیغاتی هوشمند با استفاده از هدایای تبلیغاتی است.

در حالی که ممکن است راهی خوب برای تحت تاثیر قرار دادن افراد باشد، اما گسترش نام تجاری نیز زمانی که شرکت شما قصد ورود به بازار را داشته باشد، بسیار ارزشمند است. حالا وقت آن است که رازهایی در مورد این که چطور می‌توانید برند خود را بسازید و موفقیت کسب کنید را به اشتراک می‌گذاریم!

نماد و لوگوی برخی از انواع برند چگونه هستند؟

شرکت‌های تاثیر گذار زیادی وجود دارند که آنها را درست زمانی که به برندهای معروف فکر می‌کنیم به خاطر می‌آوریم. در اینجا نگاهی به ۱۰ برند معروف در این روزها خواهیم پرداخت.

دیزنی

تمام چیزی که در لوگوی خود دارد این است که خط پیوسته نمادی برای حرف D و یک قلعه سر به فلک کشیده شده که به معنای واقعی کلمه حس گرم و زیبایی را ارائه می‌دهد. دیزنی با ساختن جادو در اطراف همه چیز، مانند فیلم‌ها و انیمیشن‌ها و حتی پارک‌های تفریحی خود موفقیت کسب کرد.

کوکاکولا

مردم به خاطر این که نوشیدنی‌ها را دوست دارند، علاقه به جمع کردن یادگاری‌های کوکاکولا دارند. استفاده از رنگ قرمز قوی و نوشتن نام برند با قلم شکسته بیش از 100 سال است که کوکاکولا را پیش برده است.

اپل

استیو جابز با معرفی لوگوی براق اپل به جهان در سال ۱۹۷۶ وارد دنیای شرکت‌های فعال در تکنولوژی شد. ممکن است این شرکت در میانه‌های مسیر خود قرار داشته باشد، اما این شرکت بالغ بر ۱۷۰ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

نایک

از نایک الهام بگیرید و "فقط این کار را انجامش بده" (Just Do It) وقتی که در حال ساخت برند خود هستید. این رهبر ورزشی موفق به کسب موفقیت از طریق شعار به یاد ماندنی، لوگوی ساده و تولیدات زیادی از محصولات باکیفیت شد.

گوگل
شما کار ساخت برند را به انجام رسانده‌اید وقتی نام برند شما به مدت بیش از ۲۰ سال تبدیل به یک واژه (به معنی جستجو کردن) می‌شود، این موتور جستجو از رنگ‌های روشن و یک رابط کاربر پسند استفاده کرده است تا اینترنت را ساده‌تر کند.

فورد

هنری فورد با معرفی مدل T در ۱۹۰۸، رفت و آمد را تغییر داد. از آن زمان، لوگوی بزرگ آبی به اندازه پای سیب خانگی تبدیل به یکی از معروف‌ترین برندها در دنیا شده است.

FedEx

این کمپانی پست، بسته‌ها را مهر و موم کرده و در سریع‌ترین زمان تحویل می‌دهد و از سال 1973 فعالیت خود را شروع کرده است. این برند همیشه با خدمات سریع و قابل اعتماد همراه بوده است، که توسط یک تیر پنهان بین "E" و "X" در logo نشان داده شده است.

مک‌دونالد

مک‌دونالد در سراسر دنیا یک رستوران زنجیره‌ای غذایی سریع، مورد علاقه مردم است. دیدن کمان‌های طلایی در لوگو آسان است و برای رونالد مک‌دونالد احساسات دل‌تنگی دوران کودکی را تداعی می‌کند.

تارگت

شرکت تارگت (به معنی هدف) در سال ۱۹۶۲ هنگامی که آنها لوگوی قرمز روشن خود را طراحی کردند هدف خود را اعلام کرد. تارگت یک شرکت خرده فروشی است و امروزه، این طراحی می‌تواند بدون نام فروشگاه پیام برند را برساند و هنوز توسط مصرف کنندگان شناخته شود.

استارباکس

علاقه مندان به قهوه و کافئین به خوبی با لوگوی سبز رنگ دایره‌ای این کمپانی فروش قهوه و ملزومات آن آشنا هستند به آن جذب می‌شوند. این شرکت در سال ۱۹۷۱ تاسیس شد و به رشد خود ادامه داد و لوگوی سبز خود را به محصولات و لیوان‌های خود اضافه کردد.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

منحنی تقاضای خودکار تبلیغاتی نشان‌دهنده شیب رو به بالا است. این نشانه موفقیت بسیار زیاد خودکار تبلیغاتی به عنوان اقلام تبلیغاتی پرکاربرد برای شرکت‌های تجاری است. صلاحیت این اقلام آنها را در درجه اول انتخاب هدایای تبلیغاتی قرار می‌دهد و شهرت زیادی به دست آورده‌اند. بنابراین، خودکار تبلیغاتی با نام برند چاپ شده بر روی آن می‌تواند به درستی به عنوان یکی از بهترین ابزار تبلیغاتی خوانده شود.

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا این محصولات تبلیغاتی برای مخاطبان بسیار قابل قبول هستند. آنها مجبورند با استفاده از خودکار، یادداشت‌هایی را در طول روز بنویسند و اکثر افراد همیشه یک خودکار با خود حمل می‌کنند، اگر خودکار تبلیغاتی شما دارای کیفیت بالایی باشد و دارای طرح و رنگ زیبایی باشد، باعث جلب توجه افراد به برند شما خواهد شد.

حمل آسان خودکار تبلیغاتی

ماهیت قابلیت حمل آسان خودکار به کاربران این امکان را می‌دهد تا آنها را به مکان‌های مختلف حمل کنند. این کار امکان دیده شدن خودکار تبلیغاتی شما توسط افراد دیگر را فراهم می‌کند. نتیجه این دیده شدن این است که نام برند شما در عرصه تجارت در ذهن مصرف کنندگان به نمایش گذاشته می‌شود و مشتریان بالقوه از حضور برند شما مطلع می‌شوند.

قابلیت استفاده

خودکار تبلیغاتی دامنه وسیعی از قابلیت استفاده را دارند. به غیر از این که به عنوان ابزار نوشتاری به کار می‌روند، اکنون آنها کاربردهایی در زمینه‌های مختلف پیدا کرده‌اند. آنها برای طراحی، برجسته‌سازی، علامت‌گذاری روی شیشه و کالاهای چینی به کار می‌روند. ویژگی‌های مکمل مانند قرار دادن چراغ و یا حافظه فلش در داخل خودکار دامنه کاربرد آنها را افزایش داده است. علاوه بر این، خودکار در حال حاضر به عنوان لوازم جانبی مهم در صنعت مد، در نظر گرفته می‌شود.

افراد متناسب با لباس و مطابق با عملکرد خاص خود آنها را با خود حمل می‌کنند. نکته‌ای که در اینجا مورد توجه قرار می‌گیرد این است که مقیاس وسیع سودمندی خودکار تبلیغاتی نه تنها شانس را برای رسیدن به یک پایگاه مخاطبان گسترده بیشتر می‌کند بلکه به موقعیت برند و شرکت نیز کمک می‌کند. افراد برای چندین بار در یک روز از این محصولات تبلیغاتی شرکت شما استفاده می‌کنند. هر بار که خودکار در معرض دید قرار می‌گیرد، علامت تجاری شما دیده شده و پیام برند شما در حافظه آنها جاسازی شده و در صورت نیاز به خدمات و یا محصولات شما به شرکت شما مراجعه خواهند کرد.

پس از درک این مفاهیم، شما باید مشتاق انجام بازاریابی با بهترین آیتم یعنی خودکار تبلیغاتی باشید. برای انجام تبلیغاتی خیره کننده، از برخی از معروف‌ترین انواع محصولات برای تامین هدایای تبلیغاتی شرکت خود استفاده کنید. خودکارها دارای طیف وسیعی هستند از خودکارهای پلاستیکی و خودکار فلزی و انواع مختلف آنها می‌توانید در کمپین تبلیغاتی خود استفاده کنید.

شما می‌توانید چند مدل و رنگ مختلف را سفارش دهید و به هر فرد و گروهی یکی از این مدل‌ها را هدیه دهید. این خودکارهای تبلیغاتی باید از جنس مرغوب باشند تا بتوانند پیام شرکت شما را به درستی انتقال دهند. خودکاری که نتواند به درستی بنویسد نمی‌تواند تبلیغ خوبی برای شرکت باشد و استفاده از محصولات بی‌کیفیت باعث تاثیر منفی بر روی مخاطب خواهد بود.

نکته دیگری که باید رعایت کنید، شکل ظاهری خودکار تبلیغاتی که می‌خواهید ارائه دهید، است. هیچ کس دوست ندارد وسایل و ابزاری که زیبایی ندارد را با خود حمل کند و اگر با چنین موردی برخورد کنند آن را به گوشه‌ای پرتاب خواهند کرد و نام برندی که بر روی آن باشد فراموش خواهد شد.

سعی کنید نام برند و پیام شرکت خود را به طور واضح بر روی آن چاپ کنید تا افراد بتوانند در اولین نگاه آن را مشاهده کنند و شرکت شما را به خاطر بیاورند.



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

محصولات تبلیغاتی (که به عنوان هدیه تبلیغاتی نیز نامیده می‌شوند)، موردی است که بر روی آن، لوگو یا دیگر پیام‌های بازاریابی چاپ شده است. هدف از هدیه دادن این موارد این است که نام برند و اطلاعات شرکت را در مقابل دید مخاطب هدف خود نگه دارند.

آیتم‌های مفید، معمولا به دلیل احتمال بالای نگهداری و کاربرد، برای تبلیغات استفاده می‌شوند و در نتیجه تعداد تاثیرات پیام بازاریابی برند را افزایش می‌دهند. به دلیل پتانسیل تاثیر بالا، که هزینه هر تاثیر تبلیغات را کاهش می‌دهد، هدایای تبلیغاتی می‌توانند یک ابزار بازاریابی مقرون‌به‌صرفه باشند.

محصولات تبلیغاتی هم قدرتی مانند هدیه دارند. زمانی که افراد یک هدیه دریافت می‌کنند، آنها بیشتر تمایل دارند که با خرید یا حمایت از هدیه دهنده، تلافی کنند.

تاریخچه محصولات تبلیغاتی

ممکن است به نظر برسد که کالاهای تبلیغاتی که با علامت لوگو پرینت شده‌اند برای همیشه در سراسر جهان وجود داشته‌اند، اما این صنعت نسبتا جوان است.

برخی از موارد اولیه شامل دکمه‌های یادبود برای رئیس‌جمهور آمریکا جورج واشینگتن، تقویم‌ها و دفاتر یادداشت بود. اما این صنعت تا اواخر قرن نوزدهم زمانی که یک چاپخانه‌دار در اوهایو یک فروشگاه کفش را قانع کرد تا کیسه‌های پرینت شده را برای مدارس محلی ارسال کند، چندان مورد توجه قرار نگرفته بود.

در سال ۲۰۱۲، این صنعت ۴ / ۴ میلیارد دلار گردش مالی داشت. این آمار توسط موسسه پیشرو در صنعت تبلیغات ارائه شده است، موسسه تبلیغات و انجمن محصولات تبلیغاتی (PPAI). این صنعت به توزیع کنندگان، مشاوران و خرده فروشان که محصولات تبلیغاتی را مستقیما به شرکت‌ها و مشتریان می‌فروشند و تامین کنندگان، شرکت‌هایی که کالا و خدمات تبلیغاتی را به توزیع کنندگان می‌فروشند، تقسیم می‌شود. محصولات تبلیغاتی از طریق توزیع مستقیم و از طریق وب سایت‌ها در اینترنت به فروش می‌رسند.

چگونه از آنها استفاده می‌شود؟

آیتم‌های تبلیغاتی به منظور گسترش نام برند مورد استفاده قرار می‌گیرند. سازمان‌ها آنها را بین مشتریان، شرکای فروش و سایر افرادی که می‌توانند به حمایت از تلاش‌های بازاریابی آنها کمک کنند، توزیع می‌کنند.

محل‌های توزیع مشترک و روش‌ها

کنفرانس‌ها و نشست‌ها، رویدادهای خاص مانند جمع‌آوری اعانه، رویدادهای سرگرمی و ورزشی، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، رستوران‌ها. این موارد معمولا برای تشویق خرید و ایجاد آگاهی و یا به عنوان پاداش برای خرید، هدیه داده می‌شوند.

برخی از محصولات تبلیغاتی عبارتند از:

پیراهن‌های نخی، چوب گلف، کیسه‌های خرید، بطری‌های آب، انواع تقویم‌ها، کلاه، لوازم تحریر، لوازم خانگی، خودکار، انواع کیف، دکمه‌ها، لوازم جانبی الکترونیکی و تلفن همراه، آیتم‌های مراقبت شخصی مانند ضد عفونی‌کننده‌های دست، فایل‌های نگهداری پرونده‌ها، هدایای غذایی و شکلات و غیره

همان طور که سبک زندگی، نگرش‌ها و تکنولوژی تغییر می‌کنند، بنابراین محصولات تبلیغاتی نیز با آنها هماهنگ می‌شوند. با این حال، دسته‌های محصولات پایه مانند تی‌شرت و لیوان به تولید درآمدها در سال بعد ادامه می‌دهند، زیرا آنها نیازهای اساسی انسان‌ها را برآورده می‌کنند. در حالی که برخی از  محصولات تبلیغاتی ممکن است بهترین عملکرد را داشته باشند، ممکن است برای همه بازارها و مخاطبان کارساز نباشند. باید یک تجزیه و تحلیل کامل از افراد هدف خود قبل از هر اقدامی انجام دهید و مناسب‌ترین محصول انتخاب شود.

چالش‌ها

یکی از چالش‌های استفاده از  محصولات تبلیغاتی، همانند تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی، این است که مردم ممکن است این هدایا و مشوق‌ها را دریافت کنند و هرگز از آن سازمان خرید نکنند. این امر هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات را بدون نتیجه افزایش می‌دهد. بنابراین، توزیع باید محدود به بالاترین سطح مخاطبان بالقوه باشد.

علاوه بر هزینه واقعی محصولات، چندین هزینه مرتبط نیز وجود دارند که باید در بودجه بازاریابی محاسبه شوند. این موارد عبارتند از: هزینه‌های راه‌اندازی و اجرای تجهیزات چاپ برای سفارش. همچنین می‌تواند شامل جوهر یا مواد دیگر و هزینه‌های مرتبط با فرآیند چاپ نیز باشد.

حمل و نقل، هرچه وسایل و آیتم‌های تبلیغاتی بزرگ‌تر و سنگین‌تر باشند هزینه حمل آنها بیشتر می‌شود. در برخی موارد، هزینه باربری حتی می‌تواند به اندازه خود محصول باشد.

محل نگهداری و انبارداری، پس از دریافت، یک سازمان باید منطقه‌ای را پیدا کند که در آن اقلام را ذخیره کند تا زمانی که مورد استفاده قرار گیرد. برخی از موارد، به خصوص مواد غذایی و مراقبت‌های شخصی نیز ممکن است تاریخ انقضاء و ویژگی‌های ذخیره‌سازی مانند یخچال را داشته باشند که باید تحت نظارت قرار گیرند.

 


:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

در بخش قبل درباره تعدادی از هدایای تبلیغاتی که شرکت‌های بهداشتی می‌توانند از آنها استفاده کنند، اشاره کرده‌ایم. هدایای متنوعی را می‌توانید در صنعت خود پیدا کنید که علاوه بر مفید بودن، کاربرد گسترده‌ای هم داشته باشند و بتوانند حسن نیت مردم را نسبت به شرکت شما ایجاد کنند تا در مواقع لزوم به شرکت شما مراجعه کرده و از خدمات و محصولات شما استفاده کنند.

محصولات تبلیغاتی مفید در صنعت بهداشتی

 ۶. جعبه کمک‌های اولیه جیبی

جعبه کمک‌های اولیه جیبی وقتی که یک بیمار نیازمند توجه پزشکی فوری است در حالی که هیچ پزشک در اطراف نیست، مفید خواهد بود. دریافت کنندگان شما با استفاده از این کیت می‌توانند به اعضای خانواده خود در خانه و یا به دوستانشان در جای دیگری کمک کنند و قبل از بردن بیمار به بیمارستان، کمک‌های اولیه مفیدی را به آنها ارائه دهند. کیت یک هدیه تبلیغاتی عالی است و بسیاری از شرکت‌ها از چنین اقلامی استفاده می‌کنند. این جعبه شامل یک بسته باند، قیچی، موچین، دستکش‌های پلاستیکی، نوارهای چسب زخم‌بندی و یک نوار چسب و یک محفظه کوچک بتادین است.

 ۷. کیت دندان‌پزشکی

کیت دندان از محصولات تبلیغاتی مفید برای مردم و مخاطبین هدف شما خواهد بود و شرکت مراقبت‌های بهداشتی شما با هدیه دادن این کیت در ذهن مخاطبین خواهد ماند. این جعبه شامل یک قرقره نخ دندان، آینه، مسواک، خمیر دندان و چیزهای مفید دیگر برای بهداشت دندان است. این کیت‌های دندان به ویژه برای مسافران مفید هستند. دقت کنید که کیت دندان، نشان شرکت شما را داشته باشد و پیام شما به طور واضح بر روی آن چاپ شده باشد.

 ۸. کیسه‌های داغ و سرد

کیسه‌های داغ و سرد برای تسکین درد ورزش‌کاران و افراد دیگر که از درد بدن رنج می‌برند، یکی از محصولات تبلیغاتی مفید خواهند بود. شرکت مراقبت‌های بهداشتی شما می‌تواند کیسه‌ها را به عنوان هدیه در کمپین تبلیغاتی خود ارائه دهد. این کیسه‌ها را می‌توان در فریزر نگهداری کرد و یا در آنها آب گرم ریخت تا بتوانند با قرار دادن بر روی ناحیه درد بیمار، از شدت درد در آن ناحیه بکاهند. لوگوی شرکت بهداشتی خود را روی این کیسه‌ها چاپ کنید و توجه مشتریان را به کسب‌وکار خود جلب کنید.

 9. استفاده از ژل ضد عفونی کننده و ضد باکتری دست

دست‌ها به درستی با کمک ژل ضد عفونی‌کننده و ضد باکتری شسته می‌شوند و این کار یکی از راه‌های حفاظت از بدن است. دریافت کنندگان از ژل شرکت شما به عنوان یک هدیه مفید، از داشتن این محصولات تبلیغاتی در خانه و یا دفتر کار خود خوشحال خواهند شد. دقت کنید که ژل ضد عفونی کننده را با نام و آرم شرکت خود سفارشی کنید.

 ۱۰. نگهدارنه‌های قرص ۷ روزه

نگهدارنه‌های قرص ۷ روزه یک هدیه مفید دیگر است که مشتریان شما دوست دارند از آن برای نگهداری قرص‌ها در طول هفته و دم دست نگه داشتن آنها استفاده کنند. این جعبه قرص به بیماران کمک می‌کند که بدون فراموش کردن، قرص‌ها را به طور منظم مصرف کنند. این مورد ۷ بخش مجزا دارد که هر کدام برای هر روز از هفته است و دارای درب‌های جداگانه برای هر روز است. این مورد را با نام و آرم شرکت خود سفارشی‌سازی کنید و به افراد هدف خود هدیه دهید تا آنها همیشه به یاد شرکت شما باشند.

در پایان می توان گفت که محصولات تبلیغاتی راه خوبی برای بازاریابی کسب‌وکار و گسترش نام برند و آشنایی افراد با فعالیت‌های شرکت به شیوه‌ای موثر هستند. هدایای رایگان، حسن‌نیت را برای شرکت شما در میان دریافت کنندگان ایجاد می‌کنند. این هدایا در نهایت باعث می‌شوند که مشتریان احتمالی به کسب‌وکار شما مراجعه کنند و از خدمات و محصولات شما استفاده کنند.



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

صنعت مراقبت بهداشتی از بسیاری جهات از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کند. این صنعت محصولات را به مشتریان توزیع می‌کند تا وفاداری آنها را نسبت به خود به دست آورد. دریافت کنندگان، هدایای رایگان را در خانه‌ها و دفاتر خود نگه می‌دارند و این هدایا افراد را به یاد شرکت و محصولات شما می‌اندازند. بنابراین، محصولات تبلیغاتی شما در نهایت به هدایت گیرنده‌ها به محصولات دارویی و یا دیگر محصولات بهداشتی شما کمک می‌کنند.

هر چند که صنعت پزشکی می‌تواند هدایای رایج مانند لیوان، قلم و بطری آب و غیره را عرضه کند، اما این موارد سنتی و کلیشه‌ای پاسخی مطلوب از سوی مشتریان را در بر نخواهد داشت. برای گسترش بهتر نام برند و علامت تجاری، هدایای تبلیغاتی مربوط به صنعت مراقبت‌های بهداشتی را انتخاب کنید. شما می‌توانید این هدایا را در حاشیه یک سمینار درباره مسائل مربوط به سلامتی و یا هر رویداد دیگری و یا به سادگی آنها را به بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، کارمندان و دیگران برسانید.

 فهرست محصولات تبلیغاتی مفید

 ۱. باز کننده درب بطری دارو

باز کن درب شیشه دارو یک هدیه مفید است که افراد و مشتریان شما دوست دارند از آن استفاده کنند. باز کننده درب بطری یک راه‌حل ایده‌آل برای باز کردن درپوش محکم مهر و موم شده بطری‌های دارویی است. افراد مسن یا افرادی که از ورم مفاصل رنج می‌برند از محصولات تبلیغاتی مانند این استقبال خواهند کرد. شما می‌توانید این محصول را در مطب دکتر، داروخانه و یا درمانگاه توزیع کنید.

 ۲. بسته کوچک دستمال کاغذی

شما با ارائه بسته‌های کوچک دستمال کاغذی به عنوان هدایای رایگان به گسترش نام برند شرکت خدمات درمانی خود کمک خواهید کرد. این محصولات تبلیغاتی هدیه‌ای مقرون‌به‌صرفه و مفید در طول فصل سرما و شیوع آنفلانزا بوده و در تمام طول سال مورد استفاده خواهد داشت. بسته‌های کوچک دستمال کاغذی می‌توانند به خاطر اندازه کوچک خود به راحتی جا به جا شوند. این دستمال‌ها در چندین رنگ چشم گیر در دسترس هستند. شما می‌توانید بسته‌های دستمال کاغذی را در هر جایی توزیع کنید.

 ۳. کیسه‌های خرید پارچه‌ای

کیسه‌های خرید پارچه‌ای جایگزین بادوام برای کیسه‌های خرید ارزان ساخته شده از پلاستیک با کیفیت پایین هستند. افراد با خوشحالی کیسه‌های پارچه‌ای را برای خرید روزانه دریافت می‌کنند. طرح لوگو و نام برند را بر روی کیسه‌های پارچه‌ای محکم و بادوام چاپ کنید و به افراد هدیه کنید. ناحیه نمایش بزرگ‌تر در این کیسه‌ها به شما این امکان را می‌دهد که لوگو، نام شرکت و پیام برند را به طور گسترده بر روی آن چاپ کنید. افراد می‌توانند از کیسه‌های خرید پارچه‌ای برای اهداف چندگانه به عنوان کیسه‌های خرید، کیسه‌های حمل کتاب و غیره استفاده کنند و شرکت‌ها می‌توانند آنها را به محصولات تبلیغاتی برای صنعت خود تبدیل کنند.

 ۴. گیره و نگهدارنده کارت پرسنلی

مشتریان شما دوست دارند نگهدارنده کارت پرسنلی را به عنوان هدیه داشته باشند. این هدیه از شرکت بهداشتی و درمانی شما به آنها کمک خواهد کرد تا کارت پرسنلی، کارت اعتباری الکترونیکی و دیگر اقلام را بدون هیچ ترسی از از دست دادن آن حفظ کنند. این نگهدارنده‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف ارائه می‌شوند و این محصولات تبلیغاتی باعث دیده شدن نام شرکت شما خواهند شد.

 ۵. برش دهنده قرص

یک برش دهنده کوچک، قرص دارویی شما را نصف می‌کند و محلی برای نگهداری قرص دارد به طوری که شما می‌توانید دارو را با خود حمل کنید. دستگاه برش مستطیلی شکل یک تکه کوچک خرد کننده و یک محفظه برای نگهداری قرص دارد. آن را می‌توان در هر کیسه یا کیف حمل کرد. این سادگی در حمل باعث می‌شود که برش دهنده کوچک قرص یک محصول تبلیغاتی ایده‌آل برای تبلیغ کسب‌وکار شما باشد. فقط نشان شرکت‌تان را روی آن چاپ کنید و از طرح و رنگ جذاب استفاده کنید تا توجه مشتریان را به شرکت خود جلب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

در این مقاله به ادامه مواردی که شما می‌توانید به عنوان یک مرکز آموزشی برای انتخاب محصولات تبلیغاتی در نظر بگیرید، خواهیم پرداخت.

 

هدایای تبلیغاتی برای مراکز آموزشی

۳. ماژیک های‌لایت

دانش آموزان دوست دارند ماژیک های‌لایت استفاده کنند. شما می‌توانید آن را به عنوان یکی از محصولات تبلیغاتی شرکت خود در نظر بگیرید که می‌تواند به کوله‌پشتی و یا کیف دانش آموزان وصل شود و نام برند شما را تبلیغ کند. این محصول دارای سرپوش می‌تواند به چیزهای مختلفی متصل شود. این محصول یک مورد هدیه موثر برای دانش آموزان مدرسه و کالج است.

۴. کوله پشتی‌های درست شده از پلاستیک شفاف

کوله پشتی‌های درست شده از پلاستیک شفاف از هدایای تبلیغاتی مد روز هستند. این یک محصول خلاقانه است در حالی که اکثر دانش آموزان به خاطر داشتن وسایل زیاد به کوله‌پشتی نیاز دارند، این هدیه می‌تواند مورد توجه قرار گیرد. دانش آموزان، معلمان و دیگران این کوله پشتی‌های روشن را به خاطر راحتی و سبک بودن دوست دارند.

۵. جا مدادی

جا مدادی ابزاری مناسب برای دانش آموزان جهت نگهداری مداد، خودکار، ماژیک های‌لایت و یادداشت‌های چسبان در سراسر روز در کلاسور یا کیف به کلاس درس است. همان طور که جا مدادی را خریداری می‌کنید، آنها را با لوگوی آموزشی و پیام برند خود سفارشی کنید و به افراد ارائه کنید.

۶. ضد عفونی کننده دست

دانش آموزان در برابر ابتلا به میکروب‌ها و آنفولانزا در فصل سرما آسیب‌پذیر هستند. استفاده از ضد عفونی کننده دست یک روش مطمئن برای دور ماندن از میکروب‌ها است. ضد عفونی کننده در یک بطری با حمل و نقل آسان عرضه می‌شود. یک بطری ضد عفونی کننده را بخرید که یک روکش سفارشی دارد که بر روی آن می‌توانید لوگو و نام برند خود را چاپ کنید. شما باید این مورد را در طول فصل سرد سال توزیع کنید.

۷. فلش مموری تبلیغاتی

دانش آموزان و اعضای هیات علمی به یک فلش مموری نیاز دارند تا فایل‌ها را به روش مناسب منتقل کنند. اما مطمئن شوید که وقتی آنها را می‌خواهید به عنوان محصولات تبلیغاتی برند خود انتخاب کنید، آن را سفارشی کنید. این محصولات در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند، اما یکی را انتخاب کنید که با نماد لوگوی شما مطابقت داشته باشد تا بتوانید نام برند و لوگو را بر روی آن چاپ کنید.

۸. سررسید و دفترچه یادداشت

دانش آموزان تکالیف مختلفی را باید در طول هفته انجام دهند، اما پی‌گیری آنها به طور کامل گاهی به یک کار خسته کننده تبدیل می‌شود. هدیه سررسید تبلیغاتی به آنها کمک خواهد کرد تا سوابق تکالیف و تاریخ‌ها را در آن نگهداری کنند تا بتوانند به یاد تاریخ‌های بعدی آزمون‌ها و جلسات باشند. بهترین زمان برای ارائه این محصولات تبلیغاتی در ابتدای سال تحصیلی است.

۹. نگه‌دارنده کارت دانشجویی

نگه‌دارنده کارت به مدیریت مدرسه در شناسایی دانشجویان و اعضای هیات علمی برای ایجاد یک محیط امن‌تر کمک می‌کند. هر دانش‌آموز و اعضای هیات علمی، کارت خود را آویزان می‌کنند تا افراد مجاز شناسایی شوند. نشان شما بر روی این نگه‌دارنده‌ها همیشه توجه افراد را به کسب‌وکار آموزشی شما جلب خواهد کرد. لوگوی شما باید توسط افراد حرفه‌ای طراحی شود چون این یک چیز حیاتی است. به یاد داشته باشید که معلمان و دانش آموزان حتی هنگام استراحت و نوشیدن قهوه، این کارت‌ها را آویزان می‌کنند.

۱۰. تمیز کننده صفحات نمایش

بسیاری از دانشجویان در دبیرستان‌ها و دانشکده‌ها به عنوان بخشی از آموزش با فن‌آوری‌های جدید، مانند تبلت یا گوشی هوشمند سر و کار دارند. تمیز کننده صفحه نمایش لمسی، یکی از محصولات تبلیغاتی مفید برای استفاده در هر جایی و توسط هر شخصی است. اگر این تمیز کننده‌ها را با نام برند و لوگوی شرکت خود سفارشی سازی کنید، توجه افراد زیادی را به سوی کسب‌وکار خود جلب خواهید کرد.

این محصولات تبلیغاتی در نهایت مشتریان و افراد هدف را به موسسه و کسب‌وکار شما هدایت می‌کنند. همه این موارد مقرون به صرفه هستند و موسسات کوچک هم می‌توانند از آنها استفاده کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

موسسات آموزشی با انتخاب محصولات تبلیغاتی کاربردی و ارائه خدمات آموزشی با کیفیت بالا یک تصویر مطلوب از برند را ایجاد می‌کنند. اما موسسات به استراتژی‌های بازاریابی نیز باید اهمیت دهند تا توجه مشتریان بالقوه‌ای مانند دانش آموزان، دانشجویان، اساتید کالج را در رویدادهای ورزشی، سمینارها و دیگر محیط‌ها را به خود جلب کنند.
با توجه به قدرت محصولات تبلیغاتی به عنوان هدایای تاثیرگذار، بازاریابان از این کالاها برای ترویج کسب‌وکارها از جمله موسسات آموزشی استفاده می‌کنند.

اهمیت محصولات تبلیغاتی اکنون به خوبی توسط دنیای کسب‌وکار شناخته شده است. بسیاری از آمار نشان داده‌اند که چگونه صاحبان تجارت در طول سالیان از هدایای تبلیغاتی سود برده‌اند. در سال ۲۰۱۱، تبلیغ کنندگان هزینه زیادی را صرف خرید انواع محصولات تبلیغاتی کرده‌اند.
مهم‌ترین مورد برای فعالیت‌های تبلیغاتی موسسات آموزشی، نوشت افزاری مانند مداد و خودکار بود. این آیتم‌ها بهترین مورد تبلیغاتی برای مراکز آموزشی هستند. لوازم دفتری، کیف، کلاسور و پاک‌کن نیز به عنوان هدیه تبلیغاتی محبوب مورد توجه قرار می‌گیرند.

تاثیرات آیتم‌های تبلیغاتی

اخیرا، انجمن محصولات تبلیغاتی بین‌المللی PPAI، یک بررسی انجام داد و با برخی از آمار با ارزش شروع شد که اهمیت محصولات تبلیغاتی برای شناسایی برند مراکز آموزشی را به طرز خوبی برقرار کرد. طبق این مطالعه، بیشتر دریافت کنندگان محصولات تبلیغاتی، نام شرکت را به خاطر می‌آورند، در حالی که تنها نیمی از پاسخ دهندگان می‌توانند نام برندی را که در یک نشریه تبلیغات چاپ شده بود را به یاد آورند.

ارزش کاربردی بودن یک تبلیغ برای موفقیت یک کسب‌وکار بسیار اهمیت دارد. این نظرسنجی نشان داد که افراد زیادی بعد از دریافت یک هدیه تبلیغاتی از یک مرکز آموزشی به کسب‌وکار تبلیغ کننده مراجعه کرده‌اند.

برقراری ارتباط کلامی با مشتری در زمان ارائه محصولات تبلیغاتی در یک نمایشگاه یا رویداد باعث ایجاد احساس بهتری در مشتری خواهد شد و احتمال مراجعه افراد را به مراکز آموزشی بیشتر خواهد کرد.

این‌ها و بسیاری از آمار دیگر نیز برای بخش‌های مختلف آموزش و پرورش نیز قابل استفاده هستند. طبق آمار، شهروندان ۱۵ تا ۲۹ درصد از زندگی خود را در مدارس و موسسات آموزش عالی سپری می‌کنند.
با در نظر گرفتن آمار بالا، موسسه آموزشی یا کسب‌وکار شما می‌تواند به سرعت یک مجموعه از مشتریان وفادار بسازد. با استفاده از محصولات تبلیغاتی کاربردی و با دوام به مدت زیادی برند خود را در معرض دید افراد هدف خود قرار دهید و در طول زمان احساس خوبی را از مرکز آموزشی خود برای افراد ایجاد کنید.

با این حال، از ارائه و توزیع آیتم‌های تبلیغاتی ساده و بی کیفیت اجتناب کنید چون مردم دیگر هیچ هیجانی را برای دریافت این هدایا نشان نمی‌دهند و ممکن است باعث شود مردم تصور کنند، خدمات شما هم مانند هدیه تبلیغاتی شما بی‌کیفیت هستند و به شما مراجعه نخواهند کرد. در عوض، موسسه آموزشی شما باید به دقت مواردی که مفید، منحصربفرد و تاثیرگذار هستند را انتخاب کند.

در اینجا فهرستی از محصولات تبلیغاتی مناسب برای موسسات آموزشی آورده شده است

۱. کاغذهای یادداشت چسبان رنگی

کاغذهای یادداشت رنگی طرح‌دار با امکان چسباندن، کالاهای فریبنده‌ای هستند که برای دانش آموزان مدارس بسیار کاربردی هستند. دانش آموزان می‌توانند مطالبی را که با عجله یادداشت می‌کنند را بر روی آنها بنویسند و آنها را بر روی میز خود بچسبانند. برای سازماندهی یادداشت‌ها، یکی از ابزار مفید و کاربردی، کاغذ یادداشت‌های چسبان هستند و اگر نام برند شما بر روی آن باشد، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

۲. مداد پاکن با نام برند و طرح لوگو

 

شما می‌توانید برای جلب توجه افراد به کسب‌وکار خود، به موسسات و مراکز دانش آموزی، مداد پاک‌کن را به عنوان محصولات تبلیغاتی خلاق ارائه دهید. شما می‌توانید این محصولات تبلیغاتی را حتی به اعضای هیات علمی هم توزیع کنید.

دقت کنید که رنگ‌های مداد پاک‌کن‌ها جذاب باشند. فراموش نکنید که لوگو و نام برند خود را روی این آیتم‌های هدیه قرار دهید.

 



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

در این روزها کسب و کارهای بیشتر و بیشتری به ارائه محصولات تبلیغاتی روی آورده‌اند تا به تقویت فعالیت‌های بازاریابی خود کمک کنند. تلاش‌های درست در ارتباط با تبلیغات می‌تواند منجر به افزایش عمده ترافیک وبسایت ، شناسایی برند و ارتباط با مخاطبان هدف شود.
با این حال، یک چیز که بسیاری از بازاریابان متوجه نمی‌شوند این است که یک جزء تاثیرگذار در کمپین تبلیغاتی وجود دارد که می‌تواند با تبلیغات ترکیب شود تا موفقیت آن را دو برابر کند و همچنین نتایجی که به دست می‌آورند را درخشان‌تر کند و آن جزء محصولات تبلیغاتی است.

هدایای تبلیغاتی و تبلیغ در رسانه‌های اجتماعی، روش‌های موثری برای رسیدن به مشتریان جدید و آینده فراهم می‌کنند و برند شما را به مخاطبان جدید و گسترده‌تر معرفی کرده و باعث رونق کسب‌ و کار شما خواهند شد. از طرف دیگر، زمانی که آنها برای کار با یکدیگر ساخته می‌شوند، می‌توانید به موفقیت بالایی دست پیدا کنید.

در اینجا برخی از روش‌هایی که محصولات تبلیغاتی می‌توانند گسترش نام برند شما را افزایش دهند، آورده شده است.

تشویق به اشتراک گذاری در فضای مجازی و افزایش دنبال کنندگان

زمانی که اطلاعات جدیدی را در وب سایت‌ها پست می‌کنید، هدف اصلی شما جلب توجه و ترغیب کاربران به اشتراک گذاشتن اطلاعات شما با دیگران است. برخی از کسب‌ و کارها می‌دانند که کمی این کار سخت است، به خصوص اگر صنعت خاص آنها دقیقا یک کار هیجان انگیز نباشد.

این جایی است که محصولات تبلیغاتی می‌توانند به تغییر بازی شما کمک کنند. به اشتراک گذاشتن یک پست، علاقه به یک صفحه و یا حتی ارائه یک نام و نشانی پست الکترونیکی به معنای یک تبلیغ بسیار کوچک برای خرید در ازای یک هدیه مجانی است، و کاربران آن را انجام خواهند داد.

علاوه بر این، آنها دیگران را تشویق خواهند کرد که این کار را انجام دهند. اگر یک کاربر بتواند یک تی‌شرت مجانی را برای اشتراک گذاشتن یک صفحه و یا پر کردن فرم یک خبرنامه ایمیل به دست آورد، احتمال این وجود دارد که او دوستان خود را هم تشویق کند تا از این معامله شیرین بهره‌مند شوند.

محصولات تبلیغاتی برای قدردانی از مشتریان وفادار

شما ممکن است از محصولات تبلیغاتی به عنوان پاداش برای مشتریان فعال و وفادار استفاده کنید، اما می‌توانید از طریق وبسایت خود برای انجام این کار در محیطی استفاده کنید که برای آنها راحت‌تر باشد و تجربه لذت بخشی را که این اقدام ایجاد می‌کند را به اشتراک بگذارند.

ارائه محصولات تبلیغاتی به مشتریان، به احتمال زیاد باعث می‌شود که آنها بیشتر از برند شما حمایت کنند، به خصوص در رسانه‌های اجتماعی. از محصولات تبلیغاتی به عنوان تشکر برای دنبال کننده‌های جدید و فعال استفاده کنید و به خصوص برای کسانی که بازخورد مثبتی در مورد کسب‌وکار شما به اشتراک می‌گذارند. به آنها نشان دهید که واقعا از کار و پشتیبانی آنها خوشحال هستید و آنها هم تلافی خواهند کرد.

بازاریابی دهان به دهان

شما از مشتریان خود می‌خواهید درباره برند شما صحبت کنند و گاهی اوقات کمی بیشتر از محصولات یا خدمات برتر شما خواهد گفت. یک فکر خوب استفاده از محصولات تبلیغاتی مفید است در صورت نزدیک بودن به علاقه عموم مردم، می‌تواند به شما کمک کند مکالماتی را در مورد برند شما آغاز کنند و باعث خواهد شد نام کسب‌وکار شما گسترش پیدا کند.

آیا شما برای شروع فعالیت تبلیغاتی برای کسب‌وکار خود آماده هستید؟ در اینجا چند روش ساده وجود دارد که شما می‌توانید با انجام آنها و انتخاب محصولات تبلیغاتی مفید و پر کاربرد، به کسب‌وکار خود رونق دهید.

به مشتریان خود محصولات تبلیغاتی هدیه دهید تا از خرید آنها قدردانی کرده باشید. همچنین شما می‌توانید در نمایشگاه‌های تجاری شرکت کنید و با ارائه محصولات تبلیغاتی مفید و پر کاربرد به افراد، آنها را ترغیب به استفاده از خدمات و یا خرید محصولات خود کنید.

افراد را تشویق کنید که عکس‌هایی را که با استفاده از محصولات تبلیغاتی شما گرفته‌اند، به وبسایت شما ارسال کنند تا بتوانید آنها را به اشتراک بگذارید. این کار افراد را تشویق به مشارکت خواهد کرد و همچنین اعتبار برند شما را بیشتر خواهد کرد.
من یک آژانس مسافرتی را به یاد می‌آورم که محصولات تبلیغاتی را با نام آژانس و لوگوی چاپ شده بر روی آنها برای هر کسی که سفری را رزرو کرده بود، هدیه می‌داد. مسافران سپس یک عکس از محصولات تبلیغاتی خود در مکان‌های مختلف تعطیلات به وبسایت شرکت ارسال کرده و به اشتراک گذاشتند.
من فکر می‌کنم که همه ما می‌توانیم با اطمینان فرض کنیم که موفقیت این بازاریابی با هزینه کم چقدر خواهد بود.

محصولات خود را با کد QR، آدرس وبسایت و یا شبکه‌های اجتماعی چاپ کنید تا به ایجاد ارتباط کاربران به وب سایت‌تان و یا شبکه‌های اجتماعی مختلف شرکت کمک کنید. در زمان ارائه نمونه‌هایی از محصولات تبلیغاتی سفارشی، داشتن نام برند و لوگوی چاپی که مستقیما روی آن اطلاعات شرکت نوشته شده، برای کاربران آسان خواهد بود تا در زمان نیاز با شرکت شما ارتباط برقرار کنند.

از محصولات تبلیغاتی کم هزینه برای کمپین‌های بازاریابی خود استفاده کرده و در مورد انتخاب برخی از آیتم‌های پرکاربرد و بادوام برای بازاریابی شرکت خود با کارشناسان با تجربه مشورت کنید. این کار به ادامه فعالیت‌های جدید کمک خواهد کرد. محصولات تبلیغاتی دارای توانایی ایجاد فرصت جذب مشتریان جدید و چشم اندازهای متفاوت هستند.

 



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

رسیدن به استراتژی‌های بازاریابی موثر برای کسب و کار شما هرگز آسان‌ ترین کار برای انجام دادن نیست. با ظهور اینترنت و بازاریابی دیجیتال، برخی افراد سعی خواهند کرد شما را متقاعد کنند که هر روش تبلیغاتی دیگری اتلاف وقت است.
آنها استدلال خواهند کرد که بازاریابی آنلاین تنها راه گسترش نام برند در مورد محصولات و خدمات یک فرد است، اما این طور نیست.

هنوز هم روش‌های تبلیغاتی آفلاین بسیاری وجود دارند که آزمون زمان را تحمل کرده‌اند و هنوز هم تا به امروز موثر هستند. چه شما شرکت خود را در یک روزنامه محلی، مجله و یا در یک ورزشگاه تبلیغ کنید، یا این که هدایای مفیدی مانند خودکار تبلیغاتی را پخش کنید که هم مشتری از آن بتواند استفاده کند و هم شما بازگشت سرمایه خوبی در کسب و کار خود داشته باشید.

قدرت محصولات تبلیغاتی در اثر روان‌شناسی که بر گیرنده دارد، قرار دارد. زمانی که فرد یک هدیه مجانی دریافت می‌کند، او تمایل خواهد داشت که در عوض چیزی بدهد. بنابراین، زمانی که مشتریان احتمالی شما هدیه‌ای از طرف شما دریافت می‌کنند، مطمئن باشید که آنها می‌خواهند تلافی کنند.

خودکار تبلیغاتی چگونه بر گسترش کسب و کار شما تاثیر می‌گذارد؟

به آنها به عنوان یک جایگزین کارت ویزیت فکر کنید، اما با یک روش جالب‌تر و خلاقانه برای نشان دادن اطلاعات تماس شما.

به علاوه، زمانی که شما می‌خواهید به یک موفقیت کاری دست پیدا کنید، خودکار تبلیغاتی با قیمتی نسبتا ارزان گزینه مناسبی خواهد بود. مشتریان کسب و کار شما همیشه از یک سخاوت کوچک قدردانی می‌کنند.
آنها هم چیزهای کاربردی را دوست دارند، پس چرا در هنگام ترویج برند، شما چیز مفیدی به آنها نمی‌دهید؟ آگاهی افراد از نشان تجاری دیگر رقبای شما قطعا به شانس شما برای همکاری آنها با شما در آینده آسیب نمی‌رساند.

با تمرکز بر استفاده از خودکار تبلیغاتی برای بالا بردن آگاهی در مورد برند تجاری شما، ما سه روش برای کسب منافع عالی از طریق ارائه این محصولات ارزشمند را تجربه خواهیم کرد.

همه هدیه را دوست دارند، درست است؟

آخرین باری که به دنبال خودکار روی میزتان بودید را به یاد دارید؟ به احتمال زیاد، تا به امروز چندین بار برای شما اتفاق افتاده است! بنابراین داشتن تعداد زیادی از آنها همیشه یک ایده خوب بوده و مردم دوست دارند تعداد بیشتری خودکار داشته باشند.

داشتن خودکار تبلیغاتی با یک لوگوی چاپ شده بر روی آن یک ایده عالی است، زیرا به نظر می‌رسد که همه همیشه به دلایلی دوست دارند آنها را داشته باشند. اگر آنها به طور منظم از خودکار تبلیغاتی شما استفاده کنند، شرکت شما در صف مقدم ذهن آنها قرار خواهد گرفت.

به علاوه، وقتی که در نهایت به قرض گرفته می‌شوند، شخص بعدی اطلاعات شرکت شما را خواهد دید، درباره کسب و کار شما یاد می‌گیرد و در صورت نیاز به خدمات و محصولات، به شرکت شما مراجعه خواهد کرد. کسی چه می‌داند؟ آنها ممکن است به مشتری بعدی شما تبدیل شوند.

یک فرصت تبلیغاتی مقرون به صرفه و موثر با خودکار تبلیغاتی

راه‌های زیادی برای تبلیغ کسب و کار وجود دارند و هر کدام هزینه مخصوص به خود را دارند. استفاده از خودکار تبلیغاتی یکی از موارد تبلیغاتی کم هزینه خواهد بود. شما می‌توانید صدها یا حتی هزاران عدد از آنها را با قیمت پایین بخرید و آنها را به همه برسانید، این موارد در بین افراد مختلف کاربرد زیادی دارند و مورد توجه قرار می‌گیرند. هرگز نمی‌دانید که چه کسی ممکن است به محصولات و یا خدمات شما نیاز داشته باشد.

آیا شما می‌توانید تمام روز را در خیابان بایستید و این خودکار تبلیغاتی را به افرادی که در خیابان راه می‌روند، بدهید؟ نه، این کار هدر دادن وقت است. به دنبال گردهمایی‌های اجتماعی بگردید.

به عنوان مثال، اگر شما یک رستوران محلی داشته باشید و به دنبال آن هستید که افراد از کسب و کار شما مطلع شوند، اگر رویدادی بزرگ مثل یک نمایشگاه محلی یا چیزی مشابه در شرف وقوع است، خودکار تبلیغاتی خود را در بین جمعیت شرکت کننده در نمایشگاه پخش کنید. همه ما از موارد رایگان قدردانی می‌کنیم و این روشی عالی برای معرفی رستوران شما به آنها است.

شما می‌توانید با روش‌های خلاقانه دیگری برای ایجاد تبلیغات موثر محلی اقدام کنید. هدف اصلی این است که خودکار تبلیغاتی خود را به دستان مخاطب هدف خود برسانید.

از گستره وسیعی از سبک‌های خودکار تبلیغاتی استفاده کنید

چیز بزرگی که در مورد خودکار تبلیغاتی وجود دارد این است که آنها در انواع مختلفی از سبک‌ها و مدل‌ها در دسترس هستند. بنابراین می‌توانید گزینه‌های متعددی را انتخاب کنید و از آنجا که بسیار مقرون به صرفه هستند، می‌توانید سبک‌های مختلف را بخرید و انواع مختلفی را در کمپین خود عرضه کنید.

طولی نمی‌کشد که بسیاری از این هدایای مفید را تحویل خواهید داد که قطعا به ترویج کسب و کار شما کمک خواهد کرد. به رسمیت شناختن برند و آگاهی از آن و ماندگار کردن کسب و کار خود در ذهن مشتریان با استفاده از یک هدیه نسبتا ارزان میسر خواهد بود.

نتیجه‌ گیری

خودکارهای تبلیغاتی سبک‌های زیادی دارند، بنابراین مورد توجه طیف وسیعی از مردم قرار می‌گیرند. آنها به عنوان تبلیغاتی عالی، برای همه کسب و کارها عمل می‌کنند. به علاوه، آنها را می‌توانید با هزینه کم تهیه کنید و از طرف دیگر مردم هدیه‌های رایگان را دوست دارند و از گرفتن آن خوشحال خواهند شد. ترکیبی از این مزایا خودکار تبلیغاتی را به یک فرصت تبلیغاتی قدرتمند تبدیل می‌کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

کسب و کارها نیاز به هدایای تبلیغاتی به عنوان یک ابزار مقرون‌ به‌ صرفه برای رسیدن به مشتریان بالقوه بیشتر دارند. این یک روش بازاریابی کم‌هزینه برای هدایت مشتریان است. حتی شرکت‌های جهانی با موقعیت تثبیت‌ شده نیز به این استراتژی بازاریابی متوسل می‌شوند.
برای کسب و کارهای کوچک مانند شرکت‌های نوپا، محصولات تبلیغاتی به کاهش بودجه بازاریابی آنها کمک کرده و هنوز هم توجه مردم را به خود جلب می‌کنند.

محصولات تبلیغاتی به عنوان یک تاکتیک بازاریابی مقرون‌به‌صرفه برای سال‌ها استفاده می‌شوند. از مشاغل جدید گرفته تا شرکت‌های بزرگ، این هدایای تبلیغاتی مورد علاقه بازاریابان آنها هستند.

اهمیت محصولات تبلیغاتی برای تبلیغات تجاری را می توان از آمار سنجید. طبق تحقیقی که توسط PPAI صورت گرفته، ۹۴ % از مردم به خاطر دارند که آنها یک محصول تبلیغاتی دریافت کرده‌اند.
این مطالعه نشان می‌دهد که ۸۳ % مصرف‌کننده مایل به دریافت 
هدایای تبلیغاتی هستند که یک پیام تبلیغاتی داشته باشد. کسانی که محصولات را دریافت کرده‌اند، ۸۵ درصد از آنها با شرکت تبلیغ کننده کار می‌کنند. علاوه بر این، ۵۸ درصد از مصرف کنندگان نظرسنجی شده گفتند که آنها اقلام هدیه را از یک سال تا چهار سال نگه می‌دارند.

سایر مواردی که توسط این مطالعه نشان داده شد این است که ۸۹ درصد از مصرف کنندگان گفتند که آنها می‌توانند فعالیت و یا نام شرکت را برای ۲۴ ماه پس از گرفتن این آیتم‌ها به یاد بیاورند. علاوه بر این، محصولات تبلیغاتی بازخورد بسیار بالایی را از مشتریانی دریافت می‌کنند که از اقلام هدیه راضی هستند. این آمار مهم تاکید بر اهمیت محصولات تبلیغاتی بازاریابی و شناسایی برند است.

شرکت‌های کوچک و بزرگ‌تر اهمیت محصولات تبلیغاتی را برای رسیدن به افزایش تعداد افراد در یک بازار رقابتی تشخیص می‌دهند. آیتم‌های هدیه با بسته‌بندی با کیفیت بالا، گیرندگان را می‌فریبند و توجه آنها را به کسب‌وکار شرکت شما جلب می‌کنند.
این محصولات نشان تجاری و نام شرکت را بر روی خود دارند. هدف از ارائه و هدیه دادن کالاهای تبلیغاتی، انگیزه بخشیدن به منافع مشتریان در کسب‌وکار است.

برای نتایج بهتر، بازاریابان از محصولات تبلیغاتی مارک دار استفاده می‌کنند که دریافت کنندگان می‌توانند چندین ماه از آنها استفاده کنند. چنین محصولات با کیفیت به حفظ مشتریان و احساس بهتر نسبت به برند، کمک می‌کنند.
ارائه محصولات تبلیغاتی مرغوب به این معنی است که توزیع زمانی و کیفیت اقلام هدیه به اندازه کافی خوب است که مشتریان را برای ماه‌ها با برند شما درگیر کند.

قانونی که بیشتر بازاریابانی که به دنبال تبلیغات با محصولات تبلیغاتی هستند رعایت می‌کنند، این است که آیتم‌های مورد استفاده روزانه را در مرحله اول ارائه دهند. این هدایا ممکن است خودکارها، تقویم‌ها، پدهای موس، چتر، بطری آب و غیره باشند.
با این حال، بازاریابان مجرب یک استراتژی خلاقانه را به کار می‌گیرند. آنها مواردی را انتخاب می‌کنند که نه تنها مفید باشند بلکه منحصر به فرد و دارای کیفیت بالا بوده تا برای تاثیر بهتر و گسترده‌تر برند مناسب باشند.

در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا محصولات تبلیغاتی برای هر کسب‌وکار مفید خواهد بود

با هزینه پایین دارای تاثیر موثر بالا

بسیاری از شرکت‌های کوچک تنها می‌توانند آرزو کنند که تبلیغات گسترده در مقیاس بزرگ در تلویزیون و یا بیلبوردها داشته باشند و همه رسانه‌های متفاوت را تحت پوشش قرار دهند. اما آنها هنوز می‌توانند به اهداف بازاریابی خود با تبلیغات محصولات تبلیغاتی کم‌هزینه دست یابند. طرح‌های تبلیغاتی بسیاری برای شرکت‌های نوپا وجود دارد.

اکثر تولیدکنندگان محصولات تبلیغاتی قیمت‌ها را بسیار پایین نگه می‌دارند. قیمت اقلامی که می‌توانید هدیه دهید پایین است اما تاثیر آنها بر گیرنده بالا است.

به طور خاص، لیوان‌ها تبلیغاتی موثر هستند، زیرا ۵۷ درصد از مردم می‌توانند نام برند چاپ شده بر روی یک لیوان را به یاد بیاورند. این محصولات به این ترتیب مقدار زیادی برای سرمایه‌گذاری احتیاج ندارند. شما با یک بخشش ساده به مشتریان خود، بازگشت سرمایه خوبی خواهید داشت.

گسترش و شناسایی نام برند

شناسایی برند اشاره بر این دارد که مشتریان می‌توانند شرکت شما و محصولات و یا خدمات شما را بلافاصله هنگامی که نام و یا لوگوی شما را می‌بینند تشخیص دهند و شناسایی کنند. برای مثال، افراد می‌توانند به سرعت با دیدن لوگو و یا نام برندهای بزرگ آنها را تشخیص داده و زمینه فعالیت هر کدام را به خاطر آورند.

هدیه دادن به مشتریان به آنها در به یاد آوردن و شناخت کسب‌وکار شما کمک می‌کند. این یکی از دلایل اصلی توزیع آیتم‌های تبلیغاتی است. طبق آمار گرفته شده، ۸۹ درصد از مصرف کنندگان می‌توانند نام و زمینه فعالیت برندی را که در دو سال گذشته از آن محصولات تبلیغاتی دریافت کرده بودند را به یاد آورند.



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

هیچ مورد تبلیغاتی محبوب دیگری مانند خودکار تبلیغاتی وجود ندارد. البته موارد و محصولات مختلفی برای شما وجود دارند که بتوانید بر روی آنها لوگو و نام برند خود را چاپ کنید و در بین افراد هدف خود توزیع کنید، اما هیچ کدام به اندازه خودکار تبلیغاتی موثر و مفید نیستند.
از آنجا که اغلب کسب و کارها نیاز به یک خودکار برای یادداشت و عقد قرارداد دارند، این نوع اقلامی هستند که معمولا در جیب افراد جا می‌مانند و در هر صورت اگر لوگو و نام برند شما بر روی آن چاپ شده باشد به راحتی می‌توانند شرکت شما را تبلیغ کنند.

با توجه به این موضوع تنها دلیل این است که قرار دادن نام تجاری و لوگو در این موارد می‌تواند به تبلیغ کسب و کار شما کمک کند. چه مشتریان شما آنها را به خانه ببرند و از آنها در میز کامپیوتر خود استفاده کنند، یا آنها را با خود به محل کار ببرند، یا به سادگی آنها را در جیب خود نگه دارند و زمانی که نیاز به یادداشت داشته باشند و یا بخواهند یک چک بنویسند، خودکار تبلیغاتی شما به کمک آنها خواهد آمد و در عین حال محصولات و خدمات شما را تبلیغ می‌کنند.
این موارد دارای طول عمر بالایی هم هستند و اگر خوب بنویسند مدت زیادی می‌توانند شرکت شما را تبلیغ کنند. زیبایی و عملکرد خوب دو مورد مهم در انتخاب محصولات تبلیغاتی هستند که باعث خواهند شد آیتم‌های تبلیغاتی شما مورد توجه قرار بگیرند و در پی آن محبوبیت برند شما هم افزایش یابد.

کمک به یادآوری برند با خودکار تبلیغاتی

هر کسی که خودکار تبلیغاتی با چاپ سفارشی شما را ببیند، کسب و کار شما را به یاد خواهد آورد و این هدیه تبلیغاتی خدمات و محصولات شما را به آنها یادآوری می‌کند و اگر از خودکار تبلیغاتی شما در زمان طولانی استفاده کنند، احساس بهتری به کسب و کار شما پیدا خواهند کرد.
این خودکار تبلیغاتی می‌تواند برای شروع مکالمه به طرز باور نکردنی مفید باشد و نظر افراد را به کسب و کار شما جلب کند.

البته، کلیدی که اغلب باعث موفقیت این نوع تبلیغات می‌شود، طراحی منحصر به فرد خودکار تبلیغاتی شما و اینکه به طور عالی بنویسد. اگر خودکار تبلیغاتی شما از مواد نامرغوب ساخته شده باشد و زیبایی نداشته باشد، به کسب و کار شما کمک چندانی نخواهد کرد. افراد از خودکاری که ظاهر زیبایی نداشته باشد و خوب ننویسد استفاده نمی‌کنند و نام شرکت شما فراموش خواهد شد.

چیزهای شگفت انگیزی در مورد خودکار تبلیغاتی وجود دارد، چه این خودکارها پلاستیکی چاپی یا فلزی حکاکی شده یا انواع مختلف دیگر باشند، یکی از بهترین چیزها این است که آنها چقدر ارزان هستند.
زمانی که به دنبال یک مورد تبلیغاتی و تبلیغ واقعی هستید که برای همه کسب و کارها در چند دهه اخیر خوب عمل کرده است، هیچ دلیلی وجود ندارد که به چیزی جز یک خودکار تبلیغاتی فکر کنید. این یک مورد است که شما مطمئنا بازگشت سرمایه خوبی نسبت به پولی که خرج کرده‌اید خواهید داشت و بنابراین یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌ها برای کسب و کار خواهد بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

این یک واقعیت است : هدایای تبلیغاتی موثرترین راه برای گسترش نام شرکت شما در مقابل مشتریان هستند. شما احتمالا این را می‌دانستید. اما ما تحقیقات بیشتری انجام دادیم و ممکن است شما را با آنچه که پیدا کردیم شگفت‌زده کنیم. برای برخی موارد با ‌اهمیت آماده هستید؟

در اینجا ۱۰ واقعیت جالب درباره محصولات تبلیغاتی وجود دارد

۱. اولین هدایای تبلیغاتی با لوگوی چاپ شده بر روی آن، شامل دکمه‌های یادبودی بودند که در سال ۱۷۸۹ استفاده می‌شدند. جورج واشینگتن در مبارزات انتخاباتی خود از دکمه‌های یادبود استفاده کرد و در انتخابات برنده شد.

۲. اولین تجارت محصول تبلیغاتی در سال ۱۸۸۶ آغاز شد. استفاده از کیسه‌های خرید به عنوان محصولات تبلیغاتی، به جای اینکه مشتریان خریدهای خود را در کیسه‌های کاغذی ساده بگذارند، یک روزنامه در اوهایو به صاحب یک فروشگاه کفش محلی با ایده‌ای نبوغ آمیز این مورد را پیشنهاد کرد. یک پیام تبلیغاتی را بر روی کیسه خرید چاپ کنید و با هر خرید کفش، آنها را داخل این کیسه‌ها بگذارید. وقتی بچه‌ها از آن کیسه‌ها برای حمل کتاب‌های خود به مدرسه استفاده می‌کردند، در همان زمان فروشگاه کفش را تبلیغ می‌کردند!

۳. اولین نمایشگاه تجاری محصولات تبلیغاتی در سال ۱۹۱۴ برگزار شد و ۳۲ غرفه در نمایشگاه برای عرضه محصولات تبلیغاتی در نظر گرفته شد. نمایشگاه "PPAI اکسپو" در هر ژانویه در لاس وگاس برگزار می‌شود. در نمایشگاه سال ۲۰۱۷ بیش از ۱۲۰۰ غرفه و یک چهارم میلیون محصول برای نمایش به عموم وجود داشت.

۴. هشتاد و نه درصد مصرف کنندگان می‌توانند نام برندی را که بر روی یک محصول تبلیغاتی چاپ شده بود و در دو سال گذشته دریافت کرده‌اند را به خاطر بیاورند. تنها ۷ درصد می‌توانند نام یک تبلیغ کننده را پس از دیدن یک آگهی در تلویزیون به یاد بیاورند. اما رویکرد دیگری هم وجود دارد که آن اضافه کردن یک محصول تبلیغاتی هم زمان با پخش آگهی در رسانه‌ها است که اثربخشی آگهی را تا ۴۴ درصد افزایش خواهد داد.

۵. هشت نفر در ۱۰ نفر دوست دارند که محصولات تبلیغاتی را دریافت کنند. چهل و هشت درصد از مصرف کنندگان گزارش می‌دهند که دوست دارند تعداد بیشتری محصولات تبلیغاتی دریافت کنند. پس از دریافت محصول تبلیغاتی، ۸۲ درصد از مصرف کنندگان تصور مثبت‌تری از برند را گزارش می‌کنند.

۶.  پنج خریدار برتر این محصولات تبلیغاتی در زمینه آموزش فعالیت می‌کنند. پس از آن، بخش مالی، مراقبت‌های بهداشتی و فعال در ساخت و ساز قرار دارند.

۷. هشت نفر در هر ۱۰ مصرف کننده بین یک تا ۱۰ محصول تبلیغاتی دارند و این محصولات تنها در یک کشو قرار نمی‌گیرند. پنجاه و سه درصد از مصرف کنندگان هفته‌ای یک‌بار از یک محصول تبلیغاتی استفاده می‌کنند. مردان بیشتر تمایل دارند پیراهن و کلاه داشته باشند، در حالی که زنان بیشتر دوست دارند کیف، نوشت افزار و تقویم‌های مختلف را هدیه بگیرند.

۸.  با نزدیک به ۶۰۰۰ نمایش، کیف‌ها توجه بیشتری را نسبت به هر محصول تبلیغاتی دیگری بدست می‌آورند. بعد از آن، خودکار تبلیغاتی با هزینه‌ای اندک، بازخورد بالایی را در هنگام ارائه محصولات تبلیغاتی خواهد داشت.

۹.  رتبه بندی بر اساس فروش، محصولات تبلیغاتی پوشیدنی بیشترین رتبه را دارا هستند. بعد از آن، نوشت افزار و کیف قرار دارند و به دنبال آن ابزار موجود بر روی میز کار و محصولات رایانه‌ای در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

۱۰. صنعت محصولات تبلیغاتی شامل تعداد زیادی از شرکت‌ها است. این شرکت‌ها افراد زیادی را در استخدام خود دارند. در حالی که فراهم کردن ابزارهای سرگرمی، قدرتمند و مقرون به صرفه برای بازاریابی در صنعت محصولات تبلیغاتی هستند و باعث جذب مشتریان بیشتر خواهد شد. محصولات تبلیغاتی در صورتی که کارآمد و مفید باشند تاثیرات زیادی را در رونق کسب و کار خواهند داشت. آیا شما یک مشتری دارید که درباره اثربخشی محصولات تبلیغاتی تردید دارد؟ برخی از واقعیت‌های جالب ما را به اشتراک بگذارید و آنها ممکن است نظر خود را تغییر دهند.

 



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

شما به احتمال زیاد محصولات تبلیغاتی کاربردی را دریافت کرده‌اید که واقعا دوست دارید و از آنها در بسیاری از مواقع استفاده کرده‌اید، با این حال با آیتم‌های تبلیغاتی بی کیفیتی هم روبرو شده‌اید که خاطره بدی از خود در ذهن شما به جا گذارده‌اند.
هنگامی که تصمیم به خرید اقلام و آیتم‌هایی برای گسترش آگاهی از کسب و کار خود در بین افراد هدف و مشتریان دارید، باید نکاتی را در نظر بگیرید که باعث احساس خوبی در میان آنها شود. بررسی کنید که چطور این 
هدایای تبلیغاتی پدیده جاوید باعث خواهد شد افراد به کسب و کار شما احساس بهتری داشته باشند.
در نظر بگیرید که وقتی افراد محصولات تبلیغاتی شما را دریافت می‌کنند، چه احساسی در مورد شرکت شما که لوگوی خود را بر روی آن چاپ کرده‌اید خواهند داشت و از همه مهم‌تر، آیا از محصولات تبلیغاتی شما استفاده می‌کنند یا آن را به گوشه‌ای پرتاب خواهند کرد و نام، خدمات و محصولات شما را از یاد خواهند برد؟

موفقیت بیشتر با محصولات تبلیغاتی مفید

تنها چاپ نام و لوگوی شرکت بر روی آیتم‌های تبلیغاتی بدون استفاده و نامرغوب، هدر دادن پول بدون سوال است، اما خسارت واقعی این است که زمانی که این هدیه را به افراد می‌دهید، آنها چه احساسی نسبت به کسب و کار شما پیدا می‌کنند.

اگر گیرنده محصولات تبلیغاتی شما یک مشتری قدیمی باشد که مقدار قابل توجهی از معامله‌های خود را با شرکت شما انجام داده باشد، بعد از گرفتن یک هدیه بی کیفیت و بدرد نخور احساس خوبی نخواهد داشت و ممکن است دیگر با شرکت شما کار نکند.
همان محصولات تبلیغاتی را اگر در یک نمایشگاه همراه با کارت‌های تجاری که با چاپگر خود چاپ کرده‌اید ارائه دهید تنها یک پیغام برای کسانی که از غرفه شما بازدید می‌کنند خواهند داشت، چرا با شرکتی کار کنم که از این هدایای تبلیغاتی نامرغوب انتخاب کرده و یک کارت ویزیت بسیار ارزان دارد.این ذهنیت برای آنها بوجود می‌آید که محصولات و خدمات شما هم مانند این محصولات تبلیغاتی بی‌کیفیت و غیر قابل اطمینان هستند.

با محصولات تبلیغاتی برند خود را معرفی کنید

محصولات تبلیغاتی قصد دارند به عنوان یادآوری از شما و خدماتی که شما ارائه می‌دهید عمل کنند؛ آنها می‌توانند عناصر بسیار قدرتمند و موثری از برنامه کلی بازاریابی شما باشند، اما شما نمی‌توانید با آیتم‌های ارزان و بی‌کیفیت این کار را انجام دهید.
شما باید هدایای رایگان و مرغوب را که با برند شما سازگار هستند فراهم کنید؛ به مشتریان نام برند خود را یادآوری کنید و با قرار دادن شماره تماس بر روی آنها امکان برقراری ارتباط را فراهم کنید.

اگر این محصولات واقعا منحصر به فرد باشند، مشتریان و اطرافیان آنها با نام و خدمات شرکت شما آشنا خواهند شد و همچنین درباره شما و اینکه شما چقدر خوب هستید، صحبت خواهند کرد. اگر از محصولات تبلیغاتی بادوام استفاده کنید، نمایش نام برند شما در مدت طولانی ادامه خواهد داشت و افراد بیشتری برند شما را خواهند شناخت که این کار بازگشت سرمایه خوبی برای شما خواهد داشت. استفاده از هدایای تبلیغاتی کاربردی امکان دیده شدن برند را بیشتر خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

خودکار تبلیغاتی یکی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی پدیده جاوید است که در اکثر کسب و کارها از آن استفاده می‌شود. خودکارها یکی از چیزهایی هستند که اکثر بازاریابان به اندازه کافی آن را  مورد توجه قرار می‌دهند.
در بازاریابی هر برند نقطه کانونی اصلی، افشای نام شرکت‌ها، محصولات و خدمات است و راه‌های مختلفی برای رسیدن به این هدف وجود دارد. خودکارهای تبلیغاتی دارای موفقیتی جهانی هستند و یک محیط موثر برای به دست آوردن آگاهی از برند ایجاد می‌کنند.

در ابتدا ممکن است متوجه نشوید که خودکار تبلیغاتی ارزش بازاریابی بالایی برای کسب و کار با ارزش شما را دارند، اما اگر واقعا به طور عمیق در کاربرد خودکار تبلیغاتی ارزان کاوش کنید، خواهید دید که بیشتر از آن چیزی که انتظار دارید بازگشت سرمایه خواهید داشت.
خودکار مورد علاقه خود را در نظر بگیرید، البته شما یکی از آنها را دارید و ممکن است زیاد به آن توجه نکرده باشید. چه چیزی آن را برای شما محبوب کرده و چرا از آن استفاده می‌کنید.

از مواردی که باید به آن توجه کنید، احساس زمان در دست داشتن و این که چگونه جوهر به طور یکپارچه باعث نوشتن مطلوب خواهد شد، دو عامل مهمی هستند که در انتخاب یک خودکار برای نوشتن مورد توجه قرار می‌گیرند.
برای یک خودکار تبلیغاتی فلزی که برای معرفی کسب و کار خود تصمیم به استفاده از آن را دارید، زیبا بودن هم دلیل دیگری است که افراد و مشتریان را تشویق به استفاده از آن خواهد کرد و اگر لوگو و نام برند را بر روی آن بصورت خوانا و با فونتی زیبا چاپ کرده باشید، در شناسایی برند نقش بسزایی خواهد داشت.

همیشه از محصول تبلیغاتی با کیفیت استفاده کنید، با این کار جلوه خوبی از برند خود را به نمایش خواهید گذاشت و مشتریان احساس بهتری نسبت به برند شما خواهند داشت.

نکاتی در مورد انتخاب خودکار تبلیغاتی

زمانی که یک خرید خودکار تبلیغاتی را مد نظر قرار می‌دهید باید در انتخاب خود خلاق و نوآور باشید، به معنای واقعی ده‌ها هزار انتخاب در انواع مختلف قیمت وجود دارد.
شما باید مخاطبین هدف خود را شناسایی کنید و این نکته را باید در نظر داشته باشید که ممکن است مجبور باشید از چندین سبک و شکل مختلف خودکار برای رسیدن به اهداف بازاریابی خود استفاده کنید.
شما نمی‌خواهید یک خودکار گران قیمت را به هر کسی که به غرفه شما در نمایشگاه‌ها می‌آید هدیه دهید و از طرف دیگر نباید یک خودکار با قیمت پایین به یک مشتری که قرارداد مبلغ بالایی با شرکت شما منعقد کرده بدهید. برای هر موقعیتی باید هدیه‌ای مناسب با آن داشته باشید.

مزایای استفاده از خودکار تبلیغاتی با لوگوی چاپ شده بر روی آن، برای بازاریابی برند شما بی‌پایان است. تحقیقات نشان داده‌اند هر خودکار تبلیغاتی در طول عمر خود ممکن است تا هفت کاربر مختلف داشته باشد.
افراد خودکارها را از همدیگر قرض می‌گیرند و بعضی وقت‌ها آن را به صاحبش پس نمی‌دهند، از طرف دیگر اکثر افراد با خود خودکار حمل نمی‌کنند و معمولا آن را از بقیه قرض می‌گیرند. هر چه افراد با نام برند و خدمات و محصولات شرکت شما بیشتر برخورد کنند احتمال اینکه در زمان نیاز شرکت شما را به یاد آورند بیشتر خواهد بود.
اینها تبلیغاتی بسیار ارزان قیمت برای برند شما هستند، تنها با هدیه ۱۰ هزار خودکار در طول یک سال، ممکن است تا ۷۰ هزار کاربر مختلف داشته باشید که فقط با استفاده از یک خودکار تبلیغاتی با برند شما آشنا شده‌اند.



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

هدایای تبلیغاتی پدیده جاوید یکی از پر فایده‌ترین موارد بازاریابی هستند که بطور موثر برند شما را تبلیغ خواهند کرد. با انتخاب صحیح این آیتم‌ها بازده سرمایه باور نکردنی خواهید داشت.

نمایش چندگانه محصولات تبلیغاتی برای پیام تبلیغاتی

فرکانس موثر یک عبارت تبلیغاتی است که به میزان نمایش‌های تبلیغاتی اشاره می‌کند که برای رسیدن به ارتباط موثر مورد نیاز هستند. ایده این است که پیام تبلیغاتی به همان اندازه که بیشتر دیده شود، قوی‌تر می‌شود.
در مورد محصولات تبلیغاتی با لوگوی شرکت، دیده شدن اغلب به صورت روزانه انجام می‌شود. با هدیه دادن یک لیوان تبلیغاتی زمانی که افراد هدف که این هدیه را دریافت کرده‌اند و از آن استفاده می‌کنند را در نظر بگیرید.
چه او درک کند و چه متوجه نباشد، مدام به لوگو و پیام تبلیغاتی که بر روی محصول چاپ شده، نگاه می‌کند. فرکانس موثر در سطح بسیار بالایی با این نوع هدایای تبلیغاتی مارکدار قرار دارد.
در این روزها یکی از محصول تبلیغاتی جدید که امتیاز بالایی در مقیاس فرکانس موثر دارد، یک نگهدارنده گوشی تلفن همراه است که بارها در طول روز دیده خواهد شد.

یادآوری شرکت با محصولات تبلیغاتی

یک مورد دیگر در رابطه با محصولات تبلیغاتی سفارشی چاپ نام شرکت، تلفن، فکس، و آدرس وب سایت خواهد بود. اینها چهار عنصر مهم هستند که یک محصول تبلیغاتی که می‌خواهید ارائه دهید، باید آنها را داشته باشد.
ممکن است شما تصور کنید، یکی از آنها کفایت می‌کند و بگویید یک کارت ویزیت هم همان کار را انجام می‌دهد، اما کارت ویزیت کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.
لوله‌کش محلی یا مشاور املاک و مستغلات می‌تواند با پرداخت کمی هزینه بیشتر از یک کارت ویزیت آهن‌ ربادار با طرحی زیبا استفاده کند که بتواند بر روی یخچال به نمایش گذاشته شود. احتمال بیشتری وجود دارد که کاربر بالقوه خدمات این شرکت‌ها، به صورت روزانه به کارت نگاه کند و در زمان نیاز داشتن به خدمات، با این شرکت‌ها تماس بگیرد.

تبلیغات هدفمند

یکی از دلایل اصلی استفاده از محصولات تبلیغاتی لوگودار این است که برای تبلیغ کننده توانایی هدف قرار دادن بخش خاصی از بازار را فراهم می‌کند.
بازاریابان مجرب می‌دانند که بالاترین بازگشت سرمایه‌گذاری از تمرکز محصولات تبلیغاتی بر روی افرادی است که واقعا می‌توانند از محصول آنها استفاده کنند و یا دیگران را برای استفاده از آن تحت‌تاثیر قرار دهند، خواهد بود.
برای مثال، یک شرکت آمبولانس احتیاج به هدیه دادن یک محصول تبلیغاتی لوگودار ندارد که به تمام افراد هدیه دهد.
با این حال، با تبلیغات هدفمند، آنها می‌توانند خودکار و کاغذهای یادداشت با لوگوی شرکت را به مدیران یک آسایشگاه که در نهایت باعث تماس با یک شرکت آمبولانس خواهد شد، هدیه دهند.

تصویر سازی برند

تشخیص و درک یک برند به شدت تحت‌تاثیر ارائه تصویری آن قرار دارد. هویت برند موثر با استفاده مداوم از عناصر بصری خاص به دست می‌آید.
محصولات تبلیغاتی سفارشی شده یک روش ایده‌آل برای انتقال تصویر برند ارائه می‌کنند.
تبلیغ کنندگان با یک پالت خالی شروع می‌کنند و می‌توانند طرح‌های تبلیغاتی خود را با گرافیک جذاب و عناصر بصری سفارشی کنند که به تقویت تصویر مثبت در ذهن مخاطب هدف کمک می‌کند.
دیدن انواع مختلف اقلام تبلیغاتی، اما همه با تصویر گرافیکی یکسان، به شرکت کمک می‌کند تصویر مثبتی در مورد یک محصول یا سرویس خاص در ذهن مصرف کننده ایجاد کند.

حفظ مشتریان قدیمی

بدست آوردن مشتریان جدید در این اقتصاد دشوار و نگهداری از مشتری‌های قدیمی سخت‌تر است.
تماس‌های تلفنی و ایمیل یک راه برای برقراری ارتباط هستند، اما اغلب کافی نیستند. فرستادن یک محصول تبلیغاتی برای یک مشتری قدیمی یک راه کم‌هزینه و مناسب برای جلب توجه مشتریان قدیمی است و به آنها یادآوری می‌کند که شرکت تمایل به انجام دوباره کسب و کار با آنها را دارد.
تصور کنید که واکنش مشتریان وقتی که یک عینک آفتابی را دریافت می‌کنند، با نامه‌ای در مورد تمام ایده‌های جدید و روشنی که شرکت ارائه می‌دهد، چه می‌تواند باشد.
در صورت ارائه خدمات جدید از طرف شرکت شما، ارائه محصولات تبلیغاتی به همراه شرح خدمات و محصولات جدید تاثیر زیادی در رونق کسب و کار شما خواهد داشت.

استفاده از محصولات تبلیغاتی با لوگوی شرکت عامل مهمی در انجام کسب و کار است.
آن شرکت‌هایی که از محصولات تبلیغاتی استفاده نمی‌کنند و یا علاقه‌ای به ترویج تصویر مثبت در مورد محصول یا خدمات خود ندارند در خطر به نظر می‌رسند.
در محیط کسب و کار امروزی، استفاده از محصولات تبلیغاتی می‌تواند یک تصویر مثبت در ذهن مشتریان بالقوه و موجود ایجاد کند.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

هدایای تبلیغاتی پدیده جاوید لوگودار سفارشی در هر صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند. تولید کنندگان، توزیع کنندگان، خرده فروشان و ارائه دهندگان خدمات همگی ارزش این رسانه تبلیغاتی قدرتمند را می‌دانند. استفاده از محصولات تبلیغاتی با لوگوی چاپ شده حتی در عرصه حرفه‌ای نیز گسترش یافته است و توسط وکلا، پزشکان و دندانپزشکان خریداری می‌شود. شما می‌توانید نمونه‌هایی از محصولات تبلیغاتی را حتی هنگام عبور از خیابان ببینید. توجه داشته باشید که انواع چترهای لوگودار، کوله‌پشتی‌ها و ساک‌های زیپ دار تبلیغاتی فقط یک نمونه هستند.

طبق آمار منتشر شده توسط PPAI (انجمن بین‌المللی محصولات تبلیغاتی) کاربران محصولات تبلیغاتی سالانه معادل هجده هزار دلار برای بیش از ۴۰۰ نوع مختلف از محصولات لوگودار سفارشی هزینه می‌کنند. در اقتصاد امروز، جایی که هر هزینه‌ای برای تبلیغات با یک معیار دقیق مورد بررسی قرار می‌گیرد، بازاریابان به دلایل بسیار معتبری روی کالاهای مارکدار تکیه می‌کنند.

تبلیغات مثبت با محصولات تبلیغاتی

حسن نیت عبارت است از منعکس کردن بخشی از ارزش دفتری یک شرکت یا نهاد سازمانی که به طور مستقیم به دارایی یا تعهدات آن مربوط نمی‌شود. اراده خوب، دارایی معنوی نهایی است. تعریف ساده به این معنی است که اگر دو شرکت محصولی مشابه ارائه کنند، با قیمت یکسان، در زمانی که یک مشتری بالقوه یک هدیه تبلیغاتی پدیده از یکی از این شرکت‌ها دریافت کند، احساس بهتری نسبت به شرکتی که این هدیه را ارائه داده، خواهد داشت. در نهایت محصول را از آنها خریداری می‌کند.

این طبیعت بشری است. مصرف کنندگان هر نوع محصول می‌خواهند بدانند که حمایت آنها مورد تقدیر قرار می‌گیرد. دریافت یک مورد با لوگوی سفارشی یا یک هدیه تبلیغاتی بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای، به عنوان رشوه تلقی نمی‌شود (از آنجا که در تعریف، محصولات تبلیغاتی هزینه پایینی دارند)، اما به عنوان یک بیان صادقانه در بخشی از پیام شرکت که اجازه می‌دهد خریدار بفهمد شرکت شما برای آنها ارزش قائل می‌شود، موجب پیشرفت کسب و کار شما خواهد شد. یک یادآوری مناسب به ویژه در طول آن زمان‌هایی که محصولات تبلیغاتی شما مورد استفاده قرار می‌گیرند، به نمایش در می‌آید. تصور کنید که کلید خانه شما در یک منطقه تاریک از دست‌تان به زمین می‌افتد، و یک روز قبل از این، یک چراغ‌قوه مارکدار را از شرکتی که برای شما خدماتی ارائه کرده، دریافت کرده باشید. نور این چراغ‌قوه به شما کمک می‌کند که ارتباط گم شده خود را با آن شرکت پیدا کنید و احساس حسن نیت نسبت به دهنده هدیه به مدت طولانی در آینده ادامه خواهد داشت.

تبلیغات دهان به دهان

اخبار تبلیغات دهان به دهان نشان داده‌اند که ارزان‌ترین و اغلب موثرترین نوع تبلیغات، "تبلیغات دهان به دهان" است. فردی که درباره ارزش یک محصول خاص، خدمات و یا شرکتی صحبت می‌کند، بسیار قدرتمندتر از هر نوع تبلیغات نوشتاری یا تصویری تاثیر خواهد گذاشت. یک محصول تبلیغاتی لوگودار و مفید، اغلب می‌تواند این فرآیند را تسهیل کند. برای مثال، یک محصول تبلیغاتی منحصر به فرد، مانند یک خودکار لوکس، ممکن است در حالی که کسی که این هدیه را دریافت کرده از آن استفاده کند، کنار یک غریبه که داخل یک هواپیما نشسته باشد، مورد توجه آن فرد نیز قرار گیرد. ممکن است صحبت در مورد خودکار تبلیغاتی آغاز شود، و مالک ممکن است توضیح دهد که چگونه آن را دریافت کرده، و نام شرکت شما و خدمات خوب ارائه شده توسط شما را ذکر می‌کند. هدیه تبلیغاتی  لوگودار ممکن است چیزی باشد که توسط دیگران جستجو می‌شود. ممکن است بپرسند که آنها چطور می‌توانند این هدیه لوگودار را دریافت کنند و از گیرنده بخواهند که در مورد شرکت شما صحبت کند و اینکه چطور می‌توانند آنها با نماینده فروش شما تماس بگیرند تا همان محصولات تبلیغاتی را دریافت کنند.

آگاهی از برند با محصولات تبلیغاتی

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا در استادیوم‌های ورزشی شرکت‌ها نام خود را در تبلیغات بیلبوردی به نمایش می‌گذارند، نه آدرسی، نه تلفنی، بدون نشانی وب سایت. علتش این است که همه آنها ارزش آگاهی از برند را می‌دانند. آگاهی از برند یک مفهوم بازاریابی است که دانش مشتریان از موجودیت برند را اندازه‌گیری می‌کند. در یک سطح عملی، به این معنی است که اگر قیمت یکسان باشد، یک مصرف کننده احتمالا محصولی را خریداری می‌کند که لوگوی آن شرکت را دیده یا با آن آشنایی دارد، به جای محصول یا خدماتی که برای او ناشناخته است.

آگاهی تجاری نیز به موارد نشانه‌گذاری شده مربوط می‌شود. به عنوان مثال، تولید کننده‌ای که از رویدادهای مختلفی حمایت می‌کند و برند و لوگوی خود را در آن مکان‌ها به نمایش می‌گذارد. افرادی که لوگو و نام برند را می‌بینند، آن را به یاد خواهند داشت و احتمال بیشتری دارد که در زمان خرید آن برند را تشخیص دهند و در نهایت محصولی را خریداری کنند که همان لوگو را داشته باشد. تولید کنندگان لوازم نوزاد، محصول تبلیغاتی مورد استفاده مادرانی که تازه کودکی را به دنیا آورده‌اند به آنها می‌دهند تا این افراد را از برند خود آگاه کنند و در نهایت، مادران محصول را زمانی که به آن احتیاج دارند، خریداری کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

استفاده از محصولات تبلیغاتی سفارشی با محبوبیت بالایی به رشد خود ادامه می‌دهد. در واقع، هدایای تبلیغاتی مختلفی در همه جا وجود دارند. محصولات تبلیغاتی برای هر کمپین بازاریابی مثل کارت‌های کسب و کار شده‌اند. خبر خوب این است که محصولاتی که لوگو و نام برند بر روی آنها چاپ شده به عنوان ابزار تبلیغاتی عمل می‌کنند. اما این به شرطی است که این محصولات تبلیغاتی را به درستی انتخاب کنید. به عبارت ساده، داشتن لوگو و یا نام کسب و کار بر روی یک خودکار برچسب دار، لیوان، توپ، تی‌شرت و یا حتی در یک ابزار فنی، اگر به درستی مورد استفاده قرار نگیرد، شگفتی نخواهد کرد. اگر می‌خواهید هدایای تبلیغاتی سفارشی را بخرید، ۴ نکته زیر به شما کمک خواهد کرد تا محصول مناسب را انتخاب کنید.

 

 ۱. انتخاب محصول تبلیغاتی که به طور مرتب مورد استفاده قرار خواهد گرفت

 

یکی از اسرار برای به حداکثر رساندن بازده از محصولات تبلیغاتی سفارشی، استفاده کردن مخاطبین از آنها به طور منظم است. این کار تضمین می‌کند که گیرنده در هر زمان با محصول تماس پیدا می‌کند. افرادی که تعامل یا کار با گیرنده دارند، به طور مداوم در معرض لوگو یا نام تجاری شما قرار می‌گیرند و ممکن است در نهایت به مشتریان شما تبدیل شوند، اگر آنها به اندازه کافی برند شما را ببینند. برای رسیدن به این هدف، باید یک محصول تبلیغاتی جذاب ، از مواد بادوام را انتخاب کنید. محصول نه تنها باید جذاب باشد بلکه باید دوام زیادی هم داشته باشد.

 

 2. مخاطبان هدف را در نظر بگیرید

 

جدا از فاکتورهای معمول از قبیل سن، جنسیت و وضعیت اجتماعی؛ شما باید تصمیم بگیرید که آیا یک محصول تبلیغاتی خاص برای یک مشتری فعلی و یا یک مشتری احتمالی در نظر گرفته شده است. دادن هدایا برای هدف قرار دادن یک مشتری موجود باید به طور متفاوت از هدایا و سایر وسایل تبلیغاتی که مشتریان بالقوه را هدف قرار می‌دهند، مورد توجه قرار گیرد. به بیان ساده، به این دلیل است که باید به گروهی گفته شود که چرا باید از محصول استفاده کنند در حالی که گروه دیگر باید منافع استفاده از محصولات شما را بداند. همچنین ممکن است مفید باشد که محصولات تبلیغاتی خاصی داشته باشید، به خصوص اگر بخش بازار شما محلی باشد.

 

 ۳. موارد باید منحصر به فرد باشند

 

این یک چالش است که شما باید با آن روبرو شوید، به خصوص در تصمیم‌گیری برای استفاده از آن برای مخاطب. قاعده کلی استفاده از هدایای تبلیغاتی نفیس و کاربردی به هنگام هدف قرار دادن مشتریان جدید است، اما محصولات تبلیغاتی که بر عملکرد و کیفیت تاکید دارند در هنگام برخورد با مشتریان موجود مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر دو گزینه به نفع شما عمل خواهند کرد و بهتر است بدانید کدام گزینه را در یک سناریوی مشخص انتخاب کنید.

 

 ۴. استفاده از محصولات تبلیغاتی متنوع

 

شما باید انواع مختلف محصولات تبلیغاتی را در اختیار داشته باشید تا به افراد مختلف هدیه دهید. هیچ‌کس را مستثنی نکنید و حتما یک روش تبلیغاتی نباید مکمل دیگری باشد. نتیجه نهایی یک ترکیب قوی از محصولات تبلیغاتی مناسب در اختیار شما خواهد بود که از آن می‌توانید به عنوان شناسایی برند استفاده کنید.

 

استفاده موثر از محصولات سفارشی ارتباط نزدیکی با انتخاب درست در طول فرآیند خرید دارد. شما باید عواملی مانند استفاده، طول عمر و منحصر به فرد بودن را برای محصول تبلیغاتی در نظر بگیرید. زمانی که این کار درست انجام شود، شما به فروش بیشتر در کسب و کار خود، افزایش آگاهی از برند و نیز ماندن در صدر صنعت خود خواهید رسید. اما همانند دیگر روش‌های تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی نباید به تنهایی مورد استفاده قرار گیرند بلکه در ترکیب با دیگر روش‌های بازاریابی استفاده شوند تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر شهابی

اگر در بازاریابی یک کسب و کار جدید هستید و یا کسب و کار خود را شروع کرده‌اید، سرمایه‌گذاری در هدایای تبلیغاتی ممکن است یک ماجراجویی غیر ضروری و پر هزینه به نظر برسد. 

ممکن است برای شما یک سورپرایز باشد، اما استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص موثرترین راه برای ایجاد و شکل دادن به برند شما است. این بهترین راه برای افزایش آگاهی و تعامل مشتریان احتمالی شما است. این نکات اساسی را دنبال کنید تا بیش‌ترین میزان سود را از هدایای تبلیغاتی به دست آورید.

ببینید که مخاطب هدف شما چه کسی است

یک تحقیق کامل از بازار انجام دهید و بفهمید که مشتریان احتمالی شما چه کسانی هستند. اگر این کار را انجام دهید، وقتی تصمیم بگیرید که دقیقا چه نوع هدیه تبلیغاتی را انتخاب کنید، کمک بزرگی خواهد بود، چون شما باید چیزی را پیدا کنید که برای مخاطب هدف شما نه تنها جالب باشد، بلکه مفید نیز باشد. تحقیقات خوب و مفصل، اطلاعات ارزشمندی در زمینه تهیه یک خرید هوشمند به شما خواهند داد.

راهی برای رسیدن به مخاطب هدف خود پیدا کنید

بسیار خوب، پس معلوم شد که مشتریان احتمالی شما چه کسانی هستند. حالا چه کار می‌کنید؟ تا جایی که می‌توانید سعی کنید بفهمید که کدام یک از هدایای تبلیغاتی بهترین راه برای رسیدن به مخاطب هدف شماست. اگر راه درست را پیدا کنید، تاثیر زیادی بر روی آنها می‌گذارد. 

مکان و نحوه توزیع محصول شما فوق‌العاده مهم هستند. پیدا کردن یک راه برای گرفتن تبلیغ شما در دستان مشتریان، می‌تواند به سادگی برگزاری یک رویداد یا شرکت در نمایشگاه باشد.

هدایای تبلیغاتی خود را به دقت انتخاب کنید

اگر یک هدیه تبلیغاتی خوب، سرگرم‌کننده، به یاد ماندنی و مفید داشته باشید، نادیده گرفتن آن غیر ممکن خواهد بود. دقت کنید که اطلاعات تماس و آدرس وب سایت بر روی هدایای تبلیغاتی قابل مشاهده باشند، چون این محصول تا زمانی که کارکرد داشته باشد شرکت شما را تبلیغ می‌کند. 

به مشتری چیزی بدهید که نه تنها کارکرد روزانه داشته باشد، بلکه دارای دوام بالایی هم باشد. اگر این یک هدیه کوچک است، اما به طور مرتب استفاده می‌شود و به نوعی نماینده کسب و کار شما خواهد بود. 
یک شرکت که از آیتم تبلیغاتی کم دوام استفاده می‌کند به زودی از یادها خواهد رفت، اما چیزی ارزشمند و مفید از قبیل فلش مموری تبلیغاتی که برند و اطلاعات شرکت بر روی آن چاپ شده باشد، انتخاب بزرگی برای هر کسی خواهد بود. 

این آیتم تبلیغاتی مصرف هر روزه داشته و به مدت خیلی طولانی دوام خواهد آورد، در این مدت بجز فردی که این هدیه را دریافت کرده اطرافیان آن شخص هم با برند شما آشنا خواهند شد.  

 

اگر لوگو و برند شرکت بر روی هدایای تبلیغاتی شما به طور واضح چاپ شوند، آنها تا زمانی که مورد استفاده قرار می‌گیرند برای برند شما تبلیغ خواهند کرد. علاوه بر این، اگر این پتانسیل را داشته باشد که به شخص دیگری هم واگذار شود تعداد بیشتری از مردم با شرکت شما آشنا خواهند شد، این یک حرکت بازاریابی است که هیچ رسانه دیگری نمی‌تواند با آن تطبیق داشته باشد. 

به یاد داشته باشید از هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت و بی کیفیت در کمپین بازاریابی خود استفاده نکنید، این کار تاثیر معکوس بر روی افراد خواهد گذاشت.  



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد